• Äldre 2 Dec 22:35
    3582 visningar
    4 svar
    4
    3582

    Åka på kryssning själv?

    Jag och en kompis skulle åkt på kryssning i nästa vecka. Nu är hon tyvärr sjuk. Tycker ni att jag ska åka själv eller är det svårt att få kontakt med folk på båtarna? Har åkt mycket förut men alltid i sällskap med andra. Törs jag????

  • Svar på tråden Åka på kryssning själv?
  • Äldre 2 Dec 22:45
    #1

    Så klart du ska....
    På båtarna är ju folk mycket mera öppna

  • Milkwa­y
    Äldre 2 Dec 22:49
    #2

    Prova skriva på Facebook om någon annan kompis / släkting / bekant vill ? Kan ju bli jättekul!

    Annars åk själv, drick gott dansa och njut men kommer det äckliga män och trycker sig mot dig gör som jag tryck bort de med handen i ansiktet så de flyger till andra sidan dansgolvet.

  • Milkwa­y
    Äldre 2 Dec 22:49
    #3

    Prova skriva på Facebook om någon annan kompis / släkting / bekant vill ? Kan ju bli jättekul!

    Annars åk själv, drick gott dansa och njut men kommer det äckliga män och trycker sig mot dig gör som jag tryck bort de med handen i ansiktet så de flyger till andra sidan dansgolvet.

  • Äldre 18 Dec 15:47
    #4

    Klart att du ska åka själv! Du kommer lära dig mycket och upptäcka saker om dig själv! Har rest flera gånger själv och det har alltid gått mycket bra! Sen har jag visserligen ganska lätt för att sysselsätta mig själv samt ta kontakt med andra människor när jag tycker att det blir alltför ensamt. 

Svar på tråden Åka på kryssning själv?