• Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 21:30
    291655 visningar
    1374 svar
    -2 +3
    1374
    291655

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (75K)
    Äldre 3 Dec 23:19
    #11
    Lajvaren skrev 2016-12-03 23:13:04 följande:

    Men ger dom inte fördel mot det motsatta könet vid något tillfälle? raggning, diskussion, löneförhandling?


    I och med att jag inte vill bli definierad utifrån mina bröst så använder jag inte heller dom på det sättet. Skulle t.ex. kännas förjävligt att få en löneförhöjning p.g.a att jag har stora bröst och inte på grund av att jag är bra på mitt jobb.
  • Äldre 3 Dec 23:55
    #12
    +1

    (Man)

    Det är inte jobbigt att titta på ett par stora bröst, snarare vetskapen att en inte får känna på dom.

  • Lajvar­en
    Äldre 4 Dec 04:56
    #13

    Det förstår jag 75K. Men det till trots, känner du dig sexig pga dina bröst eller är det mest problematiskt?

  • Äldre 4 Dec 05:47
    #14
    +1
    Anonym (hahahaha) skrev 2016-12-03 21:55:25 följande:

    Bröst är ett problem för män med för liten hjärna - aldrig för kvinnor.


    Och ändå genomgår miljontals kvinnor helt frivilligt bröstförstoringar. Märkligt.
  • Lajvar­en
    Äldre 4 Dec 06:26
    #15

    Kvinnor med mindre bröst, hade ni viljat ha större bröst och utav vilken anledning?

  • Äldre 4 Dec 08:11
    #16

    Jag är glad för mina bröst och skulle inte vilja byta ut dem! Som någon redan nämnt, kläder kan dock vara ett problem såtillvida att minsta urringning gör att man ser vulgo ut. Helt ok inom hemmets väggar men inte så lyckat på jobb :)

    Vad gäller blickar så beror det helt på, en uppskattande och lite diskret blick är alltid trevligt och rent av kittlande men råstirrande känns obekvämt.

    Hade faktiskt enorm nytta av dem rent praktiskt när jag hade en kattunge som var extremt näehetstörstande, ville bli buren i princip hela tiden under en period. Lite hämmande i vardagen att ha händerna fulla så brukade lägga henne på "hyllan", hon var glad och nöjd och jag kunde använda händ erna till annat :)

  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 4 Dec 10:19
    #17
    Domesticgoddess skrev 2016-12-04 08:11:34 följande:

    Jag är glad för mina bröst och skulle inte vilja byta ut dem! Som någon redan nämnt, kläder kan dock vara ett problem såtillvida att minsta urringning gör att man ser vulgo ut. Helt ok inom hemmets väggar men inte så lyckat på jobb :)

    Vad gäller blickar så beror det helt på, en uppskattande och lite diskret blick är alltid trevligt och rent av kittlande men råstirrande känns obekvämt.

    Hade faktiskt enorm nytta av dem rent praktiskt när jag hade en kattunge som var extremt näehetstörstande, ville bli buren i princip hela tiden under en period. Lite hämmande i vardagen att ha händerna fulla så brukade lägga henne på "hyllan", hon var glad och nöjd och jag kunde använda händ erna till annat :)


    Låg kattungen på dina bröst?
  • Äldre 4 Dec 10:23
    #18
    Efraim Barkbit skrev 2016-12-04 10:19:43 följande:
    Låg kattungen på dina bröst?
    Visst är livet orättvist.
  • Anonym (hahah­aha)
    Äldre 4 Dec 10:48
    #19
    -1
    John22 skrev 2016-12-04 05:47:26 följande:
    Och ändå genomgår miljontals kvinnor helt frivilligt bröstförstoringar. Märkligt.
    Det betyder inte att det måste ligga problem bakom.
  • Äldre 4 Dec 11:10
    #20
    +1
    Anonym (hahahaha) skrev 2016-12-04 10:48:00 följande:
    Det betyder inte att det måste ligga problem bakom.
    Fast det gör det garanterat. Man ändrar något för att man inte är nöjd med det, och är man inte nöjd med något så är det ett problem.

    Om man är nöjd med något så har man inget behov av att ändra det.
Svar på tråden Stora bröst