• Anonym (Frust­rerad)
    Äldre 13 Jan 17:51
    78396 visningar
    388 svar
    -4
    388
    78396

    Min flickvän vill aldrig.

    Hej jag och min flickvän är runt 30. Hon är en underbar tjej på många sätt. Hon är väldigt kärleksfull där hon gillar närhet mycket precis som jag gör. 
    Hon tar ofta initiativ till kyssar, kramar osv och sexlivet är väldigt bra. Vi har varit tillsammans i snart tre år och hon har aldrig velat suga av mig. I början tänkte jag att det kommer senare men det gör det inte.
    Jag går alltid ner på henne för älskar henne och vill se henne njuta men jag vill så gärna själv få tillbaka. 
    Längtar verkligen. Mina ex hade inga problem att ge oralsex men min nuvarande vill aldrig!

    Jag är emot otrohet jättemycket men på senare tid har jag gått och funderat på det men samtidigt älskar jag min flickvän och det är just bara den här biten som är problem i förhållandet!
    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.
  • Anonym (?)
    Äldre 13 Jan 17:54
    #1
    +1

    Njut av att sexlivet är väldigt bra istället för att vara sur för det du INTE får.

  • Anonym (Våga fråga)
    Äldre 13 Jan 17:58
    #2

    Testa att be om det eller fråga varför hon inte vill.

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 18:02
    #3
    Anonym (Våga fråga) skrev 2018-01-13 17:58:24 följande:
    Testa att be om det eller fråga varför hon inte vill.
    Har frågat henne många gånger, hon säger bara att hon inte vill eller orkar. Men ligga och låta mig slicka orkar hon iallafall? 
  • Anonym (Okej)
    Äldre 13 Jan 18:11
    #4
    +1
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-13 18:02:39 följande:

    Har frågat henne många gånger, hon säger bara att hon inte vill eller orkar. Men ligga och låta mig slicka orkar hon iallafall? 


    Hon tvingar dig väl inte att göra det? Du gör det väl för att du vill?

    Om hon inte gillar det och inte vill göra det så får du antingen acceptera det eller göra slut och gå vidare.
  • Anonym (M)
    Äldre 13 Jan 18:14
    #5
    +2
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-13 18:02:39 följande:

    Har frågat henne många gånger, hon säger bara att hon inte vill eller orkar. Men ligga och låta mig slicka orkar hon iallafall? 


    Det är inget fel inatt inte vilja ge oralsex själv men att gilla att få det. Däremot om du inte ville ge henne oralsex för att du inte får så är det inte okej att hon blir arg för det. Precis som det inte är okej att du blir sur/arg för att hon inte vill ge dig oralsex. Mab måste respektera vad ens partner vill och inte vill. Jämför med t.ex. analsex, säg att du gillar och ha analsex med henne där du är den som tar emot, hon gillar också det. Samtidigt skulle hon egentligen vilja att du tog henne analt också, men det vill inte du. Är orimligt av henne att bli sur över att du inte vill ta henne analt bara för att hon tar dig analt. Gillar du inte att ta henne analt så ska du ju såklart inte behöva göra det.

    Du får antingen välja att sluta ge henne oralt om det stör dig så mycket att hon inte ger tillbaka, eller så får du vara ärlig och säga att oralsex är en så viktig del för dig att du önskar öpper förhållande för det syftet alt. gör slut. Men var inte en skit som antingen går runt och är sur/arg på henne och/eller är otrogen.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 13 Jan 18:16
    #6
    +1
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-13 18:02:39 följande:

    Har frågat henne många gånger, hon säger bara att hon inte vill eller orkar. Men ligga och låta mig slicka orkar hon iallafall? 


    Varför skulle hon tacka nej till något ni båda verkar vilja och tycka om? Om du INTE vill gå ned på henne ska du självklart inte göra det. Samma gäller för henne. Ingen har någon skyldighet att ge oralsex för att den andra vill, oavsett hur mycket man älskar den andra.

    Ta av offerkoftan och bestäm dig för om oralsex är viktigare än er relation eller ej. Om så är fallet - avsluta förhållandet och hitta en partner som vill suga av dig.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 18:29
    #7
    Anonym (Okej) skrev 2018-01-13 18:11:31 följande:
    Hon tvingar dig väl inte att göra det? Du gör det väl för att du vill?
    Om hon inte gillar det och inte vill göra det så får du antingen acceptera det eller göra slut och gå vidare.
    Självklart tvingar hon inte mig, jag gör det för hennes njutning. Hade väl tänkt att sin flickvän vill se sin partner njuta lika mycket. Hon är väldigt omtänksam som person.
  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 18:35
    #8
    Anonym (M) skrev 2018-01-13 18:14:22 följande:
    Det är inget fel inatt inte vilja ge oralsex själv men att gilla att få det. Däremot om du inte ville ge henne oralsex för att du inte får så är det inte okej att hon blir arg för det. Precis som det inte är okej att du blir sur/arg för att hon inte vill ge dig oralsex. Mab måste respektera vad ens partner vill och inte vill. Jämför med t.ex. analsex, säg att du gillar och ha analsex med henne där du är den som tar emot, hon gillar också det. Samtidigt skulle hon egentligen vilja att du tog henne analt också, men det vill inte du. Är orimligt av henne att bli sur över att du inte vill ta henne analt bara för att hon tar dig analt. Gillar du inte att ta henne analt så ska du ju såklart inte behöva göra det.

    Du får antingen välja att sluta ge henne oralt om det stör dig så mycket att hon inte ger tillbaka, eller så får du vara ärlig och säga att oralsex är en så viktig del för dig att du önskar öpper förhållande för det syftet alt. gör slut. Men var inte en skit som antingen går runt och är sur/arg på henne och/eller är otrogen.
    Finns det verkligen personer som älskar att få men aldrig ger tillbaka? Om vi vänder på det! Jag hade haft jättedåligt samvete om hon alltid gav mig en avsugning men jag gick aldrig ner på henne. 
  • Anonym (Hm)
    Äldre 13 Jan 18:43
    #9
    Anonym (Våga fråga) skrev 2018-01-13 17:58:24 följande:
    Testa att be om det eller fråga varför hon inte vill.
    Håller med, prata.
  • Anonym (.)
    Äldre 13 Jan 18:45
    #10
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-13 18:35:06 följande:

    Finns det verkligen personer som älskar att få men aldrig ger tillbaka? Om vi vänder på det! Jag hade haft jättedåligt samvete om hon alltid gav mig en avsugning men jag gick aldrig ner på henne. 


    Ja det finns. Det är rätt vanligt, även om de flesta har oralsex nuförtiden.

    Du får väl fråga om hon vill göra det med en smaksatt kondom på, eller om det finns nån anledning till att hon inte vill ha oralsex. Hon kanske har negativa erfarenheter i ryggsäcken....
Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.