• Anonym (förlå­t mig för fan!)
    Äldre 23 Feb 02:25
    50701 visningar
    250 svar
    -8 +3
    250
    50701

    Vad fan är det för fel på svenska folket??

    Alltså, jag är ju "nästan" svensk för fan. Har ett fint jobb med bra inkomst. Ja bott i Sverige i hela mitt liv. Gjort det alla svenskar tycker är "vettigt", utbildat mig mm.

    Men jag tål inte er nu efter 32 långa jävla år.

    Jag är alltså 32 år, bott i Sverige hela tiden (mina föräldrar är dock utlänningar), haft nästan bara svenska pojkvänner, många svenska vänner, svenska kollegor... Men jag klarar det inte mer! Ni är jävligt speciella!

    I relationer är ni labida, passivt aggressiva, fega, ynkliga och så jävla missnöjda hela tiden!

    I yrkeslivet är ni gnälliga, avundsjuka, missunnar andra förmåner mm,

    Som vänner är ni, till att börja med ganska osociala, snåla, stela, så jävla fyrkantiga och ja STELA..

    Blir så trött på er och ja, ni lever som djur. Ni är kalla, känslolösa, stela, "frusna" (ni ska hela tiden vara så lömska!!) och ni fattar inte ens detta själv?!??

    I förhållanden är ni alltid så fina och rara men ni vänder kappan efter vinden, opålitliga, illojala, gräsliga! Ni kan helt plötslig vilja lämna varandra! Varför separerar så jävla många svenskar från varandra?? Varför gör man det mer här än NÅGON ANNANSTANS i världen?? Varför !!

    Tänk på det??? Kom inte och säg att "ni är fria och lever ert liv till fullo och eftersträvar lycka och ni vill inte låsa er i ett liv ni är missnöjda med och ni till skillnad från andra vågar skilja er och vågar sätta er lycka framför att må dåligt i en relation"

    Bull jävla shit ! Svenskar är ju samtidigt ett väldigt ensamt folk! Studier visar att i Sverige finns fler singlar än i resten av världen ! Och självmordsstatistiken toppar fortfarande världslistan!!! Så vad fan håller ni på med era jävla miserabla fjant folk ??

    Ni är alltid så missnöjda, olyckliga!

  • Svar på tråden Vad fan är det för fel på svenska folket??
  • Äldre 23 Feb 22:44
    #61
    -1
    Anonym (Jomenvisstalltså) skrev 2017-02-23 15:31:15 följande:

    Feministiska män får knulla mer.


    Bara när det gäller andra arter. Som t.ex. hundar. Dem får feministiska män knulla obegränsat.

    :)
  • Anonym (...)
    Äldre 23 Feb 23:21
    #62
    +1

    Skrev en liknande tråd där jag bytte ut svenskar mot kurder. Enda svaret var jävla rasist och inom en halvtimme var hela ts bortplockad. Haha. Otippat. Heja Sveriges perversa korrekthet..

  • Äldre 24 Feb 00:23
    #63

    Vilken fejktråd.

    För det första är du också svensk, har bott här hela livet med svenska vänner och haft svenska pojkvänner och arbetskamrater. Gått i skolan och jobbat i Sverige. Men ändå känner du dig inte som hemma eller förstår svenskar. Märkligt.

    Du har totalt missat att många också lever i bra intakta familjer och har långa vänskapsband.

    Man undrar ju var du bor, vilket typ av jobb du har och hur gammal du är för att görstå vilka kretsar du rör dig i - och som är så missnöjda med allt.

    En trolltråd

  • Anonym (L)
    Äldre 24 Feb 02:48
    #64
    +1
    Anonym (...) skrev 2017-02-23 23:21:57 följande:

    Skrev en liknande tråd där jag bytte ut svenskar mot kurder. Enda svaret var jävla rasist och inom en halvtimme var hela ts bortplockad. Haha. Otippat. Heja Sveriges perversa korrekthet..


