• Lajvar­en
    Äldre 3 Dec 21:30
    291364 visningar
    1374 svar
    -2 +3
    1374
    291364

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (guy30­)
    Äldre 6 Jan 00:46
    +2
    Lajvaren skrev 2016-12-12 08:24:48 följande:

    Gott folk, män å kvinnor; vad är etan mest pinsamma upplevelse involverat stora bröst? Min är att jag fick stånd pga polarens morsas enorma bomber; sova över på fyllan, hon bäddade ner mig, iklädd endast tshirt å shorts... Pinsamt något så extremt! ( å nej ni alla pervon, det blev inget p-rulle scenario! )


    jag fick världens kram av min polares morsa och blev så generad att min ansikte såg ut som en tomat. hon hade linne på sig , ingen bh och styva bröstvårta. man såg hela brösten . jag var runt 18 år då
  • Anonym (Morsa­)
    Äldre 8 Jan 10:52
    +1
    Anonym (guy30) skrev 2017-01-06 00:46:40 följande:

    jag fick världens kram av min polares morsa och blev så generad att min ansikte såg ut som en tomat. hon hade linne på sig , ingen bh och styva bröstvårta. man såg hela brösten . jag var runt 18 år då


  • Anonym (Man)
    Äldre 8 Jan 13:26
    +2

    Min fru har stora och det är enbart positivt tycker jag. Alltid snyggt och lockande att se på och ännu mera att känna på eller känna mot sig. Jag märker att många mäns blickar dras till dem men det är bara spännande för min del. Kanske lite extra lockande för någon att dansa nära med henne ibland, men det kan både hon och jag bjuda på.

  • holido­di
    Äldre 9 Jan 10:34

    Inte alls jobbigt, vackert med stora bröst. Och kvinnor ska vara stolta över dem. Kvinna går oftar och kutar för att gömma fina stora bröst. Det är kvinnligt, var stolta sträck på er. Har nog bara sett en kvinna med stora bröst det senaste året som har varit stolt över det. Men vi svenska är så fega för att sticka ut och vara unika, men det är det som gör oss till människor.

  • Lajvar­en
    Äldre 8 Mar 03:17

    Är det svenskt att skämmas för sina bröst?

  • holido­di
    Äldre 9 Mar 16:11

    Att umgås med en kvinna som har stora bröst är varken generande eller obekvämt. Det är bara härligt, speciellt härligt är det när de vill kela. :P

  • Lajvar­en
    Äldre 17 Mar 21:27

    Det tycker nog jag med. Men ibland undrar jag om storbystade kvinnor faktiskt retas med män lite granna, för att dom vet att män inte kan låta bli att titta

  • Lajvar­en
    Äldre 7 May 17:48

    Har någon kvinna här på FL som läser detta någonsin teatraliskt sträckt på sig enbart för att få mannen att uppmärksamma brösten?

  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 7 May 19:49
    Anonym (guy30) skrev 2017-01-06 00:46:40 följande:
    jag fick världens kram av min polares morsa och blev så generad att min ansikte såg ut som en tomat. hon hade linne på sig , ingen bh och styva bröstvårta. man såg hela brösten . jag var runt 18 år då
    Skulle tro att det var högst medvetet gjort och planerat. Hon ville få fram din reaktion och njöt av det. Som kvinna är det helt okej att ta sig friheter med unga killar.
  • Anonym (boobl­over)
    Äldre 7 May 20:50

    Mitt ex har enorma bröst, vet inte hur stora men något utöver det vanliga. Jag var ung då ochdet hämmade mig en aning. Ville inte att hon skulle tro att det var hennes bomber jag var ute efter. Så var heller inte fallet, hade älskat henne även om hon haft A-kupa, men de där brösten var ändå nåt alldeles extra.

Svar på tråden Stora bröst