• Anonym (ps)
    Äldre 5 Oct 14:50
    3684 visningar
    15 svar
    15
    3684

    Svårt att ta uppmärksamhet från unga män på allvar

    Är 40+ kvinna och får ibland uppmärksamhet från unga killar. Hade jag varit yngre hade jag tagit deras uppmärksamhet som flirt. Men nu får jag mest en känsla av att de driver med mig. Eller så tänker man att skulle det gå så långt som till att man hamnar i säng så skulle killen antingen tappa lusten när han ser hur man ser ut och fly eller börja skratta för att han tycker det är så kul att jag blivit lurad. Kan en kille verkligen vilja ligga med en kvinna som åldersmässigt kan vara hans mamma?

  • Svar på tråden Svårt att ta uppmärksamhet från unga män på allvar
  • Anonym (Man)
    Äldre 5 Oct 14:55
    #1
    Anonym (ps) skrev 2017-10-05 14:50:46 följande:

    Är 40+ kvinna och får ibland uppmärksamhet från unga killar. Hade jag varit yngre hade jag tagit deras uppmärksamhet som flirt. Men nu får jag mest en känsla av att de driver med mig. Eller så tänker man att skulle det gå så långt som till att man hamnar i säng så skulle killen antingen tappa lusten när han ser hur man ser ut och fly eller börja skratta för att han tycker det är så kul att jag blivit lurad. Kan en kille verkligen vilja ligga med en kvinna som åldersmässigt kan vara hans mamma?


    Beror helt på hur du ser ut. Vissa kvinnor som tagit väl hand om sig är sjukt heta i 40-års åldern, även om det är ovanligt.
  • Anonym (Hepp)
    Äldre 5 Oct 14:57
    #2
    Anonym (ps) skrev 2017-10-05 14:50:46 följande:

    Är 40+ kvinna och får ibland uppmärksamhet från unga killar. Hade jag varit yngre hade jag tagit deras uppmärksamhet som flirt. Men nu får jag mest en känsla av att de driver med mig. Eller så tänker man att skulle det gå så långt som till att man hamnar i säng så skulle killen antingen tappa lusten när han ser hur man ser ut och fly eller börja skratta för att han tycker det är så kul att jag blivit lurad. Kan en kille verkligen vilja ligga med en kvinna som åldersmässigt kan vara hans mamma?


    Unga killar vill ha sex med vem som helst av kvinnligt kön, men det gäller alltså bara sex. De vill inte ha en äldre kvinna som flickvän.
  • Anonym (Stor portio­n lust)
    Äldre 5 Oct 15:35
    #3
    +1

    Du kan ta uppmärkamheten från unga män på allvar fast det finns olika skäl bakom som jag ser det. Jag är 50 och får väldigt mycket uppmärksamhet från unga män mellan 20-32 och det har varit så i många år. Männen som svarat hittills i tråden är inte representanter för denna skara,  det är tydligt. Jag urskiljer ett förakt för detta fenomen i deras ton. Men om du kollar runt på nätet och här på FL ser du många trådar från män som söker betydligt äldre kvinnor än de själv även på stora dejtingsajterna och mer renodalde sexsidorna.
    .
    Män gillar ha sex med villiga kvinnor och har inte så stora krav generellt men de yngre männen som aktivt söker och tänder på äldre har en önskan om att sexet ska vara mer utvecklande, vilt, ohämmat. Att äldre kvinnor är självsäkra, avslappnade och omättliga i sin lust till skillnad från yngre tjejer som kanske är mer upphängda på sina utseenden, och inte så hemma i sin egna sexualitet. Äldre kvinnor har också lättare att få en yngre man att känna sig bekräftad och åtrådd pga sin ungdom vilket ger en extra kick till upplevelsen samt att kvinnan känner sig sexig och bekräftad som blir vald av den yngre.

