• Lajm
    Äldre 8 Mar 10:16
    1934 visningar
    7 svar
    7
    1934

    Pappaträffar i Stockholm

    Jag kommer under våren att vara pappaledig måndagar och tisdagar. Eftersom jag är en översocial typ som gärna träffa nytt folk så tänker jag nu utlysa en PAPPAFIKA.

    Enväldigt bestämmer jag att vi som vill träffas på Café Panorama högst upp i Kulturhuset (bra med plats och bra saneringsmöjligheter) den 14 mars klockan 14.00. Då har lunchrusningen lagt sig lite också.

    Se www.kulturhuset.se/default.asp&ptid=1823

    För att få ett litet hum om hur många och vilka som kommer så skriv ett svar på samma form som mitt nästa inlägg.

    /Ove "Lime" Lindström

  • Svar på tråden Pappaträffar i Stockholm
  • Lajm
    Äldre 8 Mar 10:16
    #1

    Lajm - Anja 2 1/2 månader.

  • Äldre 9 Mar 20:07
    #2

    Men det skall vi väl försöka få till, eller?

    14:e mars, okay. Vet ej ifall jag lyckas få Daniel (2 månader idag) med mig, vissa svårigheter att övertala andra hälften. Kanske kan hon följa med och njuta av biblioteket eller liknande (bokmal som hon är).

  • Äldre 11 Mar 23:23
    #3

    Verkar inte ha fått så jättemånga intresserade men kommer ändå gärna på första träffen. Och eftersom vi inte blivit så många så tar jag gärna med mig mamman oxå.

  • Lajm
    Äldre 13 Mar 09:24
    #4

    Gör så, det ser ut som om den jag delar morgontidnig med kommer hon också.

  • Äldre 13 Mar 20:20
    #5

    Nejlika i kavajen eller vad är det som gäller? Hur hittar vi rätt? Är det barnvagnen som ger ledtrådar? Vår är blå!

  • Lajm
    Äldre 14 Mar 09:10
    #6

    Måste tyvärr ställa in. Har åkt på världens dunderförkylning och vill inte utsätta någon annan liten för smittrisken.

    Sedan protesterar kroppen mot fysisk ansträgning också så idag blir nog en filmdag.

    Nytt försök om 2 veckor.

  • Äldre 14 Mar 09:20
    #7

    Vad synd, krya på Er.

Svar på tråden Pappaträffar i Stockholm