• Anonym (Kurvi­g donna)
    Äldre 14 Feb 22:09
    29280 visningar
    94 svar
    94
    29280

    Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?

    Hej! 33 år, kurvig småbarnsmamma som skulle behöva lite självförtroende boost, undrar vart ni vältränade killar, under 40 år, som tänder på tjejer med mjuka former är? Kyss Berätta gärna vad det är som gör att ni föredrar det istället för slankt?

  • Svar på tråden Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?
  • Äldre 14 Feb 22:20
    #1
    +1

    Jag kvalar inte direkt in eftersom jag är över 40 men jag svarar i alla fall. Olika kroppsformer attraherar oftast på lite olika sätt. Kurvigt innebär oftast stora bröst och rumpa vilket kan vara superhett, hellre en sådan figur än en fitnesstjej med magrutor. Tycker det lätt blir lite manligt med synliga muskler på en tjej. Dock har jag lite svårt för när magen blir för stor på en tjej. Magen får inte puta ut mer än brösten i profil:)

  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 14 Feb 22:26
    #2

    Hmmmm kurvig?! Vad är det för dig ts?

  • Anonym (Owen)
    Äldre 14 Feb 22:30
    #3
    +1

    Jag är en kille på 25 år och har alla mina flickvänner har varit mulliga för det attraherar mig mest. Något muskelberg är jag inte men ganska så tränad tack vare fotboll och lite styrketräning.

    Tycker kontrasten mellan en slank/vältränad och en mer mulligare kvinnokropp är riktigt sexig. Gillar att ha lite mer att ta i och tycker kvinnor ser bäst ut med några kilon extra helt enkelt.

    Blev kanske ett ganska dåligt svar men vafan ;)

  • Äldre 14 Feb 23:30
    #4
    Anonym (Hmmm) skrev 2017-02-14 22:26:30 följande:

    Hmmmm kurvig?! Vad är det för dig ts?


    Intressant fråga! Just kurvig är ett ord som används på så olika sätt, jag är också nyfiken på vad ts definition av det är. För mig är kurvig inte nödvändigtvis synonymt med mullig utan det är proportionerna som avgör. En kvinna med klädstorlek 34-36 och c-kupa + en liten men väldefinierad bak är, i min värld, precis lika kurvig som en kvinna med storlek 46, g-kupa och en rejäl bak. Waist-to-hip ratio helt enkelt.
  • Äldre 14 Feb 23:33
    #5
    Anonym (Kurvig donna) skrev 2017-02-14 22:09:09 följande:

    Hej! 33 år, kurvig småbarnsmamma som skulle behöva lite självförtroende boost, undrar vart ni vältränade killar, under 40 år, som tänder på tjejer med mjuka former är? Kyss Berätta gärna vad det är som gör att ni föredrar det istället för slankt?


    Förklara istället varför allt måste vara det ena eller det andra först, sen kan vi prata självklart!
  • Anonym (Gilla­r det)
    Äldre 15 Feb 01:42
    #6

    Nu för du ett svar som du kanske inte räknat med men jag är en bisexuell tjej som också kvalar in på begreppet enligt visa. Jag är 30 och lite mullig men kurvig. Inte alls tjock på det sättet och både mjuk och len

    I mitt tycke är en viss fyllighet att föredra på en tjej. Visst finns dagar då man skulle vilja ha lite mindre bröst eftersom de tar en del plats men min rumpa har jag alltid varit helnöjd med även om den inte är så liten. Är ganska känslig på hela kroppen och gillar beröring överallt från topp till tå.

    För mig är en tjejs rumpa väldigt upphetsade och jag skulle säkert inte ha nåt emot att krama runt din med mina händer och känna tyngden i dina skinkor Skulle säkert vara en mysig känsla att få kyssa den lätt med läpparna och smaka på din hud emellan lite grann.

    Puss på dig...

  • Äldre 15 Feb 07:37
    #7
    Anonym (Owen) skrev 2017-02-14 22:30:56 följande:

    Jag är en kille på 25 år och har alla mina flickvänner har varit mulliga för det attraherar mig mest. Något muskelberg är jag inte men ganska så tränad tack vare fotboll och lite styrketräning.

    Tycker kontrasten mellan en slank/vältränad och en mer mulligare kvinnokropp är riktigt sexig. Gillar att ha lite mer att ta i och tycker kvinnor ser bäst ut med några kilon extra helt enkelt.

    Blev kanske ett ganska dåligt svar men vafan ;)


    Gillar också den kontrasten; det manligt hårda mot det kvinnligt mjuka är väldigt sexig.
  • Anonym (Stork­uk)
    Äldre 15 Feb 07:43
    #8
    -1

    Hejsan!!

    Jag älskar huden magen mulliga lår och smeka kyssa lätt låta den se när man tar henne i doggy bakifrån är så sexigt .

    Smeka känna värmen ni mulliga ha

    Jag älskar bara bbw liksom tänder mer på det.

    Även kanske man inte e just vältränad så har jag plus de tjejerna gilla är att man är välutrustad med en kuk på 24cm pircad plus att man har gaddning=)

    Har du kik så kan vi snacka där

  • Anonym (Stork­uk)
    Äldre 15 Feb 07:45
    #9
    -1
    Anonym (Gillar det) skrev 2017-02-15 01:42:08 följande:

    Nu för du ett svar som du kanske inte räknat med men jag är en bisexuell tjej som också kvalar in på begreppet enligt visa. Jag är 30 och lite mullig men kurvig. Inte alls tjock på det sättet och både mjuk och len

    I mitt tycke är en viss fyllighet att föredra på en tjej. Visst finns dagar då man skulle vilja ha lite mindre bröst eftersom de tar en del plats men min rumpa har jag alltid varit helnöjd med även om den inte är så liten. Är ganska känslig på hela kroppen och gillar beröring överallt från topp till tå.

    För mig är en tjejs rumpa väldigt upphetsade och jag skulle säkert inte ha nåt emot att krama runt din med mina händer och känna tyngden i dina skinkor Skulle säkert vara en mysig känsla att få kyssa den lätt med läpparna och smaka på din hud emellan lite grann.

    Puss på dig...


    Du låter riktig sexig man blir små sugen o snacka

    Har du kik
  • Anonym (Man 40)
    Äldre 15 Feb 08:13
    #10
    Anonym (Kurvig donna) skrev 2017-02-14 22:09:09 följande:

    Hej! 33 år, kurvig småbarnsmamma som skulle behöva lite självförtroende boost, undrar vart ni vältränade killar, under 40 år, som tänder på tjejer med mjuka former är?  Berätta gärna vad det är som gör att ni föredrar det istället för slankt?


    Frågan är väl varför du förväntar dig att män ska vara vältränade, medan du själv ska komma undan med att vara "mjuk" (otränad?)? Borde inte män oxå få vara mjuka/mumsiga och duga för dig ändå?

    Och med det sagt, kan jag ändå konstatera att några +kilon på en kvinna ofta sätter sig på vääldigt fördelaktiga ställen; lår, rumpa, bröst. Och mage. Javisst, lite mjuk mage på tjejer är ju väldigt fint! Iaf sen man fyllde 30+ och ens smak förändrades (läs: när ens kvinna blev mamma).

    En kombo är finast tycker jag! Vältränad och mjuka former på det.

    Kram!

    / hälsar en vuxen man
Svar på tråden Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?