• Anonym (hjälp­1)
    Äldre 1 May 19:08
    8807 visningar
    19 svar
    +1
    19
    8807

    kraftig orgasm som leder till bajspluttar vid samlag

    Hej! Jag googlar och googlar överallt men finner inte något som motsvarar det jag upplever. detta är ju förstås otroligt pinsamt och min partner är helt ok med det och försöker inte göra mig obekväm men jag får panik de ggr de händer. det händer inte varje gång vi haft sex. på 2,5 år så har det skedd en liten olycka ca 3-4 ggr. 2 ganska rett ett år efter vi möttes och nu ät vi snart inne på 3 å4 ilag och vi har en son på 10 mån. men det går inte hänt nått sånt här sedan 1,5 tillbaka så varför händer det nu?

    Jag har ingen problemmage och denna problematik fanns innan födsel. jag har starka orgasmer och "trycker" ut har jag hört av tidigare jag förr mött innan jag gick in u ett förhållande och även den jag är med nu vet att jag njuter sjukt mycket när vi har sex och det trycker på så mycket då orgasmerna kan sitta i upp till 1-1,5 minut och komma upp till 5-6 (men gärna flera) kraftiga så jag tappar andan och vi måste stanna upp av all krampande. jag kan få fontänorgasmer och det är som om när man släpper all kontroll där nere och litar på sin partner så bara är det som om man tappar kontrollen av allt och jag känner ju att jag känner mig nödig när jag får orgasm och brukar då gå på toa och komma tillbaka. idag hände det. vi hade sex och när vi var klara då låg två små kannpluttar på lakanet och vätska blandat så det var en stor våt fläck. jag drog av lakanet på en gång och överdraget till övernadrassen då det vart lite brunt igenom. och jag skämdes och han så som vanligt att det gör inget,han blir inte äcklad och det är normalt och så vidare bla bla blaaaa..... men tänk om han egentligen bara säger det för att lugna mig och innerst inne känner sig äcklad? det var inte analsex utan bara vaginalt. vi har haft amalsex kanske 10 ggr och det har bara varit "normalt" sekret som kommit ut en gång annars har han sagt jag varit väldigt "ren" därbak och inte sett något. men detta hände alltså nu idag utav bara vanligt vaginalt sex och som alltid är det en kraftig/flera orgasmer som gör att det händer. jag känner inte när det händer men jag har ju känsel och inte skadade nerver i rumpan. har fött barn med bara två stygn för 10 mån sedan och även där så kommer det ju ut både det ena och det andra ungefär den känslan att du inte känner pga det trycker på på andra ställen. detta är ju förstås genant och jag tacklar detta sämre en min särbo.

    har någon annan upplevt samma?! det har ju tack gode gud alla ggr bara hänt med en och samma person. skulle dö om det hade varit med flera Pers och de skulle "prata". :s ....har tur som har en sån kille som älskar mig så mycket och jag litar på honom och jag vet han aldrig skulle säga men jag blir ju liksom äcklad av mig själv och känner mig skammfull och vill ju känna att jag har kontroll över min egen kropp vilket jag inte har då jag ger efter för njutning. han tyckte bara det var bra om det var skönt för mig men han säger bara så för att vara snäll för att han förstår jag tycker det är pinsamt.

  • Svar på tråden kraftig orgasm som leder till bajspluttar vid samlag
  • Anonym (ssk)
    Äldre 1 May 19:13
    #1

    Du behöver gå till en gynekolog, så där kan du inte ha det!

  • Anonym (Skild och gift)
    Äldre 1 May 19:18
    #2

    Visst låter det pinsamt men jag skulle tro på din kille till 100% att han inte bryr sig.

    Det är inte alla kvinnor som får orgasm och garanterat inte sånna dunder orgasmer som dig.

    Försök släppa det och njut av att du har en man som inte bryr sig. Eller jo, han bryr sig (och älskar troligtvis) att du kan få sånna otroliga orgamsmer med dig.

