• Anonym (Tove)
    Äldre 12 Nov 13:03
    34598 visningar
    36 svar
    36
    34598

    Ni som är älskarinnor eller har en!

    Moral pikar behövs inte, de är inte därför jag skapar denna tråd.

    Nyfiken på detta med att vara älskarinna då jag nyligen inlett denna typ av relation men hjälp mig gärna svara på några frågor, både jag å mannen är nya när de gäller detta å aningen osäkra på hur de ska gå till.

    Hur ofta ses och hörs ni? Vad betyder du som är älskarinna för mannen eller du som man vad betyder din älskarinna för dig? Gör ni andra saker också? Kan ni prata om vad som helst?

  • Svar på tråden Ni som är älskarinnor eller har en!
  • Anonym (Tove) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 14:43
    #11

    Fler män får gärna skriva hur ni ser på er älskarinna å vad hon betyder :)

  • Maja37­37a
    Äldre 12 Nov 15:04
    #12
    Anonym (Tove) skrev 2017-11-12 13:03:35 följande:

    Moral pikar behövs inte, de är inte därför jag skapar denna tråd.

    Nyfiken på detta med att vara älskarinna då jag nyligen inlett denna typ av relation men hjälp mig gärna svara på några frågor, både jag å mannen är nya när de gäller detta å aningen osäkra på hur de ska gå till.

    Hur ofta ses och hörs ni? Vad betyder du som är älskarinna för mannen eller du som man vad betyder din älskarinna för dig? Gör ni andra saker också? Kan ni prata om vad som helst?


    Jag var älskarinna några år till en gift man. Tänk efter före innan du ger dig in i denna relation. Visst är de roligt å spännande å visst växte starka känslor fram för denna man men de blev för jobbigt i längden att allt bara vara nummer två, aldrig kunna ses offentligt, alltid bara ses på mannens villkor å sen ligga med någon man vet åker hem å sover bredvid nån annan.

    Ger du dig ändå in i denna relation se till att han behandlar dig bra å att han är ärlig, vill han bara knulla eller bryr han sig om dig annars också? Är han inte kärleksfulla å kan visa vad du betyder så lägg ner direkt, ligga kan du som kvinna få göra ändå å världen kryllar av män som både vill ha roligt å kan ge dig kärlek. Han behöver nog dig mer än du behöver honom.

    Jag träffade av en slump en annan man när jag var älskarinnan å jag blev kär, denna mannen ger mig allt den gifta inte kunde å jag önskar att jag inte bröt tidigare å valde en ogift man från början, samtidigt så vet jag hur dåligt mannen jag träffade mår nu när jag är fri å han fortfarande fast i sin relation.. han skriver fortfarande då å då att han saknar mig å älskar mig fast han vet att jag har en ny å aldrig kommer vara otrogen.
  • Anonym (Tjej-­79)
    Äldre 12 Nov 15:15
    #13

    Håller med de många skrivit, tänk efter före innan du ger dig in i detta TS. Hur kul ni än har när ni ses å hur sex han än ger dig så är de du som får sitta själv alla kvällar å nätter medan mannan sover med sin fru å åker på semester med sin familj .

    Min älskare var fast i sin relation av många olika skäl, så fast man kan bli efter 25 gifta år å fem barn... jag visst om de men gav mig ändå in i detta.. vi hade kul, de vara sexigt, spännande å roligt, ett riktigt äventyr.. värt allt när vi sågs men jag mådde så dåligt efteråt å då sa han ändå dagligen att han älskade mig å gjorde allt för att jag skulle må bra..

    En dag orkade jag inte längre, spelade ingen roll att jag älskar honom å att han älskar mig ännu mer men jag fixade de inte längre, då hade vi träffats i 3 år. Han blev förkrossande å bröt ihop fullständigt, hans liv rasade å han gick ned sig totalt vilket till slut fick hans fru att lämna honom..

    Jag träffade dock en ny, fick barn, gifte mig å här sitter jag idag å konstigt nog bara kan tänka på den andra mannen men idag är de jag som är fast i mitt när han äntligen blev "fri"...

  • Anonym (Otrog­en)
    Äldre 12 Nov 15:33
    #14
    Anonym (Tjej-79) skrev 2017-11-12 15:15:47 följande:

    Håller med de många skrivit, tänk efter före innan du ger dig in i detta TS. Hur kul ni än har när ni ses å hur sex han än ger dig så är de du som får sitta själv alla kvällar å nätter medan mannan sover med sin fru å åker på semester med sin familj .

    Min älskare var fast i sin relation av många olika skäl, så fast man kan bli efter 25 gifta år å fem barn... jag visst om de men gav mig ändå in i detta.. vi hade kul, de vara sexigt, spännande å roligt, ett riktigt äventyr.. värt allt när vi sågs men jag mådde så dåligt efteråt å då sa han ändå dagligen att han älskade mig å gjorde allt för att jag skulle må bra..

