• Mom2be262

    V 36+, hur mår ni?

    Jag är trött, ont i rygg, ljumske, halsbränna sitter i... börjar uppleva mjölksyra i armarna?! Börjar känna mig konstig i magen. Som att jag behöver gå på toa men inget kommer (ej förstoppad)... känner mig

    Lös... lite obehag när bebis rör sig ... Hon trycker på blåsan ... jobbar denna vecka ut sedan ledig!

  • Svar på tråden V 36+, hur mår ni?
  • vivi85

    36+2 är jag i.

    Är så trött vissa dagar, men har lågt HB typ 100. Andra dagar energi till tusen.

    Mkt sammandragningar, klåda, kissenödig hela hela tiden! Sömnbrist, sover bara typ max 1 timma i streck.

    Känner mig oxå förstoppad hela tiden, har ett tryck neråt men kanske bebis som fixerat sig?

    MEN ska på läkarbesök om den 3 april om igångsättning, så hoppas de blir den veckan. Födde sonen utomhus med extremt snabb förlossning, så räknar med att bli igångsatt så det inte hinner starta av sig själv.. :)

  • sommar 77

    35+5.

    Varit en jobbig graviditet. Har tre barn sedan innan och det var inte såhär.

    Nu med ny pappa, jag är äldre (40 år), mkt sammandragningar, ramlade v 25 och fick revbensspricka, placenta previa, halsbränna, yrsel , ryggont och väldigt trött.

    Men sjukskriven sedan v 25 iaf....skönt men också sjukt tråkigt.

    Kejsarsnitt 17/4. Läskigt men skönt att få ut bebisen:)

  • Ina82

    V 36+3 baby nr 4. Mår överrsakande bra här :)

    Har varit sjukskriven många månader pga riktigt besvärligt navelbråck. Men nu mot slutet täcker säkert bebis för så det är inte alls så besvärligt längre. Småkrämpor som lite foglossning mm

    Jag antar jag blir snart igångsatt pga stor bebis (beräknad vikt just nu är 4.5 kg) så det är väl inte så länge kvar troligen :)

    Snart får vi hålla i våra småttingar för första gången! <3 Lycka till alla när det blir den stora dagen D! ;D

Svar på tråden V 36+, hur mår ni?