• Äldre 9 Feb 22:30
    1624 visningar
    23 svar
    23
    1624

    Varför är DU på FL en fredagkväll?

    Har en sambo som alltid somnar fruktansvärt tidigt eftersom han också vanligtvis vaknar väldigt tidigt på morgonen! Han kom hem från sin fritidsaktivitet kl.18, jag hade då börjat med middagen. Vi gjorde färdigt den tillsammans och åt samtidigt som vi började kolla på en film som vi länge pratat om att vi skulle se ihop. Så fort han ätit upp så lutade han sig bakåt i soffan och somnade.. Klockan var då ca 19:30 och vi hade sett nästan halva filmen..
    Jag dukade av, såg färdigt filmen själv, duschade, drack kaffe och åt lite godis..
    Nu ligger jag här själv i sängen (som vanligt) och han ligger på soffan och snarkar..

    Så min stilla undran är nu vad är just DIN anledning att hänga på FL en fredagkväll?

  • Svar på tråden Varför är DU på FL en fredagkväll?
  • Äldre 9 Feb 22:35
    #1

    Hmm ja...jag skulle väl typ vila lite och råkade liksom hamna här...och nu har jag suttit här och slösat bort tid då jag kunde ha något bättre för mig...Gråter

    för ja, trots att man inte har så mycket till liv finns det väl alltid någonting bättre att göra :/

    Suck måste ju fan logga ut nu

  • Äldre 9 Feb 22:42
    #2
    +1
    Nimzay skrev 2018-02-09 22:35:36 följande:

    Hmm ja...jag skulle väl typ vila lite och råkade liksom hamna här...och nu har jag suttit här och slösat bort tid då jag kunde ha något bättre för mig...Gråter

    för ja, trots att man inte har så mycket till liv finns det väl alltid någonting bättre att göra :/

    Suck måste ju fan logga ut nu


    Hmm.. ja lätt att fastna!
  • Äldre 9 Feb 22:59
    #3

    Kom nyss hem från jobbet, tog emot barnet från bussen och släppte ut hunden. Väntar nu på att maken ska komma hem från sitt jobb med takeout middag :) Vill inte starta en film for att pausa den, for trott for en bok, hushållet i ordning. Har inte varit här inne forut idag så...

  • Äldre 9 Feb 23:03
    #4
    CitronTulo skrev 2018-02-09 22:42:48 följande:
    Hmm.. ja lätt att fastna!
    Sant -.-
  • Äldre 9 Feb 23:16
    #5
    Tow2Mater skrev 2018-02-09 22:59:38 följande:

    Kom nyss hem från jobbet, tog emot barnet från bussen och släppte ut hunden. Väntar nu på att maken ska komma hem från sitt jobb med takeout middag :) Vill inte starta en film for att pausa den, for trott for en bok, hushållet i ordning. Har inte varit här inne forut idag så...


    Oj, sen middag! 
  • Äldre 9 Feb 23:20
    #6

    Jag väntar på att klockan ska bli 2330 så jag kan ta sista medicinen för dagen. Sedan ska jag gå och lägga mig.

  • Äldre 9 Feb 23:28
    #7
    CitronTulo skrev 2018-02-09 23:16:33 följande:
    Oj, sen middag! 
    Bor inte i Sverige så vi har en viss tidsskillnad. Sen efm här. :)
  • Pentra
    Äldre 9 Feb 23:43
    #8

    Jag har bastat med min sambo och hans ex ikväll. Efteråt så blev jag så seg att jag damp ner i TV-soffan, halvt under ett lätt täcke. Paddan låg framför mig och, vips, så hamnade jag här på FL. Och nu så sitter vi alla tre i soffan och kollar film. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Delila­h2001
    Äldre 9 Feb 23:47
    #9

    Sambon och sonen sover (inte för natten dock, de somnade i soffan efter middagen, så de lär vakna när som helst)

    Och jag kollar på film och njuter av lugnet. Kollar in här i reklampauserna.

  • Äldre 9 Feb 23:58
    #10

    Min sambo jobbar. Jag har umgåtts med lite vänner på kvällen och de behövde åka hem nyss till sina hundar. Ena barnet sover, andra sitter vid datorn. Är ganska förkyld själv så slöar i soffan men ska sova strax och krya på mig.

Svar på tråden Varför är DU på FL en fredagkväll?