    En dag orkade jag inte längre, spelade ingen roll att jag älskar honom å att han älskar mig ännu mer men jag fixade de inte längre, då hade vi träffats i 3 år. Han blev förkrossande å bröt ihop fullständigt, hans liv rasade å han gick ned sig totalt vilket till slut fick hans fru att lämna honom..

    Jag träffade dock en ny, fick barn, gifte mig å här sitter jag idag å konstigt nog bara kan tänka på den andra mannen men idag är de jag som är fast i mitt när han äntligen blev "fri"...


    Vill du fortfarande ha honom, nu när du är fast och han är fri?
  • enilss­on082
    Äldre 12 Nov 15:36
    #15

    Många skriver samma sak å här kommer en till från en föredetta älskarinna. Tänk till lite innan du ger dig in i något sånt här. Att bara ses å knulla då å då å tro att de ska kännas okej funkar inte om den ena av er är gift, ni måste bygga upp en tillit, en relation, låt han visa vad du betyder. Fortsätt INTE om du inte känner dig älskad, vill han bara knulla dig å sen fortsätta sitt liv som om ingenting hänt så lägg ner detta direkt.

    Visar han att du betyder mycket för honom så fortsätt om de känns bra, menar inte att han ska lämna sin fru/familj, de flesta män har svårt att göra det men därför är de extra viktigt att han visar att du betyder än bara ett knull eller nån man kan ha lite kul med ibland sen strunta i, låt honom inte få dig att känna dig som en hora. Var tydlig med att du bara kommer träffa honom om han kan ge dig både sex å uppskattning, se till att han hör av sig annars också å att ni kan bygga en bra relation, isåfall om han gör de så kan eran relation funka bra å fortsätta länge men tillit är viktigt i detta

  • Anonym (Tjej-­79)
    Äldre 12 Nov 15:42
    #16
    Anonym (Otrogen) skrev 2017-11-12 15:33:16 följande:

    Vill du fortfarande ha honom, nu när du är fast och han är fri?


    Jaa de är de värsta med allt att jag liksom inte kan släppa honom.. fast jag är gift nu å lycklig men ändå inte..
  • Anonym (hoppl­ös)
    Äldre 12 Nov 15:47
    #17

    Älskar min älskarinnan men kommer aldrig kunna skilja mig... är fast i den mest hopplösa situationen ingen kan förstå.. vill göra min älskarinna lyckliga, ge henne allt hon förtjänar men inser att att någon annan man antagligen lär hinna före om inte ett jävla mirakel sker i mitt liv...

  • Anonym (hoppl­ös)
    Äldre 12 Nov 15:54
    #19

    Gissar att fler gifta män med älskarinnor känner som jag... man har fått "smaka" en liten bit av nått som är så jävla underbart men så vet man att de bara är nån slags dröm man befinner sig i som aldrig kommer gå i uppfyllelse på riktigt.. fast med fru, ungar, renoveringar, skulder upp över öronen, jobb å en hopplös situationen... hon älskarinnan är fri å kan gå när hon vill.. den dagen kommer mitt liv vara över.. jag hoppas att jag ger henne tålamodet att stanna tills jag får möjlighet att ta tag i allt men fan så svårt de är....

  • Anonym (Hmm)
    Äldre 12 Nov 17:07
    #21
    Anonym (hopplös) skrev 2017-11-12 15:54:09 följande:

    Gissar att fler gifta män med älskarinnor känner som jag... man har fått "smaka" en liten bit av nått som är så jävla underbart men så vet man att de bara är nån slags dröm man befinner sig i som aldrig kommer gå i uppfyllelse på riktigt.. fast med fru, ungar, renoveringar, skulder upp över öronen, jobb å en hopplös situationen... hon älskarinnan är fri å kan gå när hon vill.. den dagen kommer mitt liv vara över.. jag hoppas att jag ger henne tålamodet att stanna tills jag får möjlighet att ta tag i allt men fan så svårt de är....


    Alltså. Din nuvarande situation känns ju värre än alla alternativ. Sälj och svälj. Bostadsmarknaden är fortfarande bra. Hur mycket skulder skulle du ha kvar? Är det inte bara så att du inte vågar ta steget?
  • Anonym (hoppl­ös)
    Äldre 12 Nov 17:17
    #20
    Anonym (Hmm) skrev 2017-11-12 17:07:53 följande:

    Alltså. Din nuvarande situation känns ju värre än alla alternativ. Sälj och svälj. Bostadsmarknaden är fortfarande bra. Hur mycket skulder skulle du ha kvar? Är det inte bara så att du inte vågar ta steget?


    Ja egentligen så är de väl så... tyvärr för mycke skulder, ska huset lyckas säljas så står både jag och frun i slutanändan kvar med varsin stor skuld.... huset är redan belånat plus fler andra lån... vågar och vågar, vill ta steget men vill inte sätta fru och ungar i en hopplös situation...
Svar på tråden Ni som är älskarinnor eller har en!