• Anonym (Silve­r)
    Äldre 7 Apr 00:25
    38288 visningar
    93 svar
    93
    38288

    Är helrakade kvinnor vanligt?

    Glad påsk på er!

    Är en nybliven singelman på 45 år som tvingat mig ut i dejtingdjungeln på både Internet och I R L.

    Går väl sisådär och jag tycks inte vara ensam om att initialt vilja ligga runt i min nya "livsfas".

    Tre ligg ha har det blivit på några månader och kan konstatera att två av dessa tre kvinnor varit helrakade.

    Lite förvånad då det i alla tre fall varit kvinnor i min egen ålder, trodde mest det var tjejer i 20-årsåldern som har helrakad fitta.

    Rakar sig de flesta kvinnor nu, eller hur ligger det till 2017?

  • Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?
  • Anonym (42)
    Äldre 7 Apr 00:58
    #1

    42 år och helrakad. Skönt och fräscht.

  • Äldre 7 Apr 01:00
    #2

    Frugan är 41 och där rakas det lite då och då, dock inte alltid helt renrakat men det hinner aldrig bli långt så att säga..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Silve­r) Trådstartaren
    Äldre 7 Apr 01:03
    #3
    Anonym (42) skrev 2017-04-07 00:58:35 följande:

    42 år och helrakad. Skönt och fräscht.


    Låter trevligt. Minns fortfarande när jag i mina unga år gick hem med en orakad tjej.

    Traumatisk upplevelse som återkommer i mina drömmar.
  • Anonym (Japp)
    Äldre 7 Apr 01:17
    #4

    38 år och helrakad. Min erfarenhet som bisexuell och även när jag pratat om detta med män är att det är vanligare med äldre kvinnor som är helrakade (alltså i min ålder typ) än de som är under 30.

  • Pentra
    Äldre 7 Apr 01:47
    #5

    Är 49 år och helrakar. Har gjort det i många år. Det är bland det bästa som jag givit till mig själv och mina partners. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Silve­r) Trådstartaren
    Äldre 7 Apr 02:25
    #6
    Pentra skrev 2017-04-07 01:47:37 följande:

    Är 49 år och helrakar. Har gjort det i många år. Det är bland det bästa som jag givit till mig själv och mina partners. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Härligt! Är din helrakade fitta det bästa som hänt dig?
  • Pentra
    Äldre 7 Apr 02:32
    #7
    Anonym (Silver) skrev 2017-04-07 02:25:17 följande:
    Härligt! Är din helrakade fitta det bästa som hänt dig?

    Nej.
  • Anonym (Ieatr­ealfoo­d)
    Äldre 7 Apr 03:25
    #8
    +2

    Måste säga att jag är ledsen över denna "trend".

    Ni kvinnor är ju skitvackra med hår mellan benen.

    O är jag kär i någon av er o ni för övrigt både smakar gott och är rena så äter jag gärna hela muttan med hull o hår! D e ju inte värre än mat som fastnar mellan tänderna ^^

    jag är nu 30 men har alltid tyckt såhär förutom en jättekort period i början i ungdomen mest för att "testa" renrakad. Men är som sagt inget fan av det.

    Förstår inte varför ni vuxna ska se ut som en bäbis mellan benen? Förstår att ni vill bli slickade.. Men ändå :| Sjukt avtändande! Plus könshår även skyddar lite emot sjukdomar.

    Det finns nästan "inga normala" kvar i detta landet som har allt men tydligen ändå inte :(

  • Anonym (Lent)
    Äldre 7 Apr 07:09
    #9

    Hustrun är 51 hon renrakar läpparna men sparar en liten tofs ovanför, för min del fick hon gärna ta bort allt, jag tycker det är estetiskt mer tilldragande.

    Renrakade läppar är så lena att smeka och slicka helt underbart.

  • EmmaIl­lbo
    Äldre 10 Apr 15:41
    #10

    Blir mer och mer vanligt bland tjejer, även yngre. Själv alltid varit helt slät.

Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?