• Äldre 21 Nov 03:00
    49942 visningar
    28 svar
    28
    49942

    Black Friday vad köps?

    Tänkte det kunde vara roligt med en tråd för alla som gillar att fynda på Black Friday.

    Vad ska köpas och hur mycket sparar ni jämfört med ordinarie pris/tidigare pris ?

  • Svar på tråden Black Friday vad köps?
  • Caramb­olan
    Äldre 21 Nov 07:41
    #2

    Har en lista över de julklappar jag planerat att köpa. Lite allt möjligt till barnen och syskonbarnen. Om något av det dyker upp på kampanj på nätet köper jag det på fredag, men jag pallar inte ränna runt i butiker för att göra klipp och jag tänkte heller inte göra en massa spontanköp.

  • Anonym (TV)
    Äldre 21 Nov 08:23
    #3

    Jag behöver en ny TV och tänkte passa på nu om det kanske är lite billigare. Jag tar gärna emot tips på vad för TV jag ska köpa för jag är så hemskt ointresserad av teknik. Våra "krav" är:

    - 49-55"
    - Ska fungera på "ben" och/eller hängas på vägg
    - Vi har Apple TV, kompatibilitet tack
    - Budjeten är max 8000 kr
    - Det vi gör med vår (enda) TV är att se på film tillsammans, nyheter. Vi har inte en massa kanaler.

    Någon som vill tycka till?

  • Äldre 25 Nov 08:36
    #4

    I år köpte jag bara en tågresa, 65 mil tur och retur hem till mamma och pappa brukar gå på över tusenlappen. I år 330kr om man kunde tänka sig januari och för mig passade det bra

  • Äldre 25 Nov 08:54
    #5

    Jag köpte adventsklappar och julklappar till barnen och stekpannor och CD-skivor till mig (våga vägra spotify )

  • Äldre 25 Nov 09:10
    #6

    Köpte lite kläder på hm.se, senare på kvällen spontanköpte gubben ny säng(har hållit på sen i somras till och från att välja ny säng) . Hoppas den blir bra, svårt när man näthandlar.

  • Äldre 25 Nov 09:12
    #7
    Piff skrev 2017-11-25 09:10:23 följande:

    Köpte lite kläder på hm.se, senare på kvällen spontanköpte gubben ny säng(har hållit på sen i somras till och från att välja ny säng) . Hoppas den blir bra, svårt när man näthandlar.


    Kläderna va på rea + 20% avdrag ytterligare, och fri frakt. Sängen nedsatt från 14000 till 5000 och då ingår gavel och ben. Får duga ett par år.
  • Äldre 25 Nov 13:05
    #8

    Köpte tv serier och film. Kanske det blir det något klädesplagg också.

  • Äldre 25 Nov 20:32
    #9

    Satt på Elgiganten sida när deras Black Friday började kl 22.00 på torsdagen, det tog mig tre timmar att kunna beställa varor.

    Beställde en Soundbar LG sj9 och ett ps4 spel Need för speed payback.

    Åkte även till Elgiganten när dom öppnade kl 07.00 men det var jätte lite folk(max 20st), blev förvånad att det var så några där men dom fick väl tag på det dom ville på nätet.

    Köpte även en soundbar LG Sj9 när jag var där för jag hade ingen lust att vänta 3-5 dagar, hade tittat under veckan men då hade dom ingen inne. Fanns bara 3 st inne på Black Friday.

    Sambon beställde 5 st ps4 spel från cdon.

    LG Sj9 soundbar 6490kr st annars 12990kr på Elgiganten billigast på prisjakt 8790kr som det legat på länge.

    Need för speed payback 399kr 549 kr ordinarie pris.

    Var även på media markt och elgiganten i oktober och skulle provlyssna soundbaren men ingen inne äns så snacka om att köpa grisen i säcken.

    Har en Harman kardon sb35 soundbar som skulle bytas mot något bättre och det ska vara 30 dagars öppet köp så det blev ett köp eller rättare sagt 2 men lämnar tillbaka om ingen vill köpa den av mig.

    Sedan var vi på ÖoB och köpte läsk och där var folk som tokiga för dom fyllde en kundvagn med 18st 4 pack och sedan gick dom in i gen och köpte 18 st 4 pack till och man såg folk med fulla korgar med läsk.

    Kostade 25kr st för ett 4 pack, vi var bara halvtokiga för vi köpte 8st 4pack.

  • Äldre 25 Nov 20:40
    #10
    Piff skrev 2017-11-25 09:12:11 följande:
    Kläderna va på rea + 20% avdrag ytterligare, och fri frakt. Sängen nedsatt från 14000 till 5000 och då ingår gavel och ben. Får duga ett par år.
    Var beställde ni sängen ifrån?
  • Äldre 25 Nov 20:50
    #11
    +1
    Skalmans skrev 2017-11-25 20:32:30 följande:

    Satt på Elgiganten sida när deras Black Friday började kl 22.00 på torsdagen, det tog mig tre timmar att kunna beställa varor.

    Beställde en Soundbar LG sj9 och ett ps4 spel Need för speed payback.

    Åkte även till Elgiganten när dom öppnade kl 07.00 men det var jätte lite folk(max 20st), blev förvånad att det var så några där men dom fick väl tag på det dom ville på nätet.

    Köpte även en soundbar LG Sj9 när jag var där för jag hade ingen lust att vänta 3-5 dagar, hade tittat under veckan men då hade dom ingen inne. Fanns bara 3 st inne på Black Friday.

    Sambon beställde 5 st ps4 spel från cdon.

    LG Sj9 soundbar 6490kr st annars 12990kr på Elgiganten billigast på prisjakt 8790kr som det legat på länge.

    Need för speed payback 399kr 549 kr ordinarie pris.

    Var även på media markt och elgiganten i oktober och skulle provlyssna soundbaren men ingen inne äns så snacka om att köpa grisen i säcken.

    Har en Harman kardon sb35 soundbar som skulle bytas mot något bättre och det ska vara 30 dagars öppet köp så det blev ett köp eller rättare sagt 2 men lämnar tillbaka om ingen vill köpa den av mig.

    Sedan var vi på ÖoB och köpte läsk och där var folk som tokiga för dom fyllde en kundvagn med 18st 4 pack och sedan gick dom in i gen och köpte 18 st 4 pack till och man såg folk med fulla korgar med läsk.

    Kostade 25kr st för ett 4 pack, vi var bara halvtokiga för vi köpte 8st 4pack.


    Pizzabagare eller bara tjockisar? Vem fan köar för läsk?
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Svar på tråden Black Friday vad köps?