• Anonym (AA)
    Äldre 30 Jan 01:03
    5394 visningar
    14 svar
    14
    5394

    Massör

    Jag undrar om professionella massörer kan bli upphetsade när de masserar vackra kvinnor och om det har hänt att de då gått över gränsen och blivit för intima med sina kunder, t.ex. masserat bröst eller rört vid blygdläpparna. Jag undrar också hur kvinnorna reagerat, har de accepterat/gillat det eller har de blivit förbannade. Kan ni som arbetar/arbetat som professionella massörer svara på det?  

  • Svar på tråden Massör
  • Anonym (skönt­)
    Äldre 30 Jan 09:21
    #1

    Jag är inte massör eller kvinna. Men jag har däremot fått en väldigt grundlig massage av en kvinnlig massör en gång. Slutade med att hon runkade av mig. Givetvis gratis och inget som var planerat verken från mig eller henne. När hon masserade mina lår så fick jag helt enkelt stånd, försökte dölja det och blev generad. Hon sa att sånt kan hända och att jag skulle tänka på något mer neutralt så brukar den lägga sig. Kuken lade sig inte utan blev bara hårdare och hårdare. Tror hon vart lite nyfiken och kanske i precis rätt period i månaden för att bli påverkad för hon masserade närmare och närmare och när handduken gled av så masserade hon runt den. Kuken stod som en jäkla flaggstång. Jag skrattade och hon skrattade och jag sa något i stil med att "du gör det inte lätt för mig". hon svarade något att hon nog fick hjälpa mig lite och jag sa "mmm". Sen runkade hon av mig. Bästa massagen i Göteborg, måste nog åka dit igen snart haha..  

    Måste förtydliga att jag inte betalade för massagen, hon kände sig inte bekväm med att ta betalt.  Det fanns samtycke både från henne och mig. Ibland klickar det bara och saker händer, så inga påhopp verkan på mig eller denna massörska. 

    Jag har varit och fått väldigt mycket massage men detta var ända gången något sexuellt överhuvudtaget hänt... 

  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 30 Jan 10:13
    #3

    Jag har inte varit med om det men tänkte ställa en besläktad fråga. Någon som testat nuru-massage. Jag har tänkt göra det. När jag ringde och frågade sa berättade hon att både jag och hon kommer vara nakna. Brukar det vara så?
    Brukar tjejen även använda sin rumpa? Nuru-massage innebär ju att massera med kroppen.

  • Anonym (massö­r/kiro­prakt)
    Äldre 30 Jan 12:11
    #4
    +1

    Nej. En patient är en patient. Ett  jobb liksom.

  • Anonym (Benga­n)
    Äldre 30 Jan 12:21
    #5
    Anonym (massör/kiroprakt) skrev 2018-01-30 12:11:47 följande:

    Nej. En patient är en patient. Ett  jobb liksom.


    Finns såna som jobbar med sånt också att gå hela vägen menar jag...
  • Anonym (AA) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 12:49
    #6

    Inte de som arbetar professionellt väl, de ska inte göra det utifrån sina etiska riktlinjer. Du menar väl dem som erbjuder sensuell massage? 

  • Anonym (massö­r/kiro­prakt)
    Äldre 30 Jan 12:52
    #7
    +1
    Anonym (Bengan) skrev 2018-01-30 12:21:32 följande:
    Finns såna som jobbar med sånt också att gå hela vägen menar jag...
    Det finns rötägg inom alla branscher. 
  • Anonym (Mm)
    Äldre 30 Jan 15:20
    #8
    Anonym (massör/kiroprakt) skrev 2018-01-30 12:52:58 följande:
    Det finns rötägg inom alla branscher. 
    Så är det
  • Anonym (nyfik­en_man­)
    Äldre 30 Jan 15:37
    #9

    följer

  • Äldre 30 Jan 15:53
    #10

    Ja, det händer.
    En manlig massör har mist jobbet och blivit fälld för sexuella övergrepp i Linköping för nåt år sedan. Flera kvinnor blev utsatta.

    Dessutom hände nåt som tystades ner med det företag som servar vårt företags anställda med massage - det blev ett väldigt hastigt byte av företag under pågående avtalsperiod utan att det meddelades varför - men jag har mina aningar.

  • Anonym (nyfik­en_man­)
    Äldre 30 Jan 20:03
    #11

    Det vore väldigt konstigt om de INTE blev ens lite upphetsade av att massera vackra, nästan helnakna kvinnor. De slutar ju inte vara män bara för att de lärt sig massage. Däremot betyder inte det att de vidrör kvinnan på ett olämpligt sätt, utan i de allra flesta fall stannar det nog i fantasin.  

  • Moulin­ette86
    Äldre 31 Jan 08:54
    #12
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-01-30 10:13:47 följande:

    Jag har inte varit med om det men tänkte ställa en besläktad fråga. Någon som testat nuru-massage. Jag har tänkt göra det. När jag ringde och frågade sa berättade hon att både jag och hon kommer vara nakna. Brukar det vara så?
    Brukar tjejen även använda sin rumpa? Nuru-massage innebär ju att massera med kroppen.


    Weekendresa till Tyskland broder, det är där det händer! Nuru eller full body så smetar de in sig i olja och masserar med hela sin kropp..ett tips är att välja en lite mulligare massös om valet finns, då gör massagen mer långvärkande nytta då de använder hela sin vikt för att knåda.. 
  • Anonym (AA) Trådstartaren
    Äldre 8 Mar 23:15
    #13

    Ingen massör som vill kommentera?

  • Anonym (Massö­r)
    Mon 8 Jul 2019 00:09
    #14

    Som massör så utför du ett jobb.

    Jobbet går ut på att hitta problem och orsakerna till problemet.

    Du blir helt enkelt så fokuserad på att med dina händer läsa spänningar, att den du masserar upphör att var något annat än ett problem som ska lösas.

    Skulle du få stånd när du desarmerar en bomb på rumpan på en skitsnygg tjej?

    Nä, du fokuserar på uppgiften du har framför dig.

    I normala fall....

    Sen finns det alltid idioter som ska fucka upp det för oss riktiga massörer.

Svar på tråden Massör