• Anonym af
    Äldre 24 Mar 00:43
    9286 visningar
    5 svar
    5
    9286

    Sveda i underlivet och när man kissar efter sex

    Hej, jag är en tjej på snart 17 som har problem med sveda och irritation när jag kissar efter sex. Har kollat upp lite här och där, och min kille är oroad över det. Jag vet inte om det är något man kan göra åt. Jag har haft UVI några gånger förut, annars när jag kollar upp mig när jag tror att jag har det så säger som att det är mycket vita blodkroppar i ruiner och skickar hem mig med sveda. Om ni har några tips lämna gärna...

  • Svar på tråden Sveda i underlivet och när man kissar efter sex
  • Anonym (x)
    Äldre 24 Mar 00:46
    #1

    Tja. Det kan ju vara så enkelt att det svider efter sex eftersom ditt underliv är svullet efter sexet. Är ju mycket extra röda blodkroppar som har transporteras dit under sexet för att du har blivit upphetsad, då sväller det och efteråt kan de svida när du kissar. Samma för killar, kan svida i penisen efter sex när de kissar. Snoppen är lite öm efteråt. 

    Det är det som jag tror är det mest troliga. Annars kan det vara så att du är lite känslig mot hans spermier. Men jag tror som sagt på det första. 

  • Äldre 24 Mar 06:13
    #2

    Är du tillräckligt upphetsad innan sexet? Är du torr så svider det.....

  • Anonym af Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 12:34
    #3

    Jag är tillräckligt upphetsad men vi har lite problem ibland eftersom jag har lite svårt att bli blöt. Efter att jag satte in en p-stav för ca 2 år sedan så har jag haft detta som ett lite problem, vi brukar lösa det med lite saliv, vi har inte haft något problem så. Vi tar det sagt när vi kör in den. Men han blir mer och mer orolig över detta och han vill inte att det ska göra ont efter. Jag brukar sätta mig i duschen och tvätta bort allt då han kommer i mig. Men jag brukar ha sveda 1-2 timmar efter och är kissnödig hela tiden dagen efter. Något förslag?

  • Äldre 24 Mar 12:37
    #4
    Anonym af skrev 2017-03-24 12:34:57 följande:
    Jag är tillräckligt upphetsad men vi har lite problem ibland eftersom jag har lite svårt att bli blöt. Efter att jag satte in en p-stav för ca 2 år sedan så har jag haft detta som ett lite problem, vi brukar lösa det med lite saliv, vi har inte haft något problem så. Vi tar det sagt när vi kör in den. Men han blir mer och mer orolig över detta och han vill inte att det ska göra ont efter. Jag brukar sätta mig i duschen och tvätta bort allt då han kommer i mig. Men jag brukar ha sveda 1-2 timmar efter och är kissnödig hela tiden dagen efter. Något förslag?
    Prova använd glidmedel istället.
  • Anonym af Trådstartaren
    Äldre 24 Mar 12:40
    #5

    Jag var till en sjuksköterska på UM och hon vart jätte sur och så att man bara måste bli tillräckligt upphetsad. Vet inte om det var för att jag var så ung... gick dit vid 15 års åldern mem vi har funderat på det. Har varit in på andra trådar då dom sagt att de är för att han kommer i mig, är det sant så man måste använda kondom?

Svar på tråden Sveda i underlivet och när man kissar efter sex