• TC123

    Gravidkudde!!

    Hej!
    Behöver gravidkudde omgående! Har ni någon att rekommendera, jag kollar in "gravidkudde i bomullsatin" och NG baby (som dock verkar prassla). Någon som testat? Andra tips???

  • Svar på tråden Gravidkudde!!
  • vadelma

    Fick hem doomoos amningskudde, den stora, och den är hur härlig som helst. Fungerar under graviditeten också.

  • TC123
    vadelma skrev 2017-01-13 09:57:28 följande:

    Fick hem doomoos amningskudde, den stora, och den är hur härlig som helst. Fungerar under graviditeten också.


    Tack för tipset! Ska kollas upp :)
  • Emma118

    Rekommenderar Dreamgenii kudden starkt - helt fantastiskt bra stöd för mage/rygg. Sover med den jämnt, även när reser (lätt att ta med). Den fungerar även bra som ammningskudde när bäbisen kommit :)

  • Ivana1988

    jag är I v40 och sover på min amningskude från Fillibabba och funkar utmärkt:) gravidkudde kommer du nog inte använda jättelänge så skulle köpa nåt man kan ha nytta av senare också!

  • TessanPerss

    Lite sent svar, men kanske någon annan som har nytta av detta. Har använt gravidkudden Maggan under två graviditeter. Så otroligt bra för mig, Från att inte kunnat sova alls så blev det skönt att sova igen. Jag hade utan tvekan valt Maggan i sängen om jag var tvungen att välja sängpartner????

Svar på tråden Gravidkudde!!