• Äldre 22 Sep 10:16
    369053 visningar
    2680 svar
    2680
    369053

    Bf juni 2018

    Hej ????

    Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

    Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

    Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

    Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

  • Svar på tråden Bf juni 2018
  • Äldre 22 Sep 13:54
    #1

    Hej, jag är gärna med! Plussade i tisdags och har bf 31 maj/1 juni. Hänger hellre i en junitråd än i en majtråd, vill ju inte vara sist med allt. ;) Jag väntar första barnet efter ett missfall och lite över ett års kämpande. Är väldigt orolig för missfall igen, men försöker ändå att njuta lite av att vara nyplussad samtidigt.

    Symptomen är endast molvärk och ömma bröst än så länge. Jag är 33 år och min sambo är 41.

  • Äldre 22 Sep 19:06
    #2

    Hej!
    Jag plussade oxå idag, bf 3 juni???? vågar inte riktigt tro på det men hoppas på det bästa! Det är mitt andra barn, har en 2,5 åring sen innan.

  • Äldre 22 Sep 20:15
    #3

    Här är en till som plussat idag:) bim -3. Första barnet, tog ut p stav i januari, MF i juni. Hoppas verkligen detta blir vår tur! Bf ca 4 juni

  • Äldre 22 Sep 20:26
    #4

    Hej! Jag plussade idag! Bim -4 (cirka)

  • Äldre 22 Sep 22:03
    #5

    Plussade för några dagar sen, bf 3 juni. Ett barn sen innan på 2 år och ett MA i juni. 24 år gammal :)

  • Äldre 23 Sep 11:02
    #6

    Åh, här vill jag också vara med! Skrattande

    Jag plussade den 17 september, på BIM -8. Första försöket med första barnet, så än är det fortfarande väldigt svårt att greppa, det känns så himla overkligt. FörvånadDrömmer

    Hade inte riktigt trott att det skulle gå så fort, haha, såklart väldigt glad(!) och en anings orolig för missfall, lagom tills jag verkligen tagit in att jag är gravid eller någonting sådant. Tiden får avvisa. Men håller en tumme för mig själv, och en för er alla andra att allt går så bra som det bara kan gå! GravidGlad


    BF är nu beräknat till någon gång mellan 30 maj-6 juni (beror lite på uträkningsverktyg), haha. Flört


    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Äldre 23 Sep 18:11
    #7

    Hur mår ni? Jag mår halvskumt (lite illamående/hungrig/yr), ömma bröst, kissnödig, molvärk i nedre del av mage. Känner symptom tidigare än med sonen vad jag minns... just själva molvärken har jag haft sen 5-6 dagar efter äl redan. Var tom på gyn i veckan av den anledningen (men de såg inget) och sen några dagar senare plussade jag :)

  • Äldre 23 Sep 19:05
    #8
    Villblimama skrev 2017-09-23 18:11:36 följande:

    Hur mår ni? Jag mår halvskumt (lite illamående/hungrig/yr), ömma bröst, kissnödig, molvärk i nedre del av mage. Känner symptom tidigare än med sonen vad jag minns... just själva molvärken har jag haft sen 5-6 dagar efter äl redan. Var tom på gyn i veckan av den anledningen (men de såg inget) och sen några dagar senare plussade jag :)


    Hungrig hela tiden men kan inte komma på vad! Kissnödig, yr och mycket molvärk. Jag kände mig konstig i magen redan dagen efter ägglossning. Va gasig i magen, men inget som kom ut, låter jätte konstigt haha. Sen va jag extremt varm hela tiden så sa 4 dagar efter ägglossning att den här gången tog det sig och på äl+11 plussade jag :)
  • Äldre 23 Sep 19:54
    #9

    Samma här, konstant hungrig men oklart på vad:) även uppsvälld mage nu på kvällen... tur att man i dagsläget mest är glad över att känna nåt;)

  • Äldre 23 Sep 20:06
    #10

    BF 2 juni här med femte barnet <3

    Mår bra, lite trött och lite illamående till och från. Dörsöker njuta nu, för om ett par veckor ligger garanterat däckad med gravt illamående och kräkningar * 10/dag, i alla fall om jag ska må som jag gjort med tre senaste barnen....

    helt sjukt egentligen att vi gör om detta en gång till... men längtar så <3

    Vi har sedan tidigare barn födda 2002, 2005, 2008 och i maj 2017 fick vi en liten sladdis. Så om allt går vägen kommer det bli 13 månader mellan fyran och femman!

Svar på tråden Bf juni 2018