• Anonym (Tove)
    Äldre 12 Nov 13:03
    34303 visningar
    36 svar
    36
    34303

    Ni som är älskarinnor eller har en!

    Moral pikar behövs inte, de är inte därför jag skapar denna tråd.

    Nyfiken på detta med att vara älskarinna då jag nyligen inlett denna typ av relation men hjälp mig gärna svara på några frågor, både jag å mannen är nya när de gäller detta å aningen osäkra på hur de ska gå till.

    Hur ofta ses och hörs ni? Vad betyder du som är älskarinna för mannen eller du som man vad betyder din älskarinna för dig? Gör ni andra saker också? Kan ni prata om vad som helst?

  • Svar på tråden Ni som är älskarinnor eller har en!
  • Äldre 12 Nov 13:15
    #1

    Är älskarinna till en gift man sedan några år, jag är 32, han 47, han ligger inte med sin fru längre å jag ligger inte med någon annan än honom. Vi hörs var och varannan dag å ses så ofta vi kan, han älskar mig och säger de ofta å de i kombination med bra sex får mig att stanna kvar, han kan omöjligt skilja sig nu av ekonomiska skäl vilket han var tydlig med från start, han har aldrig lovat mig nått men så länge han fortsätter visa att han älskar mig och behandlar mig bra så kommer jag fortsätta träffa honom, älskar honom också bör tilläggas.

    Ska en älakarinnerelation fungera på riktigt om bara den ena är gift så måste kärlek och tillit finnas, kommer aldrig gå i längden annars å de finns ingen kvinna som stannar kvar hos en gift man om hon inte känner sig uppskattad och älskad, oavsett om mannen kan skilja sig eller ej.

    Lycka till TS å hoppas mina svar är till någon hjälp för dig

  • Marian­ia
    Äldre 12 Nov 13:32
    #2
    -1

    En till älskarinnan här!

    Är de sedan 2 år, han gift å äldre än mig, jag singel. Vi är också 30 +, 40 + Vi träffades av en slump via bekanta å blev första vänner sen jag hans älskarinna då han ej kan skilja sig så enkelt, precis som ovan av framförallt ekonomiska skäl.

    Han var också tydlig med de från början, att han vill skilja sig men de kan ta tid å han förstår att jag kanske inte kommer orka vänta men precis som ovan skriver så visar han att han älskar mig trots att han inte kan lova något om framtiden å så länge jag känner mig älskad å fortsätter ha kul så kommer jag stanna kvar.

    Vi ses mest å har sex men gör andra saker också, äter ihop, reser osv. Vi hörs av nästan varje dag å han är väldigt mån om att jag känner mig trygg och tillfreds med allt.

    TS! Allt hänger på mannen, hur han behandlar dig å vad han har för avsikter.

    Är han bara intresserad av att knulla någon vid sidan av som han skiter i annars, stanna inte, du är värd något bättre.

    Visar han att han faktiskt älskar dig på riktigt å menar allvar med er relation oavsett om han planerar att skilja sig eller ej så kan de absolut vara värt ett försök ?

  • Anonym (Man50­)
    Äldre 12 Nov 13:43
    #3

    Man här med en älskarinnan.

    Hoppas tråden kan fortsätta i utan moraltanter.

    Är gift sedan mer än 20 år, har barn fler barn, hus å hela köret. Sexlivet och närheten till frun försvann efter sista barnet för många år sedan, eftersom frun inte är intresserad av sex är hon okej med att jag träffar en annan så länge familjelivet forsätter flyta på. Vi är som två vänner/syskon som bor ihop jag å frugan. Älskar henne som ett syskon men inte mer än så, hon tycker lika när de gäller mig.

    Träffat min älskarinnan nått år nu, älskar henne utan tvekan, skulle skiljt mig för länge sedan om möjligheten fanns men med företag ihop, många lån, hus, barn osv., osv. Är de ett stort projekt vilket jag förklarat för min älskarinna, hon får mig att orka min vardag, ta mig igenom allt, utan henne hade jag kraschat för länge sedan å den dagen hon inte vill ses mer kommer jag nog bli tvungen att lämna allt för henne för att själv överleva men jag hoppas hon orkar vänta.....

  • Cissib­erg
    Äldre 12 Nov 14:03
    #4

    Hej TS.

    Jag var älskarinnan under flera år, nu är vi gifta jag å mannen jag träffade men de har varit många jobbiga år med mycket tårar, att vara älskarinna är roligt men också oerhört känslomässigt jobbigt.

    För de första måste både du å mannen förstå att en vanlig kk/knullrelation kommer aldrig funka om bara den ena av er är gift, vill han ha dig som sin älskarinnan å de ska fungera måste han behandla dig med respekt å visa att du betyder något för honom.

    Gå absolut inte in i denna relation om mannen bara verkar vara intresserad av att knulla å sen struntar han i hur du mår osv.

    De är viktigt att man kan höras av ofta, kolla läget, prata om vardagliga saker också, bygga upp en relation annars kommer du känna dig som en hora bara, förlåt men som alla skriver ovan, allt hänger på hur han behandlar dig. Även om han inte kan eller vill skilja sig så ska han behandla dig bra, en älskarinnan är inte bara någon man knullar utan någon som betyder mycket mer än så, se till att mannen är med på de.

    Min man skulle aldrig skilja sig sa han från början å jag hade aldrig tänkt inleda en riktig relation med en man jag visst hade bedragit sig fru men idag är vi ändå gift eftersom vi inte kunde släppa varandra. Han lämnade sin fru ett halvår efter att jag inte orkade vara älskarinna längre.

