• Svensk­sommar­83
    Äldre 13 May 23:40
    1367 visningar
    9 svar
    9
    1367

    Var reser ni på sommaren?

    Var reser ni i sommar alt brukar resa?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var reser ni på sommaren?
  • Äldre 13 May 23:41
    #1

    Stannar hemma och njuter av sommaren när den väl är här. Båt, vandringar etc. Ev en tur till fjällen för mer friluftsliv.

    Åker hellre utomlands på höst/vinter.

  • Äldre 13 May 23:42
    #2

    Har appen så kan varken rösta eller ens se alternativen.

    Jag åker oftast hem till mamma och pappa på Gotland ett par veckor. Men eftersom min man är lärare så passar vi ibland på att ta långsemestern då, förra sommaren var vi till exempel i Japan.

  • Äldre 13 May 23:43
    #3

    Åker till Gotland.
    Ibland har vi åkt utomlands (typ Turkiet, Spanien eller inom Europa). Men oftast åker vi på vintern istället.

  • Äldre 14 May 00:56
    #4

    Stannar hemma.

  • Caramb­olan
    Äldre 14 May 01:04
    #5

    "Stannar hemma" tog jag, då vår sommarstuga ligger mindre än tio mil bort. Längre resor gör vi oftast på hösten eller våren.

  • Äldre 14 May 01:09
    #6

    Stannar hemma

  • Äldre 14 May 01:39
    #7

    Olika. De två senaste åren har vi varit på västkusten. Innan dess ett par år i Sthlms skärgård. Har även åkt till Gotland och utomlands. I år blir det Öland. Sthlms skärgård är en favorit.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Äldre 14 May 10:28
    #8

    Olika, runt om i Sverige. 

  • Äldre 14 May 11:07
    #9

    Det är väldigt olika beroende på vad man känner för. Förra året blev det en roadtrip som gick från östkusten-Norrland-västkusten-östkusten, med hoj och tält.

    I år blir det en roadtrip med gigantisk bil och hotell i USA. Förrförra året stannade vi hemma och året innan dess tog vi en charter till Mallis.

Svar på tråden Var reser ni på sommaren?