    Jag skulle tro att han är kanska stolt över att han kan få dig att komma så hårt!  SkålSolig

  • Anonym (hjälp­1) Trådstartaren
    Äldre 1 May 19:28
    #3

    he he tack :) ja det är nog sant. :D men fortfarande lite psykiskt när det sker men det är inget jag oroar mig för inför varje samlag eftersom 98% av alla ggr varit olycksfria ????????

  • Clark7­3
    Äldre 1 May 19:28
    #4

    Jag tror att många som läser detta blir lite avundsjuka på dig, jag tror verkligen att din kille gillar dina orgasmer även fast det sker liten olycka nån gång.
    Gud va härligt att få ge en kvinna så många orgasmer, å som håller på så länge. mmmmmmm....

  • Anonym (hjälp­1) Trådstartaren
    Äldre 1 May 19:32
    #5

    oj emojierna vart frågetecken

  • Anonym (Oj)
    Äldre 1 May 19:33
    #6
    Clark73 skrev 2018-05-01 19:28:59 följande:

    Jag tror att många som läser detta blir lite avundsjuka på dig, jag tror verkligen att din kille gillar dina orgasmer även fast det sker liten olycka nån gång.

    Gud va härligt att få ge en kvinna så många orgasmer, å som håller på så länge. mmmmmmm....


    Skulle man bli avundsjuk på någon som ibland skiter ner sig vid orgasm?! Nej du. TS behöver prata med en kunnig gynekolog och undersökas.
  • Äldre 1 May 19:33
    #7

    Se till att ha bajsat innan så finns det ju inget attdirekt trycka ut? :)

  • Anonym (L)
    Äldre 1 May 19:34
    #8

    Hade gärna släppt några kaninpluttar i utbyte mot sådan orgasmer!

  • Clark7­3
    Äldre 1 May 19:34
    #9
    Anonym (Oj) skrev 2018-05-01 19:33:17 följande:
    Skulle man bli avundsjuk på någon som ibland skiter ner sig vid orgasm?! Nej du. TS behöver prata med en kunnig gynekolog och undersökas.
    Här är nog en som är lite avensjuk skulle jag tro.
  • Anonym (Oj)
    Äldre 1 May 19:36
    #10

    TS, det låter inte normalt att bajsa på sig vid orgasm och jag tycker att du för din egen hälsas skull ska kontakta din närmaste kvinnoklinik. Jag får också många (5-6 st är standard, ibland fler) och kraftiga orgasmer men har aldrig någonsin ena varit nära att bajsa på mig av dem. (Och då har jag även en förlossningsskada bakåt mot ändtarmen.)

  • Anonym (Bak)
    Äldre 1 May 19:52
    #11

    Påminner om när jag kommer ifall jag har något instoppat där bak så brukar det alltid "flyga ut"! Te.x. en buttplug. Nästan omöjligt att få den att stanna inne under orgasm. Funderar om det skulle hjälpa? Om du har nån riktigt stor plugg så? El kanske den bara förvärrar det??

    Annars kör lavemang innan ^^

  • Anonym (Oj)
    Äldre 1 May 19:59
    #12
    Clark73 skrev 2018-05-01 19:34:35 följande:

    Här är nog en som är lite avensjuk skulle jag tro.


    Vilken udda tolkning. Om du läser mitt andra inlägg så set du att jag inte har några som helst problem på orgasmfronten och då helt utan "kaninpluttar". TS bör kolla med läkare och utesluta att det är något som bör åtgärdas.
  • Anonym (n)
    Äldre 1 May 20:10
    #13

    Om man har  analsex blir ringmuskeln uttänjd och fungerar inte som den ska. vaginan är töjbar men inte ringmuskeln till analen.

