• Äldre 1 May 21:34
    47429 visningar
    408 svar
    408
    47429

    Fler 40 plussare som plussat?

    Hej!

    Helt ny här och det här är mitt första inlägg så ha tålamod.

    Plussade igår och bör vara i v 6 (om det räknats rätt) med bf 28/12 vilket var en överaskning om än en rätt trevlig sådan.

    Finns det fler över 40 som plussat och vill följas åt?

  • Svar på tråden Fler 40 plussare som plussat?
  • Äldre 31 May 05:51
    Mariachilli skrev 2018-05-30 23:05:09 följande:

    Hej kan jag vara med här jag har nyligen plussat är bara i vecka 7 men det är ett plus ????


    Grattis och välkommen!!! Ett plus är ett plus :)

    Jag är bara i v 10 så inte så långt före.
  • Äldre 31 May 08:39

    Oj vad jag har letat efter denna grupp. Är så dålig på fl. 37år bf 190107 vecka 8+3 idag. Redan vart på flera besök. Vart lite oroligt i början. Nu verkar allt vara som det ska. Följer gärna på fb också.

  • Äldre 31 May 13:50

    Hej.

    Här är en gravid 40+ till. Det blir vårt 4 barn som ska komma 4 jan 2019. Inte planerat och det har varit en skakig väg med kast mellan hop och förtvivlan och abort/skillsmässa och allmänt kaos.

    Nu har åtminstonde maken landat i att vi ska behålla och jag försöker landa också. Tyvärr ser min familj mig som den stora roten till det onda eftersom maken inte ens ville ha tre barn och nu blir det snart 4. Och min familjsreaktioner sårar mig.

    Hur som helst har vi sett pyret på vul 2 gånger och vi är bara i vecka nio. Jag bor i stockholm och de andra barnen är 11, 7 och 1,5 år. Jag har varit gravid 8 ggr och har haft 4 missed abortion ( därav ul ljuden) .

  • Hej,

    Jag är gärna med här och även i fb-gruppen!

    Jag är 43 år och gravid med första barnet, är i v22 nu. Stor och varm och svullen! :) Annars mår jag rätt bra.

  • Äldre 1 Jun 18:08

    Hej alla och grattis till alla plus! Nu börjar vi äntligen få ordning på vår lilla FB-grupp... Skicka ett meddelande här på FL till mig eller FrökenFlower med er mailadress (som är kopplad till FB) så lägger vi till er i gruppen. Den är som sagt vad hemlig, så bara vi som är med ser den... 

  • Äldre 1 Jun 18:21
    kajsaD skrev 2018-05-31 13:50:51 följande:

    Hej.

    Här är en gravid 40+ till. Det blir vårt 4 barn som ska komma 4 jan 2019. Inte planerat och det har varit en skakig väg med kast mellan hop och förtvivlan och abort/skillsmässa och allmänt kaos.

    Nu har åtminstonde maken landat i att vi ska behålla och jag försöker landa också. Tyvärr ser min familj mig som den stora roten till det onda eftersom maken inte ens ville ha tre barn och nu blir det snart 4. Och min familjsreaktioner sårar mig.

    Hur som helst har vi sett pyret på vul 2 gånger och vi är bara i vecka nio. Jag bor i stockholm och de andra barnen är 11, 7 och 1,5 år. Jag har varit gravid 8 ggr och har haft 4 missed abortion ( därav ul ljuden) .


    Stort grattis till plusset men åh, vad jobbigt ni verkar ha haft det... Vet tyvärr allt för mycket om trasiga familjerelationer. Jag har valt att klippa vissa band som bara gav upphov till smärta. Sorgen över det kommer nog alltid att finnas kvar, men lättnaden är desto större. Så stor kram till dig!
  • Äldre 1 Jun 18:22

    Jag är 41 och plussade i tisdags. Andra barnet. Är i lite lätt chocktillstånd fortfarande.

  • Äldre 1 Jun 22:58

    Stort grattis till alla nya plus skakiga som oskakiga starter!

    Hoppas vi får igång fb-gruppen riktigt, Carro04 har fixat några inbjudningar som tur är då jag mest jobbat och sovit och inte orkat få tillgång till datorn.

    Kul med flera!

  • Äldre 2 Jun 09:25

    God morgon! Nu hoppas jag att alla har fått sin inbjudan till gruppen! Hur mår ni i värmen....?

  • Äldre 2 Jun 12:33

    Ja, 40+ sjunde barnet, men första efter förtistrecket.

Svar på tråden Fler 40 plussare som plussat?