• Sofiiakarin

    Gravid och snygg? Eller?

    Hej.. Denna tråd riktar sig till både män och kvinnor.

    Kvinnor, känner ni att eran partner tycker ni är snygg sexig o attraherade när ni är gravida?

    Och partner... Tycker ni eran gravida partner är snygg sexig och attraherande?

    Nu menar jag inte BARA sexuellt utan både och.. Om ni tycker det är attraherande och känslomässigt med en mage osv..? :) förklara!

  • Svar på tråden Gravid och snygg? Eller?
  • belletristik

    min partner är helt klart attraherad av mig med min gravidmage, han kommer sakna den när den är borta och pratar mycket om att göra mig gravid igen så att jag fortsätter vara en tjock blubb :p
    måste vara biologiskt betingat det där. tror många män känner sig sååå stolta över sin egen förmåga att reproducera när de ser sin gravida partner.. 

  • John22

    Nej, gravida är inte särskilt sexiga och jag finner det rätt osmakligt att ha sex när det ligger ett ofött barn några decimeter ifrån snorren.

  • ALM82

    Jag har inte så stor mage än men min sambo tycker fortfarande att jag är sexig och snygg. Han är stolt över att vi ska få barn ihop!

    Jag däremot känner mig ju lite halvtjock bara liksom och kommer på mig själv med att hålla in magen lite då det är en slags reflex när man innan graviditeten har känt sig lite tjock eller liknande. Men det fungerar ju inte så bra ;)
    Tror att jag kommer känna mig lite klumpig också när jag väl får stora magen :) Men jag vet att min sambo aldrig någonsin kommer att tycka att jag är osexig eller oattraktiv.

  • Sofiiakarin

    Jag har hört båda svaren innan... Att vissa tycker det är lite obehagligt o ha sex när det finns en bebis i magen. O andra att de är sjukt sexigt då man har gjort en kvinna gravid...

    Pratat om det med tjejkompisar. Så tänkte höra med er på familjeliv vad ni tycker o känner :) helt enkelt väldigt olika....

  • GAndrea

    Min man tycker att jag är vacker som gravid, sexig vet jag inte, men vacker!

    Jag känner mig vacker ungefär halvvägs in i graviditeten. När man ser att jag är faktiskt gravid och inte bara pluffsig. Igen, jag känner mig inte sexig men vacker, kvinnlig, kraftfull (trots krämpor) och sensuell.

Svar på tråden Gravid och snygg? Eller?