  • Clark7­3
    Äldre 1 May 20:19
    #14
    -1
    Anonym (Oj) skrev 2018-05-01 19:59:35 följande:
    Vilken udda tolkning. Om du läser mitt andra inlägg så set du att jag inte har några som helst problem på orgasmfronten och då helt utan "kaninpluttar". TS bör kolla med läkare och utesluta att det är något som bör åtgärdas.
    Jag kunde inte se det när jag la upp mitt, men lycko dig å den som får ge dig orgasm....
  • Anonym (Kvinn­a 26)
    Äldre 2 May 12:45
    #15
    Anonym (hjälp1) skrev 2018-05-01 19:08:42 följande:

    Hej! Jag googlar och googlar överallt men finner inte något som motsvarar det jag upplever. detta är ju förstås otroligt pinsamt och min partner är helt ok med det och försöker inte göra mig obekväm men jag får panik de ggr de händer. det händer inte varje gång vi haft sex. på 2,5 år så har det skedd en liten olycka ca 3-4 ggr. 2 ganska rett ett år efter vi möttes och nu ät vi snart inne på 3 å4 ilag och vi har en son på 10 mån. men det går inte hänt nått sånt här sedan 1,5 tillbaka så varför händer det nu?

    Jag har ingen problemmage och denna problematik fanns innan födsel. jag har starka orgasmer och "trycker" ut har jag hört av tidigare jag förr mött innan jag gick in u ett förhållande och även den jag är med nu vet att jag njuter sjukt mycket när vi har sex och det trycker på så mycket då orgasmerna kan sitta i upp till 1-1,5 minut och komma upp till 5-6 (men gärna flera) kraftiga så jag tappar andan och vi måste stanna upp av all krampande. jag kan få fontänorgasmer och det är som om när man släpper all kontroll där nere och litar på sin partner så bara är det som om man tappar kontrollen av allt och jag känner ju att jag känner mig nödig när jag får orgasm och brukar då gå på toa och komma tillbaka. idag hände det. vi hade sex och när vi var klara då låg två små kannpluttar på lakanet och vätska blandat så det var en stor våt fläck. jag drog av lakanet på en gång och överdraget till övernadrassen då det vart lite brunt igenom. och jag skämdes och han så som vanligt att det gör inget,han blir inte äcklad och det är normalt och så vidare bla bla blaaaa..... men tänk om han egentligen bara säger det för att lugna mig och innerst inne känner sig äcklad? det var inte analsex utan bara vaginalt. vi har haft amalsex kanske 10 ggr och det har bara varit "normalt" sekret som kommit ut en gång annars har han sagt jag varit väldigt "ren" därbak och inte sett något. men detta hände alltså nu idag utav bara vanligt vaginalt sex och som alltid är det en kraftig/flera orgasmer som gör att det händer. jag känner inte när det händer men jag har ju känsel och inte skadade nerver i rumpan. har fött barn med bara två stygn för 10 mån sedan och även där så kommer det ju ut både det ena och det andra ungefär den känslan att du inte känner pga det trycker på på andra ställen. detta är ju förstås genant och jag tacklar detta sämre en min särbo.

    har någon annan upplevt samma?! det har ju tack gode gud alla ggr bara hänt med en och samma person. skulle dö om det hade varit med flera Pers och de skulle "prata". :s ....har tur som har en sån kille som älskar mig så mycket och jag litar på honom och jag vet han aldrig skulle säga men jag blir ju liksom äcklad av mig själv och känner mig skammfull och vill ju känna att jag har kontroll över min egen kropp vilket jag inte har då jag ger efter för njutning. han tyckte bara det var bra om det var skönt för mig men han säger bara så för att vara snäll för att han förstår jag tycker det är pinsamt.


    Musklerna sitter ihop.Jag

    har fisit flera gånger när jag fått rejäl orgasm. Det känns ju lite pinsamt ur min synvinkel men mannen brydde sig inte alls. Om du tycket det känns väldigt jobbigt för dig kan du göra följande: drick inte kolsyra.Försök pressa ut eventuellt bajs/fis på toa innan sexakten.
  • Anonym (Ledse­n tjej)
    Mon 10 Feb 2020 11:08
    #16

    Googlade på dehör för att de om de hänt andra också o fick upp denna tråd. Känns skönt att jag inte är ensam om det. Det har hänt mej också ett antal gånger för några år sen o nu med min "nya" partner (vi har varit tillsammans i 1,5 år) så vågar jag inte slapna av för tänk om jag får orgasm o de händer igen. O jag tänker inte prata med honom om det för jag skäms så jädrans mycket. Ingen orgasm på över 2 år. O jag har heller inte fött några barn, varit gravid men gjort abort tidigare. Detta är så OTROLIGT pinsamt att de är en börda att leva med o inte berätta för sin partner AND I WONT.. :(

  • Anonym (G)
    Wed 12 Feb 2020 22:23
    #17
    +1

    Med den man älskar, är inget äckligt. Oroa dig inte.

