• Anonym (Andre­as)
    Äldre 9 Sep 07:44
    5779 visningar
    39 svar
    39
    5779

    Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?

    Gav lite olika alternativ.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?
  • Anonym (Hår på kroppe­n)
    Äldre 9 Sep 14:56
    #11

    Det spelar ingen roll. Däremot bryr jag mig om hår på kroppen, män som rakar sig (utöver ansikte) är avtändande. Jag kan inte heller se mig själv attraheras av rött brösthår, men det är inte hugget i sten ;)

  • Äldre 9 Sep 16:42
    #12

    Ljushåriga, blonda närmare bestämt, ju blondare desto snyggare. Eller rödhåriga.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 14 Sep 19:47
    #13

    Har ingen specifik preferens när det gäller färger. Det beror på hur mannen ser ut i övrigt. Attraheras av både blonda, rödhåriga, brunhåriga och (ibland) svarthåriga. Hittills har de flesta däremot varit ljushyade. 

  • Äldre 14 Sep 19:48
    #14

    Det varierar.

  • Äldre 14 Sep 20:28
    #15

    Svarade 'ingen preferens'. Däremot får håret gärna vara långt, och komplimerat med lagom mycket skägg! 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Mörkh­åriga)
    Äldre 14 Sep 22:14
    #16

    Jag föredrar helt klart män som är mörkhåriga, varför vet jag inte... Egentligen har jag ingen preferens rent estetiskt hur det ser ut, ljusa män kan vara minst lika vackra, men män som har mörka drag väcker någon slags djurisk instinkt i mig. Det är galet tilldragande med en mörk blick ;) SÅ sexigt! 

    Själv är jag ganska ljus med ljusbrunt hår. Kanske är det kontrasten som lockar. 

  • Äldre 15 Sep 20:04
    #17

    Brunt är snyggast. Därefter har jag alltid gillat vitt och grått hår sen är det följt av svart, blont och rött i nämnd ordning.
    På kvinnor är rödhåriga snyggast följt av grått, vitt och sen blont. Sen brunt och svart har jag aldrig riktigt gillat på andra kvinnor.

  • Äldre 16 Sep 18:32
    #18

    Främst brunhåriga, med olika bruna nyanser. Annars kan jag gilla mörkblonda och svarthåriga för den delen också. Fast har alltid främst dragits till brunhåriga killar. Riktigt ljust blonda killar har jag dock aldrig känt mig särskilt attraherad av faktiskt, vet inte varför. Är nog mer lite åt det mörkare hållet faktiskt, när det gäller vad för hårfärg på killar jag dras till.

  • Anonym (Aska)
    Äldre 29 Sep 23:33
    #19

    Det viktigaste är vem håret sitter på. Ginger kan vara otroligt snyggt, så även mörk/svart eller blont.

  • Äldre 1 Oct 12:16
    #20

    Mörka män är min grej. ofta i kombination med blåa ögon.

Svar på tråden Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?