• Äldre 9 Sep 20:29
    5350 visningar
    6 svar
    6
    5350

    Lägga ihop två bilder

    Någon som vet något bra, gratis, program för att lägga bild i bild? Alt göra det åt mig för att man tycker det är kul att hålla på.

    Tänkte ta en bild av "Batmansignalen" över Gotham City, men istället för själva bilden i lampan så ska jag infoga en siluett eller bild på seriefiguren Samsam.

  • Svar på tråden Lägga ihop två bilder
  • Äldre 9 Sep 20:35
    #1
    -1
  • Äldre 9 Sep 20:44
    #2

    Jag vet hur man googlar... att du har så mkt fritid att du orkar gå in i tråden, läsa, för att sedan länka in det? *klappar händerna*

    Menade om någon vet något som dom själv använt eller kan rekommendera . Eller som sht om det finns någon som tycker det är kul och vill göra det...

  • Äldre 9 Sep 20:49
    #3
    Nanette22 skrev 2017-09-09 20:44:14 följande:
    Jag vet hur man googlar... att du har så mkt fritid att du orkar gå in i tråden, läsa, för att sedan länka in det? *klappar händerna*

    Menade om någon vet något som dom själv använt eller kan rekommendera . Eller som sht om det finns någon som tycker det är kul och vill göra det...
    Jaså det vet du? Vad sägs om att testa resultatet av googlingen då?

    Varför inte vara ärlig att säga som det är att du vill att andra ska göra jobbet åt dig.
    Med tanke på att det är upphovsrättsligt skyddat material och man begår brott om man manipulerar bilderna förutsätter jag att du betalar bra till den som ska fixa det år dig.

    Fö är det jäkligt illa att man först ber om hjälp och sen är spydig när man inte får exakt rätt svar. Gör om, gör rätt.
  • Äldre 9 Sep 20:55
    #4

    jag är ganska tydlig redan i mitt inlägg att någon gärna får göra det åt mig!
    Jag har många vänner som tycker det är roligt att leka med bilder eller att leka med andras musik. därför jag la ut frågan här! så jag tror inte jag gjort något fel som går att rätta till :)

    Fick ett privat PM med en som "älskar att göra spat, gud va kul att få en ide att jobba med" och hen ville inte ha betalt :)

    sluta vara så negativ, det mår du bara dåligt av :)

  • Äldre 9 Sep 21:00
    #5
    Nanette22 skrev 2017-09-09 20:55:15 följande:
    jag är ganska tydlig redan i mitt inlägg att någon gärna får göra det åt mig!
    Jag har många vänner som tycker det är roligt att leka med bilder eller att leka med andras musik. därför jag la ut frågan här! så jag tror inte jag gjort något fel som går att rätta till :)

    Fick ett privat PM med en som "älskar att göra spat, gud va kul att få en ide att jobba med" och hen ville inte ha betalt :)

    sluta vara så negativ, det mår du bara dåligt av :)
    Varför frågar du inte dina vänner då?
    Verkar vara mycket enklare än att hitta på spydigheter i svaren.

    Du måste lära dig att trolla bättre.
  • Äldre 9 Sep 21:07
    #6

    för ingen av dom 3 hade tid och jag behövde den inför ett kalas i morgon, typsikt mig att vara ute i sista sekund. Hade jag inte fått tag i en bild hade jag fått tänka om, kanske du kunde kommit och trollat. det verkar du ju veta en hel del om och det brukar vara succé på  kalas :D

    Jag har en bra bild nu :)

    så nu får du hoppa in i en ny tråd och föröka bråka :)

    trevlig kväll *pöss*

Svar på tråden Lägga ihop två bilder