• Anonym (Orolig)

    Blodspår i slem

    Är just nu förkyld och igår kittlade det i halsen så fick hista ordentligt och fick upp slem.. och i det lite blodspår i.
    Pratade med 1177 om en annan sak så frågade bara henne olndeg, och så kunde drt bli när man var förkyld, likaså att man får näbsblod.

    Men jah är skeptiskt. Litar inte alltid på dom.

    Får i bland blodsmak i munnen också, ser inte om det är ifrån min visdomstand skm krånglar eller vad det är.

    Har ni varit med att få upp slem med lite blod i? Har bara hänt en gång.

  • Svar på tråden Blodspår i slem
  • Anonym (Orolig)

    Nu var det lite igen och blodsmak i munnen. Ska kontaka 1177, men de kommer väl säga att det har med förkylningen att göra. Men har aldrig varit med om detta..

  • Anonym (Orolig)
    Tofflans skrev 2017-02-04 15:15:49 följande:

    Ja, det är helt normalt. Jag får ofta så när jag är förkyld.


    Skönt att höra. Pratade med 1177 och troligen är det en rejäl virusinfektion. Och att blodet kommer ifrån näsan eller halsen.
  • Akua

    Att ha blod i näsan är ju inget konstigt alls. När jag snyter mig under vinterhalvåret kommer det 99% av gångerna alltid lite blod.
    Slem och blod i näsan rinner ju bak i halsen så om du hostade upp sånt är ju inte konstigt.
    Sen har jag varit fruktansvärt förkyld i hals/lungor och hostat upp blodkoagel...det är en annan historia och grej men inte farligt det heller.

Svar på tråden Blodspår i slem