• Äldre 2 Feb 20:53
    4793 visningar
    8 svar
    8
    4793

    Vill ha barn

    Jag är en kille på 32 år som fastnat mitt i livet med bra arbete, fin lägenhet och annat materiell lyx. Jag har inte stor erfarenhet av relationer och har tidigare bara haft ett förhållande för längesen.

    Det jag längtar nu efter är att skaffa barn då jag vill stadga mig i livet. Hur detta ska gå till eller hur vardagen kan ska se ut är jag öppen för förslag. Behöver inte nödvändigtvis inte bo tillsammans med tjejen om bådas önskan är just att få barn. Behöver inte vara en typisk kärnfamilj.

    Någon som är öppen för förslag?

  • Svar på tråden Vill ha barn
  • Anonym (Kvinn­a 20)
    Äldre 2 Feb 21:01
    #1
    -1
    Här skall det göras barn!

    Inte.

    Puss.
  • Anonym (nn)
    Äldre 2 Feb 23:29
    #2
    -1
    Jim85 skrev 2017-02-02 20:53:56 följande:

    Jag är en kille på 32 år som fastnat mitt i livet med bra arbete, fin lägenhet och annat materiell lyx. Jag har inte stor erfarenhet av relationer och har tidigare bara haft ett förhållande för längesen.

    Det jag längtar nu efter är att skaffa barn då jag vill stadga mig i livet. Hur detta ska gå till eller hur vardagen kan ska se ut är jag öppen för förslag. Behöver inte nödvändigtvis inte bo tillsammans med tjejen om bådas önskan är just att få barn. Behöver inte vara en typisk kärnfamilj.

    Någon som är öppen för förslag?


    är det svårt att skaffa en kärlekspartner för dig? vad är problemet?
  • Äldre 25 Jan 12:22
    #3
    +1

    Hej!
    Jag söker här en man som skulle vilja på ett eller annat sätt välkomna ett barn med mig. Jag var gravid för 3 år sen men födde en liten Julian i 24: veckan som inte levde pga att jag råkat få en Streptokock....otur eller livets gång...?
    Jag längtar så efter ett barn, kanske Julian vill komma ned igen...:)  Eller en ny...vem vet. 
    Jag bor i Sthlms län men är på väg att röra mig till Gävletrakten för ett lantligare liv, jag vill kunna odla o bo i hus! 
    Men allt praktiskt löser sig om väl ett barn skulle komma.
    Mitt hopp är starkt o jag har fortfarande mens o dessutom finns det alternativa metoder som kan hjälpa.
    Vill du prova...?

  • Äldre 17 Feb 21:10
    #4

    Hejsan Alieen.

    Kan absolut vara öppen för förslag. Har du whatsapp eller liknande?

  • Äldre 7 Nov 10:34
    #5

    Nejmen hej! Finns du kvar....? Förlåt sen reaktion.....:)Oskyldig

  • Äldre 7 Nov 10:35
    #6

    ...Jag svarar alltså Jim85....

  • Äldre 7 Nov 16:27
    #7
    Aileen2014 skrev 2018-11-07 10:34:30 följande:

    Nejmen hej! Finns du kvar....? Förlåt sen reaktion.....:)


    Ursäkta att jag kliver in i diskussionen, men om det skulle vara så att Jim85 inte längre är aktiv på forumet så kanske vi skulle knyta kontakt?

    Jag är 41 år och bor nära Stockholm. Står stadigt på båda benen - ordnad ekonomi, nykterist och inga sociala problem. Reser ofta till stugan i skärgården när jag har ledigt. Jag är pappa till två tonårsbarn. Min livsplan var att bli pappa tidigt i mitt vuxenliv, för att kunna ha det lätt och lugnt längre fram. Men nu när jag nått dit känns det mest bara tomt, jag har ju ofta umgänge men barnen behöver mig inte alls på samma sätt längre.

    Det vore så roligt att bli pappa igen! Jag har så mycket energi och omtanke att dela med mig av. Samtidigt har dejtandet gått sådär och det har dessutom varit nästan omöjligt att hitta någon som också varit intresserad av att bilda familj, så den här tanken känns rätt perfekt. Vill du prata vidare så skriv gärna ett meddelande här
  • Anonym (?)
    Äldre 10 Nov 19:16
    #8
    Jim85 skrev 2017-02-02 20:53:56 följande:

    Jag är en kille på 32 år som fastnat mitt i livet med bra arbete, fin lägenhet och annat materiell lyx. Jag har inte stor erfarenhet av relationer och har tidigare bara haft ett förhållande för längesen.

    Det jag längtar nu efter är att skaffa barn då jag vill stadga mig i livet. Hur detta ska gå till eller hur vardagen kan ska se ut är jag öppen för förslag. Behöver inte nödvändigtvis inte bo tillsammans med tjejen om bådas önskan är just att få barn. Behöver inte vara en typisk kärnfamilj.

    Någon som är öppen för förslag?


    Hur gick det för dig?
Svar på tråden Vill ha barn