• Kajakar

    Sår på kuken

    Hej!

    Jag har fått ett sår pp min kuk precis under strängen.

    Det började komma när jag runkade och var ganska torr så fick ett jättelitet sår och typ brännsår på ollonet.

    Men inatt när jag hade sex så började det blöda jättemycket och blev ett ganska stort sår (5mm i diameter)

    Men jag är orolig att jag ksnske fått en könssjukdom, vad tror ni, har jag bara knullst/runkat torrt eller har jag en könssjukdom?

  • Svar på tråden Sår på kuken
  • Anonym (Kille)

    Strängen, frenulum är rätt kort för mig. Den har gått av några gånger för mig när jag haft för hårt sex. Första gången blev det rätt mycket blod.

    Spontant så tror jag inte att det är nån fara, och jag tror inte att det är ett tecken på könssjukdom. Men har du haft oskyddat sex kan det väl vara en bra idé att testa dig alldeles oavsett. Många könssjukdomar kan sakna symptom under lång tid. Så sök läkarvård om du känner oro.

  • Långbenopluto
    Kajakern skrev 2017-02-05 15:13:45 följande:
    Träffar jag husläkaren med sånna här problem?
    Var kan jag beställa hem så jag kan testa mig?
    Ja, du träffar husläkaren. Eller så kan du ringa hud och könsmottagningen på ditt sjukhus.
  • Anonym (Sårig)

    Har samma problem just nu. Följd av för mycket sex med tjejen. Aldrig haft det problemet förut. Men vi har extremt mycket sex.

  • Kajakern

    Nu vet jag inte alls mycket om könssjukdomar men när jag googlar på syfilis så ser det inte så illa ut som det gör på bilderna jag hittar.


    Jag tog en bild, så kan ni kanske kolla och avgöra:
    i.imgur.com/oKvGgu9.png

    Jag är 20 år gammal och har haft sex med 2 personer senaste månaderna och dem två är inga som "ligger runt". Såret känns precis som ett sår, fast på ett ömtåligt ställe, men jag blir ändå väldigt orolig och vågar inte ha samlag, tänk om jag smittar någon :( 

    Om det är så att jag bara har fått ett sår (som jag tror), hinner det läka till alla hjärtansdag? Hur ska jag göra för att påskynda läktiden?

    En annan fundering när jag ändå är igång: 


    Har ett tag haft små röda prickar på ollonet (på bild ser det ut som att jag flagnat):
    i.imgur.com/KPD9XA9.png 
    Är detta farligt? Ibland när jag runkar och är torr så brukar det komma mer, och runt dessa prickar/flagn så är jag extra ömtålig.


     


    Mycket tacksam för svar!


    Mvh

Svar på tråden Sår på kuken