• Anonym (Nicke­nyfike­n)
    Äldre 2 Sep 23:31
    5358 visningar
    61 svar
    61
    5358

    Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?

    Beskriv gärna varför? Är det utstrålning, manéer, kroppstyp, färger etc?

  • Svar på tråden Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?
  • Anonym (B)
    Äldre 2 Sep 23:32
    #1

    Långa , ljushåriga brittiska män.

    Som Tom Hiddleston till exempel.

  • Anonym (B)
    Äldre 2 Sep 23:35
    #2
    Anonym (B) skrev 2017-09-02 23:32:19 följande:

    Långa , ljushåriga brittiska män.

    Som Tom Hiddleston till exempel.


    Utseende , uttal ( jag gillar män som pratar RP ) , deras artighet osv.
  • Anonym (Indec­isive)
    Äldre 2 Sep 23:40
    #3

    Mörka. Behöver inte vara svarta, men något ditåt. Längd spelar ingen roll, men helst inte tjocka/feta. Blir jag kär bortser jag från det dock. Då bortser jag även från hår/hudfärgen. Tänder oftast inte på MENA-killar, de har ofta något rått över sig som jag inte tycker om.
    Ja, ni ser. Jag vet inte. Jag har egentligen inte så mycket preferenser. Det är personligheten som avgör. Men hittills har jag varken varit tillsammans med eller haft sex med någon nordeuropé. Det har blivit en europé (serb), två afrikaner (Ghana/Nigeria och Kenya) och två latinos (Chile och Brasilien.

  • Äldre 3 Sep 07:14
    #4

    Hmm vet inte riktigt. Men om man ska gå efter var de kommer ifrån tycker jag väl lite så här - om jag ska tänka ibland vilka killar det kan finnas de som är snygga:

    Skandinaviska killar
    Latinos
    Afghaner
    Killar från typ Balkan
    Kyss
    Ja alltså typ så.

    Minns att jag förut hade en idé, om att en kille bestämt måste ha brunt hår om jag skulle attraheras av honom. Det kunde då vara nästan vad för brun nyans som helst. Typ allt från ljust, ljust brun, till mellanbrun, till mörkt, mörkt brun, nästan svart. Då var jag helt bestämd med att en kille helt klart skulle ha brunt hår om jag skulle bli kär och tillsammans med honom. Det är väl typ den enda bestämda preferens jag haft egentligen.
    Fast nu vet jag inte riktigt, tycker jag blivit lite smått intresserad av killar med svart hår oxå nuförtiden.
    Men hur som helst har jag sedan länge känt mig ganska säker på att när jag väl faller för någon och vill bli tillsammans med denne, kommer det antagligen bland annat bero på att jag gillar något med hans kroppsspråk väldigt mycket. Fast exakt vad vet jag inte riktigt, det får framtiden visa.

  • Anonym (Språk­nörden­)
    Äldre 3 Sep 07:44
    #5
    Anonym (B) skrev 2017-09-02 23:35:33 följande:

    Utseende , uttal ( jag gillar män som pratar RP ) , deras artighet osv.


    Ja! Britter! Men varför nöja sig med RP? Skotsk, irländsk och nordengelsk accent är ju också hett! I alla fall på en snygg karl med charm. Har i och för sig en faiblesse för fransmän också.
  • Anonym (B)
    Äldre 3 Sep 10:10
    #6
    Anonym (Språknörden) skrev 2017-09-03 07:44:35 följande:

    Ja! Britter! Men varför nöja sig med RP? Skotsk, irländsk och nordengelsk accent är ju också hett! I alla fall på en snygg karl med charm. Har i och för sig en faiblesse för fransmän också.


    Det är inte dåligt heller , men jag gillar RP i alla fall. ;)
  • Äldre 3 Sep 10:14
    #7

    Vita och asiatiska (mest nordasiatiska)

    De flesta jag gillat har haft brunt hår men har inget emot andra hårfärger. De flesta har varit kring 170-180 cm långa. Kan tycka det är fint med lite kortare.

    Har faktiskt aldrig attraherats av en mörkhyad eller arabisk kille utseendemässigt. Vet faktiskt inte varför. Kanske de luktar för främmande? Lukt är viktigt för mig.

    Tysta, lugna och lite blyga killar.

  • Anonym (johan­na)
    Äldre 3 Sep 10:20
    #8

    Ljust hår, smal kroppsbyggnad, längre än mig 175 cm+, fina ögon, inga "för hårda" ansiktsdrag.

    Vet inte om det behöver innebära skandinaviskt ursprung, men det kanske oftast är det.

  • Anonym (mums!­)
    Äldre 3 Sep 18:37
    #9

    Långa skandinaver eller britter, helst ljushåriga eller rödlätta, gärna med fräkniga armar. Drömmer

  • Anonym (Light­)
    Äldre 3 Sep 18:38
    #10

    Ljusa, långa män. Blå ögon, ljust/cendréfärgat hår.

Svar på tråden Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?