• Anonym (Kaffedraken)

    Nidblödning eller mens äl+8?

    Nån som vet? Jag hade äl för 8 eller 9 dagar sedan. Fick idag en blodblandad flytning o sen lite rosa flytning efter de. Har haft ömma bröst några dagar o har de fortfarande, tempen är fortfarande hög som vid äl o efter. Har denna månad haft mindre mensvärk innan BIM än tidigare. Kan detta ha varit en nidblödning eller är de mensen som är på G? Nån med erfarenhet?! :)

  • Svar på tråden Nidblödning eller mens äl+8?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Om du inte brukar ha så otroligt kort- och onormal- lutealfas så är det inte mensen. Såvida du har rätt om när äl inföll. Det kan vara en nidblödning eller mellanblödning eller bara sköra slemhinnor. Tiden får utvisa.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack för ditt svar :)

    Testade med äl-test, så är ganska säker. Dom sista månaderna har jag haft 14-15 från äl till mens (använt äl-test då).

    Nån mer som har några tankar? :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    EELL skrev 2017-03-27 21:32:10 följande:

    Tack för ditt svar :)

    Testade med äl-test, så är ganska säker. Dom sista månaderna har jag haft 14-15 från äl till mens (använt äl-test då).

    Nån mer som har några tankar? :)


    Låter ju som en typisk nidblödning. De flesta plussar 2-3 dagar efter nidblödning så testa om några dagar!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack för era svar!

    Har fortfarande bruna flytningar blandat med pyttesmå blödningar då o då. Har haft de i 5 dagar nu. Men ingen riktig mens. Nån som vet varför de blir så?! :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har du testat?

    Testade svaaaagt positivt imorse men ljusbrunslemmiga flytningar nu i eftermiddag :(

Svar på tråden Nidblödning eller mens äl+8?