• Anonym (Kaffedraken)

    Små tuttar

    Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

  • Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (Kaffedraken)

    Mina bröst är ju ganska små just nu, men med lite träning så ska väl muskulaturen få sig ett uppstuds. :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min flickvän har typ b/c men använder oftast push up och då ser brösten väldigt stora ut.

    När man tar av bhn så blir dom naturligtvis mindre och lite hängiga, men det vet ju bara jag ????

  • Anonym (Kaffedraken)
    Worko skrev 2020-10-28 07:49:56 följande:

    En beskrivande text kan vara ack så trevlig, huvudsaken är ju vi får upp aktiviteten i tråden istället än att det postas bilder.

    BIlder på bröst finns det ju gott om på internet. :D 


    Fast att inte posta tuttbilder är ju att gå ot om man läser trådstarten *skrattar lite *
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-28 12:58:44 följande:

    Fast att inte posta tuttbilder är ju att gå ot om man läser trådstarten *skrattar lite *


    Point taken, men står ändå fast vid att aktiviteten behöver ökas, då är ju text en bra ingång. :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2020-10-19 22:56:12 följande:

    Jag tror att du har jätte fina bröst efter som vi har samma storlek 


    Det tror jag också, men dina är finast!
  • Anonym (Kaffedraken)

    [quote=81325024][quote-nick]Anonym (Mina) skrev 2021-08-21 11:24:36 följande:[/quote-nick][/quote]

    WOW. Härlig, sexig och läcker bild.

    Tack för att du delar

  • Anonym (Kaffedraken)

    [quote=81325024][quote-nick]Anonym (Mina) skrev 2021-08-21 11:24:36 följande:[/quote-nick][/quote] Dina fina :) Tjusigt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    [quote=81325024][quote-nick]Anonym (Mina) skrev 2021-08-21 11:24:36 följande:[/quote-nick][/quote]

    Snygg ruta!

Svar på tråden Små tuttar