• Anonym (Hjälp­)
    Äldre 6 Apr 09:43
    2861 visningar
    6 svar
    6
    2861

    Komma utan utlösning

    Jag och min man försöker skaffa syskon till vår son. Problemet är bara att när vi har sex verkar allt vara som vanligt och han kommer tror jag. Men sen upptäcker jag att han inte verkar haft utlösning. Är liksom helt torrt.

    Det har varit så några gånger förut, men nu är det nästan alltid så. Betyder det att han inte kommer eller är det nåt fel?

  • Svar på tråden Komma utan utlösning
  • Anonym (L)
    Äldre 6 Apr 09:49
    #1

    Varför frågar du inte din man om det? Han borde ju veta om han kommer eller inte. 

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 6 Apr 09:53
    #2

    Jo det är klart att jag kan göra det. Men tänker att om han faktiskt inte kommer kan det vara jobbigt för honom att prata om det och att det kan bli ännu värre ????

  • Äldre 6 Apr 10:22
    #3
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-04-06 09:53:28 följande:

    Jo det är klart att jag kan göra det. Men tänker att om han faktiskt inte kommer kan det vara jobbigt för honom att prata om det och att det kan bli ännu värre ????


    Kommer nog bara bli ännu värre om du kommer tillbaka till honom och citerar svaren från den här tråden.
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 6 Apr 10:37
    #4

    Varför skulle jag citera svaren från den här tråden? Jag skrev här för att jag ville veta om man kan komma utan utlösning eller om det faktiskt kan vara nåt fel som man behöver kontakta läkare gällande!

  • Tveksa­mt
    Äldre 6 Apr 12:25
    #5
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-04-06 09:43:47 följande:

    Jag och min man försöker skaffa syskon till vår son. Problemet är bara att när vi har sex verkar allt vara som vanligt och han kommer tror jag. Men sen upptäcker jag att han inte verkar haft utlösning. Är liksom helt torrt.

    Det har varit så några gånger förut, men nu är det nästan alltid så. Betyder det att han inte kommer eller är det nåt fel?


    Det är fysiskt möjligt för en man att få orgasm utan att få utlösning, ja.
    Om det är så i din mans fall, eller om han fejkar, eller om han har någon sjukdom, eller om det på något annat sätt är fel på något sätt kan vi inte uttala oss om.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (.)
    Äldre 6 Apr 13:42
    #6
    +1

    Ju oftare jag får utlösning ju mindre blir det. Om jag får mer än 2 utlösninhar per dag blir satsen väldigt liten. Runkar han ofta eller att ni har väldigt mycket sex kan det vara en förklaring

Svar på tråden Komma utan utlösning