  • Anonym (G)
    Wed 19 Feb 2020 07:40
    #18
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2020-02-10 11:08:38 följande:

    Googlade på dehör för att de om de hänt andra också o fick upp denna tråd. Känns skönt att jag inte är ensam om det. Det har hänt mej också ett antal gånger för några år sen o nu med min "nya" partner (vi har varit tillsammans i 1,5 år) så vågar jag inte slapna av för tänk om jag får orgasm o de händer igen. O jag tänker inte prata med honom om det för jag skäms så jädrans mycket. Ingen orgasm på över 2 år. O jag har heller inte fött några barn, varit gravid men gjort abort tidigare. Detta är så OTROLIGT pinsamt att de är en börda att leva med o inte berätta för sin partner AND I WONT.. :(


    Nej, det är inte pinsamt. Om din partner älskar dig, tycker han inte att det är äckligt, utan mer bara lite intressant.
  • Sun 15 Mar 2020 19:53
    #19

    hej! ville bara säga att jag upplever EXAKT samma som dig så jag tror inte et är konstigt men ALLT du skriver stämmer in exakt på mig med och jag har inga gynekologiska skador i underlivet eller ändtarmen och har inte töjt ut analen som det var någon som skrev här såg jag haha. men ivartfall så till och med det där med antal stygn du fick sy efter födseln stämde in på mig xD har dock en son på 2,5 år nu fick han juli 2017. ser det var ett tag sedan du skrev det här inlägget men tyckte det var så kusligt att allt du skrev har hänt mig med. det hände senast idag och et händer ju inte så ofta sånn cirka 5-6 ggr under en 4,5 år period. och idag hände det . fast denna gång gjorde jag på mig själv och utan mannen och det har aldrig hänt förr ! så då var jag bara tvungen att ut och söka på nätet och se om det var någon annan som upplevde samma och ser ju att det finns. har aldrig varit större än en kaninlort/enkrona förr men idag kom det mycket mera hahaha är så glad att et inte var med någon och jag själv bara lekte men FY FAN VAD PINSAMT om det hade hänt med NÅGON. Skäms men det dära med att trycka ut någon det är något jag fått höra jätteofta och oftast så håller sig mina orgasmer i i 1-1,5 minut per gång och det kan komma flera så jag tappar andan och måste stanna upp samt att när det blir för skönt så har jag ingen styring över kroppen. jag känner ju när det händer men aldrig att någon har märkt det före mig utan man känner ju att det är en kula som pressats ut och man försöker dölja den genom att springa på toaletten och torka bort den hahahah. men han vet. detta hände ganska efter 1 år eller första året vi möttes. vi var bara lite chockade då bägge två men jag hade större problem med det än han verkae visa. hursomhelst så är jag trygg på han och han på mig så 5 år senare så är det ingen big deal. det händer bara som sagt kanske 1 gång i året eller inte alls. men nu var det längesedan men det kan kanske ha att göra med att man inte gått på toaletten innan och man använer muskulaturen är nere så starkt att det sker en olycka när man kommer så kraftigt av orgasmerna. jag kan också få fontäner och komma flera ggr på rad, då tror defitinitvt folk kan vara avundsjuka på oss.  ;) var stolt över det. dom flesta killar "skiter i det" så länge dom får kärringen till att komma så hårt att dom bajjar på sig haha. är ju fruktansvärt pinsamt och genant när det sker och man känner sig maktlös men har lärt mig att acceptera det bättre nu men det är ju fortfarande lika överraskande när det sker men ibland så kan de väl bara bli så. jag accepterar ju inte att jag "skiter ner mig" utan mera att kroppen trycker så hårt att det kan ske en olycka. det är lite som att föda barn vilket jag har gjort 1 barn. och då kan det ju också hända en olycka. 

Svar på tråden kraftig orgasm som leder till bajspluttar vid samlag