• Anonym (Onane­rar varje dag!)
    Äldre 10 Jul 22:57
    24043 visningar
    68 svar
    68
    24043

    Jag onanerar varje dag. Gör du?

    Helt ärligt känns det inte bra att onanera varje dag som jag gör sedan länge.

    Finns det fler än jag (män och kvinnor) som onanerar varje dag?

    Får skuldkänslor av att dra i den var dag.

  • Svar på tråden Jag onanerar varje dag. Gör du?
  • Äldre 11 Jul 01:06
    #11

    Jag onanerar varje dag och ser inget negativt med det. Några skuldkänslor har jag definitivt inte.

    Jag har även sex med min man varje dag, men jag ser det som två olika saker. Det ena ersätter inte det andra.

  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 11 Jul 01:14
    #12
    Vaken skrev 2017-07-11 01:06:23 följande:

    Jag onanerar varje dag och ser inget negativt med det. Några skuldkänslor har jag definitivt inte.

    Jag har även sex med min man varje dag, men jag ser det som två olika saker. Det ena ersätter inte det andra.


    Så skulle jag också vilja ha det. Blir så ensamt och fattigt att bara ha ena komponenten.

  • Äldre 11 Jul 01:18
    #13
    Anonym (Onanerar varje dag!) skrev 2017-07-11 01:14:11 följande:

    Så skulle jag också vilja ha det. Blir så ensamt och fattigt att bara ha ena komponenten.


    Men varför får du skuldkänslor för att du onanerar varje dag?
  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 11 Jul 01:25
    #14
    Vaken skrev 2017-07-11 01:18:26 följande:
    Men varför får du skuldkänslor för att du onanerar varje dag?
    Det heter ju ibland "synda med handen". Ha ha. Alltås, tråkigt att onanera och att inte ha haft sex på lång, lång tid. Jag överlever.
  • Abegay­le70
    Äldre 11 Jul 01:29
    #15

    Inte varje dag, men ofta, särskilt nu när min älskade är 350 mil bort...


    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Äldre 11 Jul 01:31
    #16

    "Synda med handen" låter som något religiöst trams. Inget jag lägger någon vikt vid.

  • Äldre 11 Jul 01:33
    #17
    Abegayle70 skrev 2017-07-11 01:29:39 följande:

    Inte varje dag, men ofta, särskilt nu när min älskade är 350 mil bort...


    Vad krävs för att du ska göra det varje dag? 700 mil?
  • Abegay­le70
    Äldre 11 Jul 01:38
    #18
    Vaken skrev 2017-07-11 01:33:48 följande:
    Vad krävs för att du ska göra det varje dag? 700 mil?
    Haha Det blir iallafall telesex och cam rätt så ofta.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Äldre 11 Jul 02:02
    #19
    Vaken skrev 2017-07-11 01:06:23 följande:

    Jag onanerar varje dag och ser inget negativt med det. Några skuldkänslor har jag definitivt inte.

    Jag har även sex med min man varje dag, men jag ser det som två olika saker. Det ena ersätter inte det andra.


    Jag håller på dig Vaken, det är två skilda saker att onanera och ha sex med sin partner.

    Jag onanera nästan varje dag, och har sex med min partner när tid finns..
  • Äldre 11 Jul 07:37
    #20
    Robb80 skrev 2017-07-11 02:02:43 följande:

    Jag håller på dig Vaken, det är två skilda saker att onanera och ha sex med sin partner.

    Jag onanera nästan varje dag, och har sex med min partner när tid finns..


    Även om jag ser det som olika saker så påverkar de varandra för min del.

    Både jag och min man reser en del i jobbet och då blir det ofta att vi inte ses på ett antal dagar. Och då onanerar jag oftare. Det kan bli 2-3 gånger om dagen. Men det kompenserar inte fullt ut. Jag känner ändå ett behov för sex oavsett hur ofta jag onanerar.

    Likaså om vi har sex flera gånger på en dag, vilket oftast händer på helgen och under semestern, då kan det hända att jag inte onanerar den dagen. Men om vi har sex flera gånger om dagen under en period på semestern, så brukar jag ändå klämma in lite onani. Så onanibehovet finns där också ändå även om det minska betydligt när vi har mycket sex.

    Så är det inte alls för min man. Han onanerar enbart för att kompensera för utebliven sex. Och han klara sig bra utan sex i många dagar innan han onanerar. Ibland har det gått flera månader utan att han har onanerat en enda gång.

    Märklig människa.
Svar på tråden Jag onanerar varje dag. Gör du?