• Äldre 17 Sep 10:42
    18923 visningar
    27 svar
    27
    18923

    Xpectum utbildning

    Hej!

    Är det någon här som gått Xpectums distansutbildning certifierad redovisningsekonom eller någon av deras andra utbildningar?

    Bra, dålig??

  • Svar på tråden Xpectum utbildning
  • Mon 21 Sep 2020 11:26
    #1
    -1

    Hej, jag studerar den och den är väldig bra kan rekommendera .

    Men jag behöver lite hjälp finns de någon som studerar samma utbildning och kan tänka sig hjälpa,.

  • Mon 21 Sep 2020 11:27
    #2

    Hej, jag studerar den och den är väldig bra kan rekommendera .

  • Mon 5 Oct 2020 15:18
    #3
    +1
    Adde87 skrev 2020-09-21 11:26:36 följande:

    Hej, jag studerar den och den är väldig bra kan rekommendera .

    Men jag behöver lite hjälp finns de någon som studerar samma utbildning och kan tänka sig hjälpa,.


    Hej!
    Jag studerar den , vi kan hjälps åt 
  • Thu 24 Mar 2022 11:07
    #6
    +1

    Hej,

    Vet att denna tråd är lite gammal men testar iallafall.
    Jag håller på och läser Xpectums distanskurs för redovisningsekonom och ska göra inlämningsuppgift 5 där man strukturerat och utförligt ska diskutera redovisning extern och intern och beskattning när det gäller aktiebolag.
    Jag vet inte ens hur jag ska börja med denna uppgift, någon som har några tips?

    Mvh

    Anna

  • Thu 8 Sep 2022 17:34
    #7
    Annatherese123 skrev 2022-03-24 11:07:56 följande:

    Hej,

    Vet att denna tråd är lite gammal men testar iallafall.
    Jag håller på och läser Xpectums distanskurs för redovisningsekonom och ska göra inlämningsuppgift 5 där man strukturerat och utförligt ska diskutera redovisning extern och intern och beskattning när det gäller aktiebolag.
    Jag vet inte ens hur jag ska börja med denna uppgift, någon som har några tips?

    Mvh

    Anna


    hej, tänkte fråga om du kunde hjälpa med uppgift 4 och 5 förstår inget.

    MVH
    Shabana
  • me33
    Sat 10 Sep 2022 17:21
    #8

    Med tanke på oklarheten ifrån er kursdeltagare tror jag skolan presterar mera åt det dåliga hållet än åt det andra.

    Förväntade mig inte så mycket heller, idag släpper man in lite allt möjligt på redovisningskurserna. 
    Om jag startar börjar med ett eget företagande kommer jag att sköta min bokföring 100%.

    Dagen som jag skulle lämna över böckerna åt en revisor existerar inte, läser man den här tråden förstår man varför jag inte skulle göra det.

    På senare tid har svaret varit för att bota arbetslöshet att alla ska plugga till redovisningsekonom, jaa, det är lösningen! 

    Men jag har nyheter för er, det kommer inte att finnas lika mycket jobb av denna karaktär i snar framtid. Ekonomisystemen visma, fortnox kommer att exkludera ut revisorerna i kalkylen.

  • Anonym (DW)
    Mon 12 Sep 2022 15:41
    #9
    +1
    Annatherese123 skrev 2022-03-24 11:07:56 följande:

    Hej,

    Vet att denna tråd är lite gammal men testar iallafall.
    Jag håller på och läser Xpectums distanskurs för redovisningsekonom och ska göra inlämningsuppgift 5 där man strukturerat och utförligt ska diskutera redovisning extern och intern och beskattning när det gäller aktiebolag.
    Jag vet inte ens hur jag ska börja med denna uppgift, någon som har några tips?

    Mvh

    Anna


    Jag kan hjälpa dig.
  • Mon 12 Sep 2022 20:03
    #10
    Fawzo skrev 2020-10-05 15:18:53 följande:
    Hej!
    Jag studerar den , vi kan hjälps åt 
    Hej tänkte fråga om du kunde hjälpa mig, jag läser till redovisningsekonom.
  • Thu 13 Oct 2022 13:00
    #11

    Hej! 


    Jag läser också utbildningen... någon som kan tänka sig att hjälpa till och bolla lite?
    Själva utbildningen är inte så svårt med det är så trist att inte kunna ha någon bredvid att kommunicera med :( 


    Jag sitter fast med uppgiften 4... 1, 2, 3 och 5 är färdiga och godkända

  • Anonym­12617
    Mon 19 Dec 2022 16:22
    #12

    Hej, tänkte kolla om de fortfarande är någon som använder tråden då jag själv gjort majoriteten utav utbildningen. Men har några få delar kvar just med uppgift nummer 4 så som många andra verkar haft svårt med just denna uppgift. Hör gärna av dig om du vet mer än vad jag gör tack på förhand :)

Svar på tråden Xpectum utbildning