• Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 21:30
    291660 visningar
    1374 svar
    -2 +3
    1374
    291660

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • r a v e n
    Äldre 5 Dec 00:12
    #51
    Lajvaren skrev 2016-12-04 19:47:32 följande:

    Det var ju ett väldigt lustigt antagande måste jag säga. Det finns ingen möjlighet att jag endast är ute efter att läsa folks åsikter å reaktioner på ämnena i mina trådar för att sedan ställa följdfrågor för att skapa fler reaktioner osv. Det handlar inte om tidsfördriv utan om att runka?


    www.familjeliv.se/forum/thread/77189964-absurt
  • r a v e n
    Äldre 5 Dec 00:13
    #52

    Och TS, skicka inga fler pm till mig, tack så hjärtligt.

  • Lajvar­en
    Äldre 5 Dec 00:20
    #53

    Fast frågan kvarstår ju, oavsett i pm eller ej; varför tror du att jag sitter å runkar?

  • Äldre 5 Dec 00:22
    #54

    Bröst är inga runkobjekt. Men de är inbjudande. Därför är det "tyvärr" något blicken gärna faller på.
    Om jag får säga vad jag tror, så tror jag att både kvinnor och män delar min åsikt. Vi har alla blivit ammade. Vi är programmerade att se bröst som en trygghet.

    Stora bröst är mer i ögon fallande än små.
    Men självklart har de flesta vanligt hyfs och förstånd att inte stirra.

  • r a v e n
    Äldre 5 Dec 00:24
    #55
    Lajvaren skrev 2016-12-05 00:20:59 följande:

    Fast frågan kvarstår ju, oavsett i pm eller ej; varför tror du att jag sitter å runkar?


    Ja vilken jättebra och befogad fråga. Schas nu.
  • Lajvar­en
    Äldre 5 Dec 00:27
    #56

    Bad du mig precis lämna tråden jag själv startade? Inte för att jag har några previlegier för det... men ändå

  • r a v e n
    Äldre 5 Dec 00:31
    #57
    Lajvaren skrev 2016-12-05 00:27:27 följande:

    Bad du mig precis lämna tråden jag själv startade? Inte för att jag har några previlegier för det... men ändå


    Nej jag bad dig sluta rikta dig till mig. Hur det möjligen kan ha varit oklart. Lycka till. För övrigt menar du nog "privilegier". Hej hej.
  • Lajvar­en
    Äldre 5 Dec 00:43
    #58
    r a v e n skrev 2016-12-05 00:31:36 följande:

    Nej jag bad dig sluta rikta dig till mig. Hur det möjligen kan ha varit oklart. Lycka till. För övrigt menar du nog "privilegier". Hej hej.


    men vad är det jag skrivit som är en indikering på att jag sitter å runkar?
  • Lajvar­en
    Äldre 5 Dec 00:50
    #59

    Och vad bevisar länken till en annan tråd?

  • Äldre 5 Dec 01:14
    #60

    Jag har inga problem med att umgås med kvinnor som har stora tuttar, sedan går det ju inte att generalisera, då det i vissa fall ser närmast vulgärt ut, och i andra fall är det inte något som man tänker på så mycket, sedan är ju brösten bara en del av helheten så att säga.

    Jag har även ett förhållande med en tjej som bär runt på två pilatesbollar framtill, så det hade ju varit lite märkligt om jag tyckte det var jobbigt att umgås med hon. Jag har aldrig sett hennes bröst pre-op, annat än på foto, dom var vackra(redan då). När vi träffades hade hon redan hade genomgått en så kallad estetisk bröstförstoring, hon gjorde det när hon var "väldigt" ung, hon är 27 nu,

    Jag tycker egentligen alla storlekar på bröst kan vara fint och visst, klart som fan man kan kasta en blick på något som man finner attraktivt, men jag har aldrig haft någon extrem preferens för varken små, stora eller allt det som finns däremellan.

Svar på tråden Stora bröst