• Äldre 27 Jan 12:15
    36216 visningar
    701 svar
    701
    36216

    BIM 20-28 Februari

    Eftersom det inte tog sig denna månad tänkte jag starta en tråd för oss med BIM i slutet av februari:)

    Jag har beräknad ÄL 8 Feb och BIM 23:e Feb :)

    När har ni andra ÄL och BIM?

  • Svar på tråden BIM 20-28 Februari
  • Äldre 27 Jan 16:24
    #1

    Jag har beräknad ÄL 9 feb och BIM 23 feb! Hoppas verkligen verkligen att man får plussa då!!

  • Äldre 27 Jan 20:06
    #2

    Hej, beräknad äl 9/10 feb och bim 22/23 feb :) Får lite olika bud från olika appar så får mer exakt bim när ägglossningen behagar dyka upp ;) håller tummarna för oss

  • Äldre 27 Jan 20:46
    #3

    Hej!

    Äl den 9 feb o BIM den 25. Har ni använt er av äl-test hittills? Tänkte testa de nästa månad.

  • Äldre 27 Jan 21:20
    #4
    EELL skrev 2017-01-27 20:46:02 följande:

    Hej!

    Äl den 9 feb o BIM den 25. Har ni använt er av äl-test hittills? Tänkte testa de nästa månad.


    Näe jag tempar mig och får väldigt tydliga äl-flytningar så har inte behövt det hittills iaf :) Men är ju bra om man inte annars känner av den.
  • Äldre 27 Jan 21:31
    #5

    Hej, igen

    Då passar denna tråden mig. Mensen började idag, fem dagar sen.

    ÄL typ 11-12 feb, och bil 24-25 feb.

    Jag tänkte köra ÄL-stickor denna gången för att min cyklus varit lite upp och ner senaste två gångerna.

    Hoppas nu vi är en massa blivande mammor till novemberbebisar 2017! <3

    Ni vet väl att typ libero brukar ge mammor som föder exakt 9 månader efter alla hjärtans dag, ett års förbrukning av blöjor

  • Äldre 27 Jan 23:13
    #6
    Tumvante skrev 2017-01-27 21:31:54 följande:

    Hej, igen

    Då passar denna tråden mig. Mensen började idag, fem dagar sen.

    ÄL typ 11-12 feb, och bil 24-25 feb.

    Jag tänkte köra ÄL-stickor denna gången för att min cyklus varit lite upp och ner senaste två gångerna.

    Hoppas nu vi är en massa blivande mammor till novemberbebisar 2017! <3

    Ni vet väl att typ libero brukar ge mammor som föder exakt 9 månader efter alla hjärtans dag, ett års förbrukning av blöjor


    Funderar också på att köra ÄL-stickor för min mens kom 3 dagar för tidigt nu enligt min app då.. samtidigt så jobbar min sambo borta så vi kan ju som bara försöka vissa veckor! Som tur är är han hemma under äl-veckan så man får väl försöka hela den veckan så borde man pricka in hyfsat rätt:D men guu inte sämst med ett års blöjor! Haha nu vill man ju ännu mer;)
  • Äldre 28 Jan 05:54
    #7
    Sosso12 skrev 2017-01-27 23:13:44 följande:

    Funderar också på att köra ÄL-stickor för min mens kom 3 dagar för tidigt nu enligt min app då.. samtidigt så jobbar min sambo borta så vi kan ju som bara försöka vissa veckor! Som tur är är han hemma under äl-veckan så man får väl försöka hela den veckan så borde man pricka in hyfsat rätt:D men guu inte sämst med ett års blöjor! Haha nu vill man ju ännu mer;)


    Min sambo jobbar också borta! 2 veckor i gången/hemma 2 veckor. Och nu har det jättelänge varit så att han alltid är borta under äl och hemma under mens (stackarn...). Men nu har det vänt, så nu kan vi försöka hela våren om inte min cykel får totalfnatt :) Hoppas av hela mitt hjärta att vi får en massa plus i februari <3
  • Äldre 28 Jan 10:41
    #8

    Jag har köpt ÄL stickor på testlagret, så hoppas kunna veta exakt denna månad när ÄL är.

    Min man reser också mycket i jobbet och har tyvärr en 3 dagars resa inplanerad precis på dagen före ÄL enligt app:( Hoppas appen har fel denna gång...

  • Äldre 28 Jan 10:50
    #9
    flisan89 skrev 2017-01-28 05:54:24 följande:

    Min sambo jobbar också borta! 2 veckor i gången/hemma 2 veckor. Och nu har det jättelänge varit så att han alltid är borta under äl och hemma under mens (stackarn...). Men nu har det vänt, så nu kan vi försöka hela våren om inte min cykel får totalfnatt :) Hoppas av hela mitt hjärta att vi får en massa plus i februari <3


    Ja min sambo jobbar 7 dagar ledig 7 dagar.. och förut har det också varit att han är borta under ÄL! Så det är ju inte så konstigt att man inte plussat egentligen.. men nu har det hänt för oss också och han är hemma! Så det är ju jättebra:) ja hoppas på massor av plus här<3
  • jhk88
    Äldre 28 Jan 19:26
    #10

    Jag är inne på andra försöket och har ÄL 9/2 och BIM 23/2.... Hoppas sååå att det ska ta sig nu! <3

Svar på tråden BIM 20-28 Februari