• Äldre 1 May 21:34
    47207 visningar
    408 svar
    408
    47207

    Fler 40 plussare som plussat?

    Hej!

    Helt ny här och det här är mitt första inlägg så ha tålamod.

    Plussade igår och bör vara i v 6 (om det räknats rätt) med bf 28/12 vilket var en överaskning om än en rätt trevlig sådan.

    Finns det fler över 40 som plussat och vill följas åt?

  • Svar på tråden Fler 40 plussare som plussat?
  • Äldre 27 May 09:25
    Gwendolyn skrev 2018-05-25 15:23:36 följande:

    Hej! Det var ett tag sedan jag plussade, men såg att andra också kommit en bit in i graviditeten. Jag är i v.24+0 idag och har BF 13 september (8/9 enligt mina egna beräkningar samt tidigt VUL men de gick stenhårt på RUL). 

    Fyller 43 i juni och har en dotter sedan tidigare som fyller 7 nu i juni också. Detta är min mans första barn och det var planerat men ändå en överraskning eftersom vi hade nog lite gett upp hoppet och ställt in oss på att det inte blir något....Min dotter kom till via IVF och jag sade typ på andra dejten med min nya kärlek att jag kommer aldrig kämpa för barn igen så om det var en avgörande faktor var det lika bra att han började dejta någon yngre, kanske barnlös tjej. Men han valde mig.  


    Välkommen och grattis!!!

    Wow vilken tur och nu får han en bebis också <3
  • Äldre 27 May 09:30

    Gick in i v 10 igår så 9+1 idag, inte.för att jag räknar =D

    Vet attjag tjatar men nu vill jag ha kuben gjord, se om det finns någon där och hur den mår. Tänk om det är två!!! Det är väl ökad risk för tvillingar vid högre ålder har jag förstått :)?!

  • Äldre 27 May 12:22
    Gwendolyn skrev 2018-05-26 21:58:09 följande:

    Kul, grattis du med! Nyfiken, varför tror du på tidigare? Själv blev jag igångsatt efter att ha gått över två veckor med dottern.. Inte alltför hoppfull att det inte blir så denna gång men önskar verkligen att jag slipper.


    Av den enkla anledningen att ingen av våra andra tre har behagat stanna inne till BF... Men vem vet, trean kanske blir vår lilla rebell!
  • Äldre 27 May 12:26
    FrökenFlower skrev 2018-05-27 09:17:02 följande:

    Om man har mailadressen som är kopplad till fb ska det också gå. Jag kan testa att göra en hemlig grupp om ni mailar mig adressen. Om ingen annan vill förstås :)


    Men ja, gärna! Har skickat min mailadress till dig i ett meddelande.
  • Äldre 27 May 19:50

    Vi är nu med fb-grupp nu så skicka mig era fbmailadresser så kan jaf lägga till er om ni vill. Roligare ju fler vi är :)

  • Äldre 27 May 23:09
    Carro04 skrev 2018-05-27 12:22:26 följande:

    Av den enkla anledningen att ingen av våra andra tre har behagat stanna inne till BF... Men vem vet, trean kanske blir vår lilla rebell!


    Då förstår jag. ????Samma med att gå över tiden, verkar finnas samband att man gör det igen. Och åldern. Så jag har en del emot mig. Men barnmorskan försökte pigga upp med "nu är det ny man, så mycket kan bli annorlunda ". Vi får se!
  • Äldre 27 May 23:10
    FrökenFlower skrev 2018-05-27 09:25:53 följande:

    Välkommen och grattis!!!

    Wow vilken tur och nu får han en bebis också <3


    Tack, desamma. Jo, jag är väldigt glad för hans skull.
  • Äldre 28 May 21:21
    FrökenFlower skrev 2018-05-27 19:50:08 följande:

    Vi är nu med fb-grupp nu så skicka mig era fbmailadresser så kan jaf lägga till er om ni vill. Roligare ju fler vi är :)


    Vill bara tillägga att gruppen är hemlig så ingen annan än vi som är med i den ser den!
  • Äldre 30 May 22:00

    Går trögt att lägga in folk i gruppen på fb då jag inte får till det. Förmodligen behöver jag göra det från en dator vilket jag kanske hinner imorgon om inte Carro04 lyckats innan. Men det är på gång!

  • Äldre 30 May 23:05

    Hej kan jag vara med här jag har nyligen plussat är bara i vecka 7 men det är ett plus ????

Svar på tråden Fler 40 plussare som plussat?