    Tänkt efter före TS å lycka till

  • Anonym (Otrog­en)
    Äldre 12 Nov 14:20
    #5
    Anonym (Tove) skrev 2017-11-12 13:03:35 följande:

    Moral pikar behövs inte, de är inte därför jag skapar denna tråd.

    Nyfiken på detta med att vara älskarinna då jag nyligen inlett denna typ av relation men hjälp mig gärna svara på några frågor, både jag å mannen är nya när de gäller detta å aningen osäkra på hur de ska gå till.

    Hur ofta ses och hörs ni? Vad betyder du som är älskarinna för mannen eller du som man vad betyder din älskarinna för dig? Gör ni andra saker också? Kan ni prata om vad som helst?


    Nu är jag dock tjej men har en ?älskare?.

    Vi träffades genom jobbet, först blev vi vänner men för en månad sedan så utvecklades det till annat. Så vi ses flera gånger i veckan på jobbet, privat så ses vi så mycket som möjligt, 1-2 gånger i veckan. Vi både ligger, shoppar, umgås. Eftersom vi började som vänner så är det liksom inga konstigheter. Vi har bara lagt till sexet.

    Han betyder enormt mycket för mig, men i grunden som vän. Kan ibland bli lite sur på mig själv för att jag låtit de gå såhär långt - skulle något hända så skulle jag inte bara förlora bra sex, jag skulle även förlora en nära vän.
  • Anonym (Magnu­s)
    Äldre 12 Nov 14:20
    #6

    Också man med älskarinnan. Trevlig, ärlig tråd utan massa trams. Klart att otrohet är fruktansvärt men både mannen å älskarinnan vet mycket väl om detta å måste leva med de å i många fall vet även frun om detta men kan ha okej:at de på grund av ej längre existerande sexliv. Många, många relationer fortsätter enbart på grund av barnen.

    Sen kan man plötsligt träffa någon vid fel tidpunkt i livet å känslor är omöjlig att styra, självklart kan man välja att inte agera men ibland är de omöjligt om ens äktenskap redan varit dött i många år. Sen att bara lämna allt för att man plötsligt träffat en annan är i många fall ett galet stort projekt.

    Hur som helst min älskarinnan betyder mycket för mig, kommer inte kunna skilja mig förens möjligtvis barnen blivit större å huset renoverats till säljbart skick, ekonomin är oftast största skälet till att skilsmässa inte blir av å förstås barnen, man tänker ju att man gör dem en tjänst genom att fortsätta för deras skull..tror dock min värld skulle gå under om min älskarinna plötsligt inte vill mer, man känner så när man träffats några år.. så jag gör vad jag kan för att ge henne tålamod och uppskattning.. hon vet att jag äskar henne, hon älskar mig med men tror ändå hon betyder mer för mig än jag för henne...

  • Anonym (Tove) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 14:28
    #7

    Tack för alla er svar! Vilka historier! Är glad att ni delar med er.

    Skulle aldrig inleda något med denna mannen om jag visste att han bara vara intresserad av att ligga med mig. Som i så många andra fall är han äldre, jag är 29, han 40. Ingen av oss är säkra på att detta är en bra idé men hans fru vet, hon slutade ligga med honom för 4 år sedan på grund av sjukdom å är okej med att han träffar annan bara han inte slutar ta ansvar för deras tre barn.. dom har även ett företag ihop å gifta sedan 14 år...

  • Cissib­erg
    Äldre 12 Nov 14:30
    #8
    Anonym (Tove) skrev 2017-11-12 14:28:24 följande:

    Tack för alla er svar! Vilka historier! Är glad att ni delar med er.

    Skulle aldrig inleda något med denna mannen om jag visste att han bara vara intresserad av att ligga med mig. Som i så många andra fall är han äldre, jag är 29, han 40. Ingen av oss är säkra på att detta är en bra idé men hans fru vet, hon slutade ligga med honom för 4 år sedan på grund av sjukdom å är okej med att han träffar annan bara han inte slutar ta ansvar för deras tre barn.. dom har även ett företag ihop å gifta sedan 14 år...


    Hur länge har ni träffats? Hur ser er relation ut för övrigt? Hörs ni av ofta? Är han mån om dig å visar att du betyder mycket?
  • Äldre 12 Nov 14:37
    #9

    Om han visar dig uppskattning TS och om du litar på denna mannen å allt känns bra tycker jag att du ska ge de en chans. I mitt fall som älskarinna så har jag på grund av jobb å barn inte tid att överhuvudtaget inleda ett riktigt förhållande just nu, jag är glad att kunna träffa denna mannen när vi hinner å däremellan känna mig uppskattad å älskad, vi kan prata om de mesta å även om sexbiten är så rolig så har vi kul annars också :) Men som sagt de hade aldrig gått om jag inte känt mig älskad, ingen kvinna vill känna sig som en slampa mannen bara har vid sidan av när de passar honom å på hans egna villkor, tror dock de flesta relationer där bara den enda är gift bygger på att man i grunden älskar sin älskarinna eller älskare

  • Anonym (Tove) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 14:41
    #10
    Cissiberg skrev 2017-11-12 14:30:54 följande:

    Hur länge har ni träffats? Hur ser er relation ut för övrigt? Hörs ni av ofta? Är han mån om dig å visar att du betyder mycket?


    Vi har träffats några månader, de känns bra en så länge, han hör av sig ofta (mest via sms) och frågar hur jag mår osv. Även om de blir mycket skrivet om sex såklart vill han vi skriver om annat också å de är jag glad för, de gör att relationen känns mer betydelsefull glad också att hans fru vet, de sa han på en gång
Svar på tråden Ni som är älskarinnor eller har en!