• Anonym (Utomh­usonan­isten)
    Äldre 18 May 23:39
    7065 visningar
    16 svar
    16
    7065

    Onanera i naturen på sommaren!

    Är det fler än jag som gillar att onanera i naturen på sommaren?

    Härlig sommardag idag och jag ställde mig mitt ute i ett gigantiskt stort rapsfält och runkade.

  • Svar på tråden Onanera i naturen på sommaren!
  • Äldre 19 May 00:12
    #1

    Låter härligt! Vill definitivt ha mer sexiga upplevelser i naturen. Skön frihetskänsla o lite extra spännande ;)

  • Anonym (Bi-Nä­cken)
    Äldre 19 May 06:38
    #2

    Ligga på en filt och smörja in sig i kokosolja och känna hur mitt rakade kön reser sig och massera in oljan länge i kuken. Ibland har jag med mina stora dildos som jag fantiserar om att det är ett gäng välutrustade män som knullar mig hårt och länge...

    Brukar filma det så jag kan återuppleva det vid kallare tider.

  • Äldre 19 May 09:01
    #3
    Anonym (Bi-Näcken) skrev 2018-05-19 06:38:11 följande:

    Ligga på en filt och smörja in sig i kokosolja och känna hur mitt rakade kön reser sig och massera in oljan länge i kuken. Ibland har jag med mina stora dildos som jag fantiserar om att det är ett gäng välutrustade män som knullar mig hårt och länge...

    Brukar filma det så jag kan återuppleva det vid kallare tider.


    Dessa filmer vill man se
  • Anonym (Tittu­t)
    Äldre 19 May 13:56
    #4
    Anonym (Bi-Näcken) skrev 2018-05-19 06:38:11 följande:

    Ligga på en filt och smörja in sig i kokosolja och känna hur mitt rakade kön reser sig och massera in oljan länge i kuken. Ibland har jag med mina stora dildos som jag fantiserar om att det är ett gäng välutrustade män som knullar mig hårt och länge...

    Brukar filma det så jag kan återuppleva det vid kallare tider.


    "BI-NÄCKEN" jag dör. BÄSTA namnet!!
  • Anonym (Bi-Nä­cken)
    Äldre 19 May 21:45
    #5
    Årsta skrev 2018-05-19 09:01:16 följande:

    Dessa filmer vill man se


    Du noterade att jag är en man?:)
  • Äldre 22 May 18:01
    #6

    Jepp det är skönt. Jag stod naken ute i skogen och kände hur skönt solen värmde och runkade. Det var härligt att bara få spruta rakt ut i naturen

  • Anonym (Utomh­usonan­isten) Trådstartaren
    Äldre 22 May 20:33
    #7
    Blixtmannen2 skrev 2018-05-22 18:01:24 följande:

    Jepp det är skönt. Jag stod naken ute i skogen och kände hur skönt solen värmde och runkade. Det var härligt att bara få spruta rakt ut i naturen


    Torrt ute nu. Bra att du besprutade!
  • Anonym (storl­ekensp­elarin­genrol­l)
    Sat 2 Nov 2019 16:51
    #8

    Ja det är skönt att runka utomhus, jag brukar ta min MTB och fara ut och leta lämplig plats att runka på, gärna på en höjd där solen lyser, ofta efter en ödslig stig.

    Är också skönt när det börjar bli kyligt ute som nu på hösten, då är det också mindre risk att någon kommer. Brukar även bajsa ute i naturen efter någon fri skogsväg.

    Jag blir väldigt pervers av någon anledning när man är ute i naturen

  • Anonym (Najs)
    Sat 2 Nov 2019 19:20
    #9
    Årsta skrev 2018-05-19 09:01:16 följande:
    Dessa filmer vill man se
    Anonym (Bi-Näcken) skrev 2018-05-19 06:38:11 följande:

    Ligga på en filt och smörja in sig i kokosolja och känna hur mitt rakade kön reser sig och massera in oljan länge i kuken. Ibland har jag med mina stora dildos som jag fantiserar om att det är ett gäng välutrustade män som knullar mig hårt och länge...

    Brukar filma det så jag kan återuppleva det vid kallare tider.


    Håller med, dessa filmer vill man se :) Gillar också att runka på offenltiga platser tex på gymmet

  • Anonym (Anony­m kille)
    Sat 2 Nov 2019 21:24
    #10

    Det händer då och då, och jag gillar Det, gärna med en gren i i rumpan, då sprutar ja mycket.

  • Anonym (Lars)
    Sat 2 Nov 2019 21:36
    #11

    Jag bruka onanera min tjej utom hus som förspel till sommarsex .. Hon gillar det skarpt..
    Eller vad säjer man pulla henne och slick och sug på en gräspipefilt heter det vist ,sen blir det ståpicksparty.

  • älskam­igmuch­o
    Sat 9 Nov 2019 05:00
    #12

    Älskar det.... både ensam eller med en tjej som jag till så får de som vill se två kåta tjejer som slickar varandra om det blir extra skönt

  • dec
    Sun 10 Nov 2019 08:57
    #13

    Gör det så ofta jag kan men det börjar bli kallt nu.

  • Anonym (Kvinn­a 48)
    Tue 12 Nov 2019 05:47
    #14

    Har haft sex utomhus och det är hur upphetsande som helst, gärna där någon kan upptäcka, nästa gång hoppas jag på att få ha sex med en annan kvinna utomhus, drömmen är ju att någon upptäcker..

  • Anonym (Mar D)
    Tue 12 Nov 2019 07:18
    #15
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2019-11-12 05:47:07 följande:
    Har haft sex utomhus och det är hur upphetsande som helst, gärna där någon kan upptäcka, nästa gång hoppas jag på att få ha sex med en annan kvinna utomhus, drömmen är ju att någon upptäcker..
    ...så drömmen blir en mardröm menar du :) Allt blir ju inte som man fantiserar om. Anmälan o sånt ofredande m.m. tänker jag på. Men visst kan det vara en trevlig fantasi.
  • älskam­igmuch­o
    Sat 7 Dec 2019 07:02
    #16

    Både m o utan publik....

Svar på tråden Onanera i naturen på sommaren!