• Äldre 23 Dec 15:12
    140858 visningar
    122 svar
    122
    140858

    BF Mars 2017?

    Hej!

    Finns det någon mer här som har bf i mars 2017? Skulle vara trevligt att få komma i kontakt med er.

  • Svar på tråden BF Mars 2017?
  • HLV
    Äldre 28 Jan 05:09
    #31

    Hej,

    Jag är beräknad till 27 mars. När är du beräknad?

  • Äldre 28 Jan 12:07
    #32

    Jaha, lite tyst här på tråden..;)
    Hur mår ni alla? Nu är det inte så långt kvar.. Känns dock som en evighet ;)

  • Äldre 28 Jan 14:38
    #33
    Kristallen2017 skrev 2017-01-28 12:07:25 följande:

    Jaha, lite tyst här på tråden..;)
    Hur mår ni alla? Nu är det inte så långt kvar.. Känns dock som en evighet ;)


    Håller med!
    Jag mår hyfsat bra faktiskt! Får lite ont emellanåt bara om man inte sätter sig annorlunda eller går upp och rör på sig tillräckligt ofta, men annars har jag haft en bra graviditet rakt igenom! Illamåendet börjar smyga sig tillbaka lite men inge jobbigt..


    Har 41 dagar kvar, känns som att det minskar fort samtidigt som jag varit på 40 talet i hundra år x( Hur mår du själv??

  • Äldre 28 Jan 22:41
    #34

    Jag har också haft en bra graviditet. Första trimestern var dock svår.. jag mådde otroligt illa (samma med första barnet) och började varje morgon med att spy. Under denna period tog jag också mitt körkort (bättre sent än aldrig ;) ) och fick ett nytt jobb! Så var en ganska ansträngd period! Nu är jag ledig på graviditetspenning och det är otroligt skönt. Har precis börjat få lite foglossning, sist hade jag det redan från i v 20. Illamåendet kan jag känna av ibland men inte som i början! Sura uppstötningar har jag med nu. Har 35 dagar kvar.

    Har planerat snitt den 3e mars men ska eventuellt försöka mig på en vaginal förlossning om det drar igång tidigare. Så jag är rätt nervös!

  • Äldre 29 Jan 11:12
    #35

    Jag har mått ok faktiskt.. Ganska flyga blodvärden i början men nu intresse trimetern så är de ok. Åkt ut o in på prenatal för tidiga sammandragningar. Fått bricanyl vid 4 tillfällen och vid fjärde gången blev jag inlagd.. Fick även kortison gör att förbereda hans lungor om han skulle få för sig att ploppa ut tidigare.. Men han är fortfarande i magen så det är skönt... ;)
    Ska på extra ul imorrn, de misstänker att han är liten.. Återkommer med mer info når jag vet. Har vara gått upp 1 kg sen dag 1 så..tredje barnet
    Börjar bli liiiite trött på att vara gravid, känner mig seg i kroppen.

    Ha en fin söndag alla!

  • Äldre 29 Jan 11:13
    #36

    *låga blodvärden ska det stå...:))

  • Äldre 29 Jan 11:14
    #37

    Autokorrekt varit i farten på flera ställen men ni fattar!!:))

  • Äldre 29 Jan 12:13
    #38

    Jag har bf 23 mars och väntar en son. Bor i Stockholm det är mitt första barn! Jag är 30 år gammal.

  • Äldre 29 Jan 18:53
    #39

    Jag! ???? Bf 29 mars ????

  • Äldre 29 Jan 18:55
    #40

    Skulle ju inte bli massa frågetecken... var emojisar haha!

Svar på tråden BF Mars 2017?