    Många män gillar även kommunikationen, mognaden och samtalen man kan få med en äldre person som jag upplevt. Jag har haft både kortare och längre relationer med 20 år yngre män där vi haft betydligt mer gemensamt än sexet. Men när det kommer till seriösa förhållanden finns det oftast en outtalad spärr trots att djupa känslor kan uppstå, vilket kan komplicera till det. Rent sexuellt och energimässigt fungerar äldre kvinnor bra med yngre män så tycker absolut att du ska testa detta om du har möjlighet. Har haft många underbara stunder med vackra unga män som förgyllt mitt liv och härligt sex som jag aldrig skulle vilja vara utan. Men för en djupare relation vill jag ha en man i samma ålder och med samma perspektiv som jag själv.

  • Anonym (Haha)
    Äldre 5 Oct 15:57
    #4

    Klart han kan. Vissa driver kanske. Många äldre män tror ju att alla unga tjejer som är trevliga flirtar med dom.

    Men "Milf" är en av de mest eftersökta kategorierna inom porr så visst finns det unga män som vill det. Om du är snygg och fräsch vill säga.

    40 är väl ingen ålder. Det beror på om du är Lena Philipsson 40 eller Annelie, storrökare 40.

  • Anonym (Haha)
    Äldre 5 Oct 15:58
    #5
    Anonym (Hepp) skrev 2017-10-05 14:57:02 följande:

    Unga killar vill ha sex med vem som helst av kvinnligt kön, men det gäller alltså bara sex. De vill inte ha en äldre kvinna som flickvän.


    Det finns det ju massor som vill. Har du missat Frankrikes presidents kvinna eller fallet med Camilla Läckberg eller Laila Bagge tex?

    Som sagt, det beror på vem det är och hur hon ser ut.
  • Anonym (Vuxen man)
    Äldre 5 Oct 16:02
    #6
    Anonym (Stor portion lust) skrev 2017-10-05 15:35:09 följande:

    Du kan ta uppmärkamheten från unga män på allvar fast det finns olika skäl bakom som jag ser det. Jag är 50 och får väldigt mycket uppmärksamhet från unga män mellan 20-32 och det har varit så i många år. Männen som svarat hittills i tråden är inte representanter för denna skara,  det är tydligt. Jag urskiljer ett förakt för detta fenomen i deras ton. Men om du kollar runt på nätet och här på FL ser du många trådar från män som söker betydligt äldre kvinnor än de själv även på stora dejtingsajterna och mer renodalde sexsidorna.

    .

    Män gillar ha sex med villiga kvinnor och har inte så stora krav generellt men de yngre männen som aktivt söker och tänder på äldre har en önskan om att sexet ska vara mer utvecklande, vilt, ohämmat. Att äldre kvinnor är självsäkra, avslappnade och omättliga i sin lust till skillnad från yngre tjejer som kanske är mer upphängda på sina utseenden, och inte så hemma i sin egna sexualitet. Äldre kvinnor har också lättare att få en yngre man att känna sig bekräftad och åtrådd pga sin ungdom vilket ger en extra kick till upplevelsen samt att kvinnan känner sig sexig och bekräftad som blir vald av den yngre.

    Många män gillar även kommunikationen, mognaden och samtalen man kan få med en äldre person som jag upplevt. Jag har haft både kortare och längre relationer med 20 år yngre män där vi haft betydligt mer gemensamt än sexet. Men när det kommer till seriösa förhållanden finns det oftast en outtalad spärr trots att djupa känslor kan uppstå, vilket kan komplicera till det. Rent sexuellt och energimässigt fungerar äldre kvinnor bra med yngre män så tycker absolut att du ska testa detta om du har möjlighet. Har haft många underbara stunder med vackra unga män som förgyllt mitt liv och härligt sex som jag aldrig skulle vilja vara utan. Men för en djupare relation vill jag ha en man i samma ålder och med samma perspektiv som jag själv.


    Detsamma gäller i det omvända dvs ung kvinna med mogen man. Även den föraktfulla tonen från äldre kvinnor som kommenterar yngre kvinnors attraktion till mogna män.
  • Anonym (Samma­)
    Äldre 6 Oct 05:18
    #7

    Har upplevt samma. Är 38 och får ofta uppmärksamhet från yngre killar. Jag ser iofs rätt ung ut själv. De flesta brukar gissa 27, inte bara i raggsyfte utan på jobbet, vänners vänner osv. Men ändå. Man vet ju själv sin ålder. Själv skulle jag aldrig gå hem med en 20 åring. Skulle mest känna att det va han som blev lurad för jag skulle ju aldrig vilja ha en som är 20 i mitt liv, 4 år äldre än min son liksom, nej!

