• Äldre 16 Mar 11:43
    3769 visningar
    3 svar
    3
    3769

    Hittat nära anhörig död

    Hej,

    En vän till mig har nyligen hittat en väldigt nära anhörig död. Hon mår av förklarliga skäl otroligt dåligt och jag vill göra allt jag kan för att hjälpa henne i detta. Därför söker jag nu någon som har gått igenom något liknande som kan tänka sig att vara någon slags brevvän till henne eller liknande.

    Jag tror att det kan vara bra att prata med någon med samma erfarenheter och som lyckats ta sig igenom det.

    Tack på förhand. ??

  • Svar på tråden Hittat nära anhörig död
  • Äldre 16 Mar 15:35
    #1

    Har inga egna erfarenheter men rekommenderar att skriva ett sånt här inlägg på "MIND" forum. Där vistas folk som gått igenom mycket och kämpar i livet och det brukar bli folk som ger svar där annars kan du hitta någon som skrivit inlägg om det redan och kommentera.

  • Äldre 16 Mar 16:30
    #2

    Tack! :)

  • Äldre 3 May 19:11
    #3
    EnVän123 skrev 2018-03-16 11:43:10 följande:

    Hej,

    En vän till mig har nyligen hittat en väldigt nära anhörig död. Hon mår av förklarliga skäl otroligt dåligt och jag vill göra allt jag kan för att hjälpa henne i detta. Därför söker jag nu någon som har gått igenom något liknande som kan tänka sig att vara någon slags brevvän till henne eller liknande.

    Jag tror att det kan vara bra att prata med någon med samma erfarenheter och som lyckats ta sig igenom det.

    Tack på förhand. ??


    Om din vän skulle vilja kontakta den avlidna och reda ut saker, så finns det ett sätt. Jag vet en som kan kontakta och som hjälpt många genom åren. Är din vän intresserad så finns det en ny facebookgrupp som din vän kan gå med i som heter "Kontakta avlidna och annat andligt".
Svar på tråden Hittat nära anhörig död