• Anonym (Kille­)
    Äldre 23 Jan 11:42
    16911 visningar
    42 svar
    42
    16911

    Tjejer tycker ni också det är skönt att skita? (Anonyma svar)

    Seriös fråga..

    Tycker ni också det är skönt att sätta er på toa i lugn och ro och bajsa? Jag har alltid gillat känslan av att bajsa! Gör ni tjejer också det?

  • Svar på tråden Tjejer tycker ni också det är skönt att skita? (Anonyma svar)
  • Anonym (Vad tror du)
    Äldre 23 Jan 13:50
    #1

    Ja.

  • Äldre 23 Jan 13:59
    #2

    Ja. Det är väl klart är man nödig tycker väl alla att det är skönt att klämma ut skiten i lugn och ro.

  • Äldre 23 Jan 14:25
    #3

    Nä, det är enbart förbehållet män att tycka det är skönt! OBS! Ironi!

  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 23 Jan 14:42
    #4

    Men jag har frågat ett par tjejer och nä det är bara snuskigt att gå på toa. Nåt man vill få överstökat bara..

    Tänkte att det var nån killgrej

  • Anonym (Hej)
    Äldre 23 Jan 15:17
    #5
    -1
    Anonym (Kille) skrev 2017-01-23 14:42:30 följande:

    Men jag har frågat ett par tjejer och nä det är bara snuskigt att gå på toa. Nåt man vill få överstökat bara..

    Tänkte att det var nån killgrej


    Själva skitandet är väl lika skönt för alla, men det här med att sitta en halvtimma på toa är mer en killgrej.
  • Äldre 23 Jan 19:24
    #6

    Ja men visst , 2 tjejer är ju representativa för hela det kvinnliga släktet. Suck! Det finns både tjejer och killar som tycker att det är skönt eller oskönt. Det finns t o m personer som tycker det är skönt ibland och oskönt andra gånger.

  • Anonym (well)
    Äldre 23 Jan 19:29
    #7
    Anonym (Kille) skrev 2017-01-23 14:42:30 följande:

    Men jag har frågat ett par tjejer och nä det är bara snuskigt att gå på toa. Nåt man vill få överstökat bara..

    Tänkte att det var nån killgrej


    Ldbf19374ap skrev 2017-01-23 19:24:18 följande:

    Ja men visst , 2 tjejer är ju representativa för hela det kvinnliga släktet. Suck! Det finns både tjejer och killar som tycker att det är skönt eller oskönt. Det finns t o m personer som tycker det är skönt ibland och oskönt andra gånger.


    Håller med ovanstående där, knappast representativt. Känslan av att få "release" när man är nödig är ju bara biologiskt, inte något könat. Utöver det så kan det ju också vara så att om du frågar en tjej "på riktigt" (alltså inte anonymt över ett forum online) så kommer du inte få ett sant svar, för i vår kultur anses det ju speciellt skamligt för tjejer att prata om, hinta om och verkligen inte tycka om att prata om toalettärenden. Alla påverkas inte utav detta, men det är ju helt klart en faktor.
  • Anonym (Finns bättre­)
    Äldre 23 Jan 21:38
    #8
    +1

    Naturligtvis är det en befriande känsla om man är nödig! Men där stannar nog "poängen" för mig. Att sitta i bajslukt är ju inte så särdeles kul. Föredrar därför att få det undanstökat inom rimlig tid, alltså det som krävs för att tömma sig och torka sig ordentligt. Luktsinnet har en tillväljande förmåga vilket kanske förklarar hur en del kan sitta längre.

    Miljön är inte så rolig på en toalett så jag föredrar helt klart hellre en skön soffa eller ett tyst rum om jag är ute efter att koppla av.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 23 Jan 21:47
    #9

    Javisst kan det vara fantastiskt skönt att bajsa. Andra gånger kan det vara det mest smärtsamma som finns, som månaderna efter en förlossning då man dras av hemska hemorrojder som aldrig vill försvinna. Det är faktiskt den värsta smärta jag upplevt, bra mycket värre än att föda barn. 

  • Äldre 23 Jan 21:48
    #10

    "Snabbt in snabbt tack" om jag ska välja vilket man gör förstås.

    En tjeikompis till mig har eller har haft en tarmsjukdom vilket medfört att hon inte använde stjärten som andra. Hon har det man kallar för "påse på magen". Vad jag vet får hon byta ut den ganska regelbundet vilket i sig är en tråkigt bunden rutin för henne. Hon kan å andra sidan, vilket i brukar skoja om, alltid vara tiptop ren i stjärten. Inte för att jag vet vad hon menar exakt men hon säger att hennes kille älskar det. Man kan ju bara ana...

Svar på tråden Tjejer tycker ni också det är skönt att skita? (Anonyma svar)