• Anzil
    Äldre 29 Jan 22:51
    1836 visningar
    6 svar
    6
    1836

    Affärer som säljer GTA: San Andreas

    Hej!


    Jag gillar inte att köpa spel på nätet, utan vill helst köpa de på affären. Jag är sugen på köpa GTA San Andreas, men hittar inte alls vart de kan sälja det. Jag tänkte att åtminstone någon affär kanske kan sälja den på PC, men det finns inte alls verkar det som.

    Någon som vet om det ens existerar GTA San Andreas längre på affärerna, gärna på PC.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Affärer som säljer GTA: San Andreas
  • Äldre 29 Jan 23:51
    #1

    Varför kan du inte köpa det p nätet?

    Behöver ju veta var du bor om du bara har tänkt handla i butik. Ingen idé att tipsa om en butok 100 mil från där du bor?????

  • Äldre 31 Jan 09:00
    #2

    Både CDON.se och Elgiganten har det för 79:- / 89:-, visserligen som nedladdningsbart. Att hitta fysisk kopia idag blir svårare och man får vända till eBay eller Tradera till exempel.  Fysiska butiker använder inte värdefullt lagerutrymme för så gamla titlar längre. 

    Men köp det som DLC via CDON vettja, handlar man inte på nätet år 2018 så får man nog ta och ta sig i kragen.

    /Puppa

  • Anzil
    Äldre 1 Feb 20:36
    #3
    Rabarbapuppa skrev 2018-01-31 09:00:38 följande:

    Både CDON.se och Elgiganten har det för 79:- / 89:-, visserligen som nedladdningsbart. Att hitta fysisk kopia idag blir svårare och man får vända till eBay eller Tradera till exempel.  Fysiska butiker använder inte värdefullt lagerutrymme för så gamla titlar längre. 

    Men köp det som DLC via CDON vettja, handlar man inte på nätet år 2018 så får man nog ta och ta sig i kragen.

    /Puppa


    Nu har jag köpt det ifrån CDON, och loggar in på mitt Steam konto, men hittar inte alls spelet.

    Detta är vad jag precis var rädd för . . .

    Har jag köpt ett spel helt i onödan nu?

    Vart är mitt spel någonstans?
  • Äldre 1 Feb 20:45
    #4
    Anzil skrev 2018-02-01 20:36:18 följande:
    Nu har jag köpt det ifrån CDON, och loggar in på mitt Steam konto, men hittar inte alls spelet.

    Detta är vad jag precis var rädd för . . .

    Har jag köpt ett spel helt i onödan nu?

    Vart är mitt spel någonstans?
    Varför loggade du in på steam när du inte köpte det på steam?

    Gå in på ditt konto på cdon, ladda ner spelet därifrån och installera det istället.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 1 Feb 20:56
    #5

    Men för i helvete ,du köpte ju spelet på cdon då finns ju spelet DÄR på din sida, har du köpt en nedladdningsbar produkt på cdon måste du skapa en användare och där hamnar nedladdningsbara produkter

    Har varit kund under många år på cdon och köpt en hel del aldrig varit med om nåt problem  

  • Äldre 1 Feb 21:22
    #6
    alltsåförihelvete skrev 2018-02-01 20:56:21 följande:

    Men för i helvete ,du köpte ju spelet på cdon då finns ju spelet DÄR på din sida, har du köpt en nedladdningsbar produkt på cdon måste du skapa en användare och där hamnar nedladdningsbara produkter

    Har varit kund under många år på cdon och köpt en hel del aldrig varit med om nåt problem  


    Du behöver inte vara oöven för att en ungdom inte har 100% koll på allt i hela världen.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Affärer som säljer GTA: San Andreas