• Anonym (dubbe­lliv)
    Äldre 9 Oct 14:23
    70970 visningar
    271 svar
    -2
    271
    70970

    Att ha en otrohetsaffär

    Jag har en otrohetsaffär. Trodde aldrig att det skulle hända mig, att jag skulle göra en sådan sak. Men nu har det hänt. 

    Mitt förhållande är överlag ett bra förhållande. Kanske lite vardagligt men ändå fyllt med skratt och samma värderingar. I vårt förhållande är det sexet som tryter. Jag vill mer och har alltid velat mer, jag är ganska öppen och vill prova på det mesta medan han är mer killen som nöjer sig med ett ligg i veckan och lite egna handtrallor. Trots detta har vårat förhållande knatat på år efter år och vi planerar en framtid tillsammans.

    Men så dök han upp. Han jag har en affär med. Vi har varit ytligt bekanta i några år men alltid haft ett gott öga för varandra, något vi aldrig pratat om direkt men vi har bara märkt av det. Av en slump hamnade vi i samma kretsar och vi började tala och väldigt tidigt började vi flirta. Vi drogs till varandra likt magneter och det tog inte lång tid innan vi hade ett hemligt möte och hade sex.
    Helt fantastiskt underbart sex. Från första stund. Jag slappnade av totalt, jag gav mig till honom helt. Han är dominant och sådär galet kåt hela tiden som jag är. 
    Vi har en affär nu, vi träffas i smyg och har sex, helt galet bra sex, flera gånger på raken. För första gången någonsin har jag kommit under samlag. Det var fantastiskt,

    Hur underbart och fantastiskt det än är med min älskare så kvarstår det faktum att jag bedrar min man, på värsta tänkbara sätt. Har jag ingen skam i kroppen kan man fråga. Min älskare vill mer, han står redo att öppna sitt hem för mig, han vill ha mig helt för sig själv. Jag vill dock inte lämna min man och det liv vi har men jag vill heller inte sluta ha sex med min älskare. Jag står inför ett val och jag måste välja snart.

    Jag vill höra era historier, ni som haft en otrohetsaffär. Hur slutade det hela eller pågår det fortfarande?

    Moralkärringar undanbedes. Jag är fullt medveten om att det jag gör är hemskt, vidrigt och elakt mot min man. Jag är medveten om att det inte ens är jag som borde få ha ett val. Hur skulle jag känna om min man gjorde så här mot mig? Ja hemskt, fruktansvärt, såklart. Nu är det som det är.

    Finns det ens ett lyckligt slut på en sådan här otrohetsaffär? 

  • Svar på tråden Att ha en otrohetsaffär
  • Anonym (dubbe­lliv) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 14:41
    #2

    Moralkärringar undanbedes.

  • Äldre 9 Oct 14:42
    #3
    Anonym (dubbelliv) skrev 2017-10-09 14:23:07 följande:

    Moralkärringar undanbedes. Jag är fullt medveten om att det jag gör är hemskt, vidrigt och elakt mot min man. Jag är medveten om att det inte ens är jag som borde få ha ett val. Hur skulle jag känna om min man gjorde så här mot mig? Ja hemskt, fruktansvärt, såklart. Nu är det som det är.

    Finns det ens ett lyckligt slut på en sådan här otrohetsaffär? 


    Det är just det du inte gör! Du bryr dig inte.
    Som vanligt så undrar man ju varför i hela fridens dagar du inte släpper din man fri? Begär skilsmässa! Gör det idag.
    Om några år kommer han inte bry sig om att du hade sex med en annan bara du är relativt ärlig mot honom nu. Ju längre du väntar desto större skada.

    Det jag aldrig förstått med människor som är otrogna och som i detta fall har en affär är varför dom tror att dom har rätten att bestämma över andras liv?

    Du träffade en annan och blev kär! Big deal! Sånt händer och tillhör livet men släpp för fan din make fri att också få det valet.

    Egiost!

  • Luftis
    Äldre 9 Oct 14:44
    #4

    Inte är du något svin det går slentrian i dom flesta äktenskap och det blir som det blir om tillfället ges. Men du kanske bör tänka lite framåt har ni barn tänk ännu mer bara ett tips från en som varit gift i drygt 40 år.

  • Pretor­ian IV
    Äldre 9 Oct 14:48
    #6
    MR Human skrev 2017-10-09 14:42:52 följande:

    Det är just det du inte gör! Du bryr dig inte.

    Som vanligt så undrar man ju varför i hela fridens dagar du inte släpper din man fri? Begär skilsmässa! Gör det idag.

