• Äldre 20 Dec 16:49
    28237 visningar
    27 svar
    27
    28237

    BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten

    Hej där ute!

    Väntar mitt tredje barn med bf  i april 2018 och undrar om det finns någon här i Malmö/ Trelleborgs- området som också väntar barn ungefär samtidigt och som vill dela tankar och funderingar, hade varit kul att följas åt!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-20 16:53
    Malmö och Trelleborg ska det så klart stå i rubriken, men var för snabb på tangenterna och missade ändra stavfel som nu inte går att ändra, irriterande!!
  • Svar på tråden BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten
  • Äldre 21 Dec 08:51
    #1

    Hej. Jag väntar mitt första barn med bf i april. Bor i Lund

  • Äldre 21 Dec 20:32
    #2

    Vi väntar vårt andra barn i mitten av maj och kommer från Höllviken.

    Var på RUL i måndags och till sambons och dotterns glädje var det en liten pojke.

  • Äldre 22 Dec 09:24
    #3

    Hej! Kul :) väntar andra barnet med bf 15 maj. Var på rul i tisdags, så underbart :) bor i malmö

  • Äldre 26 Dec 17:09
    #4

    Hej! Jag bor också i Malmö.

    Har bf den 14 maj med vår lilla pojk. Vet ni om några träffar ska anordnas i Malmö området? Kramar!

  • Äldre 30 Dec 15:59
    #5

    Hej allihop, vad kul att ni hittat hit! Kom av mig lite under julledigheten med att kika in här.  Har två döttrar sedan tidigare och vi vet inte vad det blir denna gången, till skillnad från tidigare gånger då vi tjuvkikat på kön.

  • Äldre 30 Dec 16:00
    #6
    Saandie skrev 2017-12-26 17:09:52 följande:

    Hej! Jag bor också i Malmö.

    Har bf den 14 maj med vår lilla pojk. Vet ni om några träffar ska anordnas i Malmö området? Kramar!


    Vet inte angående några träffar som ska ordnas men om någon vill träffas framöver så vore det ju jättekul!! Bor i Vellinge men kan såklart ta mig in mot Malmö :)

  • Äldre 11 Jan 16:51
    #7

    Jag ses jätte gärna. Skulle vara kul att träffa andra gravida. Jag har inte heller några problem att ta mig till Malmö.

  • Äldre 12 Jan 14:59
    #8

    Vad kult att det finns några i Malmö som är gravida jag kanske tillhör inte här jag har 2 barn en pojke och flicka är gravid i vecka 17 nu och är beräknad 22/juni

  • Äldre 16 Jan 21:05
    #9

    Bor i Malmö och väntar mitt första barn med bf 30 april.

    Är också intresserad om det skulle bli några träffar framöver ????

  • Äldre 16 Jan 21:06
    #10

    Bor i Malmö och väntar mitt första barn med bf 30 april.

    Är också intresserad om det skulle bli några träffar framöver.

Svar på tråden BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten