• Äldre 29 Jun 19:45
    32520 visningar
    72 svar
    72
    32520

    BF FEBRUARI/MARS 2018

    Äntligen kom det efterlängtade svaret.

    Sista mensens första dag: 26 Maj 2017

    BIM: 23 Juni 2017

    Positivt test: 28 Juni 2017 med CB digital veckoindikator "Gravid +3 veckor"

    Beräkning: v6

    BF 1 Mars 2018

  • Svar på tråden BF FEBRUARI/MARS 2018
  • Äldre 29 Jun 20:19
    #1

    Tjena tjejen !!

    Ja som du vet så följer ja dina spår ;)

    Fick den 26/6 pluss med 3+ .

    Nu håller vi tummar och tår för oss alla <3

  • Äldre 29 Jun 20:25
    #2
    Linda2barnsmamma skrev 2017-06-29 20:19:11 följande:

    Tjena tjejen !!

    Ja som du vet så följer ja dina spår ;)

    Fick den 26/6 pluss med 3+ .

    Nu håller vi tummar och tår för oss alla <3


    Tjena :)

    Ja att vi plussa samtidigt med 2 dagars skillnad haha

    För ett par månader sen skrev vi att vi kanske plussar samtidigt haha

    Mina cravings är nu salta karameller haha och jag äter inte salta karameller annars
  • Äldre 29 Jun 20:48
    #3

    Tjena tjejen !!

    Ja som du vet så följer ja dina spår ;)

    Fick den 26/6 pluss med 3+ .

    Nu håller vi tummar och tår för oss alla <3


    Livetsgång skrev 2017-06-29 20:25:18 följande:

    Tjena :)

    Ja att vi plussa samtidigt med 2 dagars skillnad haha

    För ett par månader sen skrev vi att vi kanske plussar samtidigt haha

    Mina cravings är nu salta karameller haha och jag äter inte salta karameller annars


    Haha ja de e lite komiskt ;) cravings... så sjukt.. ja är fast på salt jag med. Påsen ja fastnat för heter svensktgodis .. olika sorter av saltlakrits

    Ja har inte tid fören 20 juli till bm. Och ultra får vi beställa tid till separat och dom är inte enkla att komma fram till ..
  • Äldre 30 Jun 08:40
    #4
    Linda2barnsmamma skrev 2017-06-29 20:48:11 följande:

    Tjena tjejen !!

    Ja som du vet så följer ja dina spår ;)

    Fick den 26/6 pluss med 3+ .

    Nu håller vi tummar och tår för oss alla <3


    Haha ja de e lite komiskt ;) cravings... så sjukt.. ja är fast på salt jag med. Påsen ja fastnat för heter svensktgodis .. olika sorter av saltlakrits

    Ja har inte tid fören 20 juli till bm. Och ultra får vi beställa tid till separat och dom är inte enkla att komma fram till ..

     


    Jag småäter på dom där Salta patron karamellerna haha.


    Gick in på hemmakväll och fyllde största godisburken med sånna för 158kr HAHA.. Min sambo bara skrattar åt mig nu när jag hela tiden äter och äter.


    Jag ska på sånt där första hälsosamtal till BM den 17 Juli om kost, tobak och alkohol så ska se om jag kan vissla på mig ett VUL för är inpå vecka 8 då redan :)


     


    Är redan beräknad i vecka 6 (v5 + 1)

  • Äldre 30 Jun 12:31
    #5
    Livetsgång skrev 2017-06-30 08:40:30 följande:

     

    Jag småäter på dom där Salta patron karamellerna haha.

    Gick in på hemmakväll och fyllde största godisburken med sånna för 158kr HAHA.. Min sambo bara skrattar åt mig nu när jag hela tiden äter och äter.

    Jag ska på sånt där första hälsosamtal till BM den 17 Juli om kost, tobak och alkohol så ska se om jag kan vissla på mig ett VUL för är inpå vecka 8 då redan :)

     

    Är redan beräknad i vecka 6 (v5 + 1)


    Aahh dom är gooda

    Ja de e sånt där samtal jag oxå ska på då.. ja borde ju va lika långt gången som du typ då ;) vi får se efter ultra hur långt / kort det är emellan oss sen..

    Just nu kissar ja som en tok o har sån växtvärk i mellan åt.. och brösten ska vi inte tala om.. ådriga som hulken o när man släpper dom lösa på kvällen så typ dör ja.. haha
  • Äldre 5 Jul 10:36
    #6

    Herregud vad jag är trötter.
    Har inte ens orkat sitta framför datorn

    Gick in i vecka 7 idag

    Kan somna på studs i tid och otid om man inte hela tiden ska behöva springa och kissa stup i ett :) 

  • Äldre 5 Jul 11:38
    #7
    Livetsgång skrev 2017-07-05 10:36:24 följande:

    Herregud vad jag är trötter.

    Har inte ens orkat sitta framför datorn

    Gick in i vecka 7 idag

    Kan somna på studs i tid och otid om man inte hela tiden ska behöva springa och kissa stup i ett :) 


    Haha du e inte ensam om o va trött.. det är hemskt.. men har du mycket växtxärk? Tycker det drar varje gång ja ställer mig upp eller hostar/nyser :P

    Det är tur du har koll på hur långt gången du e.. för då e ja typ samma
  • Äldre 6 Jul 11:11
    #8
    Linda2barnsmamma skrev 2017-07-05 11:38:04 följande:
    Haha du e inte ensam om o va trött.. det är hemskt.. men har du mycket växtxärk? Tycker det drar varje gång ja ställer mig upp eller hostar/nyser :P

    Det är tur du har koll på hur långt gången du e.. för då e ja typ samma

    Jag som annars alltid haft problem med sömnen somnar som en stock numera.


    Har ju fått sluta omedelbart med mina insomningsmedeciner nu samt concertan då det kan påverka fostret. Men har inte märkt av något negativt efter jag slutade efter läkarens ordination för nu sover jag hårdare och längre än innan haha.


     


    Jo jag har växtvärk från och till, ibland känns det som någon snärtar med gummiband nere vid bäcken/höften och bak till korsryggen annars är det mer molvärk och lite ilande känsla runt höfterna. 


    Men det ändras fort med symptomer.


    Trög i magen
    Gasig som bara den så sambon flyr Drömmer


    Mer hungrig/äter mer

    Uppblåst och svullen mage

    Mina BH:ar känns aningen trånga Skrikandes

    Halsbränna och törstig som bara den 

    Glad jag slipper illamåendet iallafall haha

  • Äldre 6 Jul 15:07
    #9

    Hej.alla och grattis till era graviditeter.tänkte höra med er om dessa tester är positiva

    Skulle gärna vilja ha hjälp av er..ser dåligt och min man säger att dom är det.. Men nja...får inte in det i huvudet i så fall är ändå 49år..????????


    Bilder
  • Äldre 6 Jul 15:10
    #10

    Oj fick ej med alla bilder..haha fattar ej blev frågetecken när jag skulle göra smile

    ..


    Bild
Svar på tråden BF FEBRUARI/MARS 2018