    Om några år kommer han inte bry sig om att du hade sex med en annan bara du är relativt ärlig mot honom nu. Ju längre du väntar desto större skada.

    Det jag aldrig förstått med människor som är otrogna och som i detta fall har en affär är varför dom tror att dom har rätten att bestämma över andras liv?

    Du träffade en annan och blev kär! Big deal! Sånt händer och tillhör livet men släpp för fan din make fri att också få det valet.

    Egiost!


    Fast du vet ju inte att hennes man vill bli fri, han kanske är precis där han vill vara i livet, och är helt nöjd med både sexlivet och förhållandet i övrigt.

    Han kanske mår bäst av att inget veta helt enkelt.

    Däremot är mitt råd till TS att avsluta affären, då det låter som att det är mer än ett vänsterprassel för sex, och att mannen ifråga vill ha ut mer av deras relation än bara sex.
  • Anonym (Sara)
    Äldre 9 Oct 14:56
    #8

    Jag har en otrohets affär och har haft några under åren. Jag är lyckligt gift och vi har 3 underbara barn.

    Vi har varit gifta i 12 år och för 4 år sen sprang jag på mitt ex under ett jobbmöte och vi började jobba med samma projekt. Det slutade med att vi hamnade i sängen eller i vårt fall skrivbordet och sexet var helt underbart.

    Vi undviker skicka meddelanden under kvällstid eller när vi vet att den andra har sin parter nära. Så vi försöker träffas några kvällar i veckan.

    Vi vet att det vi gör är fel men lusten och sexet är så ohämmat när vi är tillsammans.

    Sen har jag haft några ons under åren men ingen slår min älskare.

  • Anonym (dubbe­lliv) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 15:00
    #9
    Famös skrev 2017-10-09 14:54:21 följande:
    Hur skulle du känna om det var din man som bedrog dig på det sättet du bedrar honom skulle inte du anse att han var ett svin för då bör du inse du är ett svin.
    Läskunnig?

    Jag blev jätteledsen när min man berättade att han var otrogen mot mig. Ändå går jag och gör samma sak. Min affär är visserligen en aning värre skulle jag vilja påstå.
    Som sagt, gå och predika i någon annan tråd. Här vill jag dela erfarenheter och storys med andra som gjort samma sak.
    Nöff nöff
  • Anonym (dubbe­lliv) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 15:04
    #10
    Anonym (Sara) skrev 2017-10-09 14:56:52 följande:

    Jag har en otrohets affär och har haft några under åren. Jag är lyckligt gift och vi har 3 underbara barn.

    Vi har varit gifta i 12 år och för 4 år sen sprang jag på mitt ex under ett jobbmöte och vi började jobba med samma projekt. Det slutade med att vi hamnade i sängen eller i vårt fall skrivbordet och sexet var helt underbart.

    Vi undviker skicka meddelanden under kvällstid eller när vi vet att den andra har sin parter nära. Så vi försöker träffas några kvällar i veckan.

    Vi vet att det vi gör är fel men lusten och sexet är så ohämmat när vi är tillsammans.

    Sen har jag haft några ons under åren men ingen slår min älskare.


    Jag frågar mig själv hur jag kan leva med denna skam och när jag är med min man så tänker jag att jag ska avsluta med min älskare men så träffar jag min älskare och där ber jag honom att aldrig sluta knulla mig. Det är så vansinnigt bra sex så jag vet inte var jag ska göra av mig själv. 

    Vi har inga barn. 

    Jag känner mig hemsk.. men jag kan inte sluta. Jag vill men ändå vill jag inte.
  • Anonym (Sara)
    Äldre 9 Oct 15:09
    #12

    Men det finns trådar för det.

    Kan man inte respektera andras önskningar så är man respektlös.

  • Anonym (dubbe­lliv) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 15:32
    #14
    Famös skrev 2017-10-09 15:05:53 följande:
    Bedrar man och sviker någon som litar på en så förtjänar man kritik i otrogna svekfulla och sunkiga svin får leva med det.
    Jaja :)
  • Anonym (M)
    Äldre 9 Oct 15:56
    #15
    Anonym (dubbelliv) skrev 2017-10-09 14:23:07 följande:

    Jag har en otrohetsaffär. Trodde aldrig att det skulle hända mig, att jag skulle göra en sådan sak. Men nu har det hänt.


    Ska inte moralisera och har inget att dela med mig av då jag inte vart otrogen. Vill bara påpeka att detta inte är något som har hänt dig. Du är inget passivt offer som det har hänt något gentemot, du har aktivt gjort valet att göra detta.
Svar på tråden Att ha en otrohetsaffär