• Anonym (Blä)
    Äldre 15 Feb 08:33
    37897 visningar
    131 svar
    131
    37897

    Låg med en annan, nu vill han också det

    För några månader sen bjöd vi in en man för en "trekant". Slutade med att det var han och jag som hade sex medan min man var i rummet bredvid och lyssnade.

    Nu har han fått för sig att det inte är rättvist, utan han vill att vi tar in en tjej och gör nåt liknande fast tvärtom.

    Något jag inte är okej med, men han tycker jag är egoistisk. Jag tycker inte det är samma sak, han ville ju själv ta in mannen. Nu har vi kört fast och har knappt pratat sen igår när det här kom upp.

    Finns det någon här som mot förmodan har nån erfarenhet och har nån idé på hur man tar sig förbi det här? Vi hade ett bra förhållande fram till det här.

  • Svar på tråden Låg med en annan, nu vill han också det
  • Anonym (?)
    Äldre 15 Feb 08:36
    #1

    Prata ni inte om sånt här innan ni tog in en extra man?

  • Äldre 15 Feb 08:36
    #2

    Just därför ska en trekant förbli en fantasi...

  • Anonym (Blä) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 08:39
    #3

    Ja men det hjälper ju inte nu.

    Han har aldrig nämnt att att han vill ta in en kvinna, bara extra män "till mig".

  • Anonym (Tant)
    Äldre 15 Feb 08:41
    #4

    Varför tycker du inte det är ok? Vad är skillnaden - du har redan haft en annan partner - då är det väl rättvist om din man också får ha det?

  • Anonym (Blä) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 08:42
    #5
    +1
    Anonym (Tant) skrev 2017-02-15 08:41:28 följande:

    Varför tycker du inte det är ok? Vad är skillnaden - du har redan haft en annan partner - då är det väl rättvist om din man också får ha det?


    Men han ville ju att jag skulle ha det, han tände på idén, det gör INTE jag på honom med nån annan.
  • Anonym (egois­t)
    Äldre 15 Feb 08:44
    #6
    Anonym (Blä) skrev 2017-02-15 08:42:46 följande:
    Men han ville ju att jag skulle ha det, han tände på idén, det gör INTE jag på honom med nån annan.
    Och du ser inte alls egoismen i att anse att du ska få göra saker men inte han?
  • snuttp­lutt
    Äldre 15 Feb 08:45
    #7
    Anonym (Blä) skrev 2017-02-15 08:42:46 följande:
    Men han ville ju att jag skulle ha det, han tände på idén, det gör INTE jag på honom med nån annan.
    och du tände på att ligga med en annan man
  • Anonym (Blä) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 08:46
    #8
    +2
    Anonym (egoist) skrev 2017-02-15 08:44:39 följande:

    Och du ser inte alls egoismen i att anse att du ska få göra saker men inte han?


    Han ville ju det!?
  • Anonym (Blä) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 08:47
    #9
    snuttplutt skrev 2017-02-15 08:45:16 följande:

    och du tände på att ligga med en annan man


    Var mest nyfikenhet. Hade inte varit med nån annan än min man innan.
  • Anonym (Tant)
    Äldre 15 Feb 08:47
    #10
    Anonym (Blä) skrev 2017-02-15 08:42:46 följande:

    Men han ville ju att jag skulle ha det, han tände på idén, det gör INTE jag på honom med nån annan.


    Om han redan innan denna första trekant sagt att han sedan ville göra samma sak med en tjej - hade du sagt nej till allt då?
Svar på tråden Låg med en annan, nu vill han också det