    Min gräns går nog vid 27-28... men när det gäller mognad så har jag dejtat 45 åringar som varit omognare än 15-åringar. De går bort de med!!

    Jag tycker det är svårt att träffa nån som är bra. Härlig visst... att dejta och ligga med ett tag. Men inte som håller i längden.

  • Anonym (Hepp)
    Äldre 6 Oct 08:09
    #8
    Anonym (Haha) skrev 2017-10-05 15:58:27 följande:
    Det finns det ju massor som vill. Har du missat Frankrikes presidents kvinna eller fallet med Camilla Läckberg eller Laila Bagge tex?

    Som sagt, det beror på vem det är och hur hon ser ut.
    2 personer. 2 personer.
  • Anonym (Haha)
    Äldre 6 Oct 09:41
    #9
    Anonym (Hepp) skrev 2017-10-06 08:09:38 följande:

    2 personer. 2 personer.


    Det finns fler än två personer. Och jag räknade upp tre, haha (Macrons fru, Laila och Camilla) Du kan ju googla så hittar du hundra till.
  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 13 Feb 23:14
    #10
    Anonym (ps) skrev 2017-10-05 14:50:46 följande:

    Är 40+ kvinna och får ibland uppmärksamhet från unga killar. Hade jag varit yngre hade jag tagit deras uppmärksamhet som flirt. Men nu får jag mest en känsla av att de driver med mig. Eller så tänker man att skulle det gå så långt som till att man hamnar i säng så skulle killen antingen tappa lusten när han ser hur man ser ut 


    Är det uteslutet för alla kvinnor 30-40 att träffa yngre killar?
  • Anonym (Helt)
    Thu 14 Nov 2019 08:13
    #11
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-02-13 23:14:41 följande:

    Är det uteslutet för alla kvinnor 30-40 att träffa yngre killar?


    Ja det är helt uteslutet kvinnor tänder inte på yngre. Ingen kvinna som är 30 går igång på en tjugoåring
  • Anonym (Nyfik­en)
    Sun 25 Oct 2020 23:08
    #12
    Anonym (ps) skrev 2017-10-05 14:50:46 följande:

    Är 40+ kvinna och får ibland uppmärksamhet från unga killar. Hade jag varit yngre hade jag tagit deras uppmärksamhet som flirt. Men nu får jag mest en känsla av att de driver med mig. Eller så tänker man att skulle det gå så långt som till att man hamnar i säng så skulle killen antingen tappa lusten när han ser hur man ser ut och fly eller börja skratta för att han tycker det är så kul att jag blivit lurad. 


    Hur kan du ha blivit lurad om du ligger i sängen med honom?
  • Anonym (ps) Trådstartaren
    Mon 26 Oct 2020 20:44
    #13
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-10-25 23:08:35 följande:
    Hur kan du ha blivit lurad om du ligger i sängen med honom?
    Man hamnar i sängen men han börjar skratta och genomför inte samlaget
  • Anonym (Nyfik­en)
    Tue 27 Oct 2020 08:45
    #14
    Anonym (ps) skrev 2020-10-26 20:44:08 följande:
    Man hamnar i sängen men han börjar skratta och genomför inte samlaget
    Låter långsökt det blir genomfört  
  • Anonym (Nyfik­en)
    Mon 19 Jul 2021 12:55
    #15
    Anonym (Helt) skrev 2019-11-14 08:13:33 följande:

    Ja det är helt uteslutet kvinnor tänder inte på yngre. Ingen kvinna som är 30 går igång på en tjugoåring


    Stämmer det så en tjugoårig kille är inte intressant för trettioåriga kvinnor
Svar på tråden Svårt att ta uppmärksamhet från unga män på allvar