• Jooosen

    Vi som försökt med första barnet ca 1 år

    Hej,

    Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • Jooosen
    Hedblomster skrev 2018-03-05 17:48:37 följande:

    Jättebra att du fått en tid även om det är på ett annat ställe! Var de trevliga på telefon?


    Ja jag hoppas dom är bra. Har dock läst gamla fl trådar från 10 år tillbaka som ratade dom :/ men saker o ting ändras ju. Ja hon var trevlig. Hon ställde typ inga frågor mer än hur länge vi försökt! Sen bokade hon in oss bara. Men hon lät mjuk o snäll :p
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

    Hörni cd 19!! Min cykel brukar bara 28 dagar! Aldrig haft äl såhär sent! Kände att det var något på g i kroppen!


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • LillaAw
    Jooosen skrev 2018-03-06 18:22:43 följande:

    Hörni cd 19!! Min cykel brukar bara 28 dagar! Aldrig haft äl såhär sent! Kände att det var något på g i kroppen!

    [/

    [quote=78527536][quote-nick]Jooosen skrev 2018-03-06 18:22:43 följande:[/quote-nick]

    Hörni cd 19!! Min cykel brukar bara 28 dagar! Aldrig haft äl såhär sent! Kände att det var något på g i kroppen!


    härligt! Äntligen :) skönt att den kom tillslut.
  • Jooosen
    LillaAw skrev 2018-03-06 18:28:56 följande:

    härligt! Äntligen :) skönt att den kom tillslut.


    Ja faktiskt! Ska försöka få till det ikväll :)
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • XAHHA92

    Jävla skit också! Spottings kom nu... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag. Alltså blir det en cykel som inte är sig lik. Suck!!


    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
  • Hedblomster
    Jooosen skrev 2018-03-06 18:22:43 följande:

    Hörni cd 19!! Min cykel brukar bara 28 dagar! Aldrig haft äl såhär sent! Kände att det var något på g i kroppen!


    Härligt!!!! Kör hårt :) och jag hade äl på dag 35 tror jag så blev en sen månad för oss båda haha!
    Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • Hedblomster
    XAHHA92 skrev 2018-03-06 18:43:32 följande:

    Jävla skit också! Spottings kom nu... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag. Alltså blir det en cykel som inte är sig lik. Suck!!


    Neeej vad tråkigt:( jag fick också hopp denna månad men nej, inte ens att att kroppen ska funka som den brukar kan man lita på.
    Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • Jooosen
    Hedblomster skrev 2018-03-06 19:25:46 följande:

    Härligt!!!! Kör hårt :) och jag hade äl på dag 35 tror jag så blev en sen månad för oss båda haha!


    Verkligen! Kroppen gör allt för att man typ ska missa ägglossning haha
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    XAHHA92 skrev 2018-03-06 18:43:32 följande:

    Jävla skit också! Spottings kom nu... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag. Alltså blir det en cykel som inte är sig lik. Suck!!


    Fan va skit tråkigt!!! :(
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

    En fråga: tror ni det är för sent att ligga imorn typ runt 15? Haha. Fick Pos test kl 18:30 ikväll har ju inte testat på några dagar innan så vet inte hur länge d kan varit positivt


    Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år