• Vorr vorr
    Äldre 11 May 13:51
    8102 visningar
    9 svar
    -1
    9
    8102

    Sex med flickväns syster

    Tro det eller ej, men någon tog bort min tråd. Den handlade om att jag i misstag hade sex med min flickväns tvillingsyster. Men tyvärr, ingen får läsa den mera. Jag orkar inte skriva om det igen.

    Men hon blev inte gravid (ingen kondom) som tur.

    Jag är besviken på er moderatorer.

  • Svar på tråden Sex med flickväns syster
  • Anonym (Dusch tjej)
    Äldre 11 May 14:50
    #1

    Jag har gjort samma misstag

  • Anonym (metoo­)
    Äldre 11 May 14:55
    #2
    +1
    Anonym (Dusch tjej) skrev 2018-05-11 14:50:32 följande:

    Jag har gjort samma misstag


    Jag gjorde samma misstag . Är en tvillingsyster som råkade ha sex med min systers pojkvän så jag förstår verkligen eran ångest. 

    Inte alltid så enkelt att komma ihåg vem av systrarna jag är.
  • Äldre 11 May 16:19
    #3

    Hur gick det "misstaget" till?

  • Anonym (metoo­)
    Äldre 11 May 19:46
    #4
    +1
    Salmiakk skrev 2018-05-11 16:19:33 följande:

    Hur gick det "misstaget" till?


    Om frågan var till mig så kom jag inte ihåg om jag var Linda eller Lena. Det är något som kan hända vem som helst..
  • Anonym (me också)
    Äldre 12 May 02:00
    #5

    Hänt mig med. Kommer inte ens ihåg om jag blev penetrerad eller om jag kan ha medverkat till en sån handling. huuuuiij

  • Anonym (Först­år dig. Minns tråden­.)
    Äldre 12 May 22:56
    #6

    Du hade en bra tråd. Intressant dilemma. Den togs kanske bort för att det lät som introt till en erotisk novell (det slutar med att du är tillsammans med båda i en lycklig saga.). Vi var nog många som log och tänkte tanken.

    Men jag funderade mer. Hur gör ni nu, ska du prata med systern först? Bör hon berätta för din flickvän, sin egen syster? Detta är allra mest hennes problem, mer än ditt. Eller låter ni det sjunka undan i glömska?

  • Äldre 12 May 22:59
    #7
    +1
    Anonym (metoo) skrev 2018-05-11 14:55:09 följande:

    Jag gjorde samma misstag . Är en tvillingsyster som råkade ha sex med min systers pojkvän så jag förstår verkligen eran ångest. 

    Inte alltid så enkelt att komma ihåg vem av systrarna jag är.


    Så kul! Bra replik!
  • Trollb­eppe
    Äldre 12 May 23:11
    #8

    Jag känner/kände en dam vars exman hade haft en sido-relation med sin frus storasyster. Det blev inte alls så smidigt som ni beskrev det, det var drama med hela släkten inblandat, skilsmässa, massor av vänner som delade upp sig på två sidor, och det blev totalt kaos och systrar som förmodligen aldrig kommer prata med varandra igen.

    Så det är verkligen jättedumt att göra det, man kan starta en kedjereaktion av tragik och drama på det sättet, så det är verkligen jättenej på en sådan sak. Det fungerar bara i porrfilm, i realiteten har det enorma konsekvenser.

  • Anonym (Funde­rsam)
    Äldre 20 Jun 20:30
    #9

    Jo, detta händer ju faktiskt då och då, har jag hört. Värre var dock den självmordsbenägna mannen i Panther Burn, Mississippi som för en cirka 20 år sedan av misstag råkade döda sin tvillingbror istället.

Svar på tråden Sex med flickväns syster