    Jag har anmält tråden för andra gången nu. Rasism är rasism även om den riktas mot svenskar, det verkar många ha missat. Så även FL:s medarbetare.
  • Anonym (fdfd)
    Äldre 24 Feb 02:58
    #65
    Anonym (L) skrev 2017-02-24 02:48:33 följande:
    Jag har anmält tråden för andra gången nu. Rasism är rasism även om den riktas mot svenskar, det verkar många ha missat. Så även FL:s medarbetare.
    Om det stämmer att du gjort en likadan tråd om ett annat folkslag och den tråden blivit låst pga rasism så har du mitt fulla stöd i alla lägen ( är själv invandrare ).
  • Anonym (L)
    Äldre 24 Feb 03:04
    #66
    Anonym (fdfd) skrev 2017-02-24 02:58:57 följande:

    Om det stämmer att du gjort en likadan tråd om ett annat folkslag och den tråden blivit låst pga rasism så har du mitt fulla stöd i alla lägen ( är själv invandrare ).


    Nej det var inte jag. Är bara antirasist, och anser att det inte finns någon rasism som är ok. Oavsett vilket folkslag det är som blir utsatt.
  • Äldre 24 Feb 03:25
    #67

    Du känner inte oss i norr.

    Vad är problemet? Vi vill leva och vi vill dö ensamma? Och? Låt os leva och dö ifred.

  • Anonym (N)
    Äldre 24 Feb 04:15
    #68
    -1
    Anonym (L) skrev 2017-02-24 03:04:39 följande:
    Nej det var inte jag. Är bara antirasist, och anser att det inte finns någon rasism som är ok. Oavsett vilket folkslag det är som blir utsatt.
    Hade du varit en påläst anti-rasist och inte en lat och bekväm sådan hade du insett att det är stor skillnad på vilket folkslag som blir utsatt.
  • Anonym (tant agda)
    Äldre 24 Feb 05:21
    #69
    Anonym (förlåt mig för fan!) skrev 2017-02-23 02:25:45 följande:

    Alltså, jag är ju "nästan" svensk för fan. Har ett fint jobb med bra inkomst. Ja bott i Sverige i hela mitt liv. Gjort det alla svenskar tycker är "vettigt", utbildat mig mm.

    Men jag tål inte er nu efter 32 långa jävla år.

    Jag är alltså 32 år, bott i Sverige hela tiden (mina föräldrar är dock utlänningar), haft nästan bara svenska pojkvänner, många svenska vänner, svenska kollegor... Men jag klarar det inte mer! Ni är jävligt speciella!

    I relationer är ni labida, passivt aggressiva, fega, ynkliga och så jävla missnöjda hela tiden!

    I yrkeslivet är ni gnälliga, avundsjuka, missunnar andra förmåner mm,

    Som vänner är ni, till att börja med ganska osociala, snåla, stela, så jävla fyrkantiga och ja STELA..

    Blir så trött på er och ja, ni lever som djur. Ni är kalla, känslolösa, stela, "frusna" (ni ska hela tiden vara så lömska!!) och ni fattar inte ens detta själv?!??

    I förhållanden är ni alltid så fina och rara men ni vänder kappan efter vinden, opålitliga, illojala, gräsliga! Ni kan helt plötslig vilja lämna varandra! Varför separerar så jävla många svenskar från varandra?? Varför gör man det mer här än NÅGON ANNANSTANS i världen?? Varför !!

    Tänk på det??? Kom inte och säg att "ni är fria och lever ert liv till fullo och eftersträvar lycka och ni vill inte låsa er i ett liv ni är missnöjda med och ni till skillnad från andra vågar skilja er och vågar sätta er lycka framför att må dåligt i en relation"

    Bull jävla shit ! Svenskar är ju samtidigt ett väldigt ensamt folk! Studier visar att i Sverige finns fler singlar än i resten av världen ! Och självmordsstatistiken toppar fortfarande världslistan!!! Så vad fan håller ni på med era jävla miserabla fjant folk ??

    Ni är alltid så missnöjda, olyckliga!


     Så du är en "typisk svensk" då kan man tänka? Jag tror att det bara råkat slumpa sig så att du hamnat i kretsar där det är glest med trevligt folk. Hur många människor lär man känna under sin livstid? Vidga dina vyer fröken bitter.
  • Anonym (Haha)
    Äldre 24 Feb 06:35
    #70
    +1

    Men FLYTTA tillbaka då om det är så jävla hemskt. För du låter ju så himla underbar och trevlig själv ts. Haha

Svar på tråden Vad fan är det för fel på svenska folket??