• Jahajaa

    BIM vid Midsommar, följas åt?

    Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

    Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

  • Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • babytjejen

    Har bim den 15 juni...fick ett MA I april o har just fått mens efter första försöket efter det. Hoppas på ett plus snart, det plusset som slutade i MA tog tre år så nästa plus för gärna komma mkt fortare. Väger ca 20kg mindre nu med sedan i januari så hoppas det ska bidra positivt...

  • Jahajaa
    babytjejen skrev 2018-05-20 11:20:20 följande:

    Har bim den 15 juni...fick ett MA I april o har just fått mens efter första försöket efter det. Hoppas på ett plus snart, det plusset som slutade i MA tog tre år så nästa plus för gärna komma mkt fortare. Väger ca 20kg mindre nu med sedan i januari så hoppas det ska bidra positivt...


    Beklagar missfallet <3 då håller jag verkligen tummarna för att det tar sig med en gång för er nu :) ja vikt och så kan ju ställa till det mycket, så det behöver ju inte alls ta lång tid nu :) ett steg i rätt riktning iaf :) själv tänkte jag dra ner på min stora last kaffedrickandet denna månaden, så blir nog en del huvudvärk i början ;) haha
  • babytjejen

    Mensen snart över o läääängtar till äl nu så vi kan börja försöka igen...ska täcka upp ordentligt Både före o efter denna gången o hoppas hoppas plusset hittar hit fort...

  • Missdecibel86

    Har eg BIM i morgon men testade neg idag och är säker på att mensen kommer nu.

    Har två barn på 7 o 9 och nu bestämde vi oss för att skaffa en trea. Denna månaden blir andra försöket, de andra tog på första.

    Har BIM sedan den 19/6.

  • Jahajaa
    babytjejen skrev 2018-05-21 18:03:32 följande:

    Mensen snart över o läääängtar till äl nu så vi kan börja försöka igen...ska täcka upp ordentligt Både före o efter denna gången o hoppas hoppas plusset hittar hit fort...


    Samma här, den här gången vill jag verkligen inte missa en dag! :)
    När har du beräknad ÄL? Min kommer förmodligen runt 5:e-6:e Juni. Men ganska skönt nu innan ÄL, känns lite som lugnet före stormen, sen börjar jag överanalysera allting ;D haha
  • Jahajaa
    Missdecibel86 skrev 2018-05-21 20:30:16 följande:

    Har eg BIM i morgon men testade neg idag och är säker på att mensen kommer nu.

    Har två barn på 7 o 9 och nu bestämde vi oss för att skaffa en trea. Denna månaden blir andra försöket, de andra tog på första.

    Har BIM sedan den 19/6.


    Hej och välkommen! (Om det inte var så att du fick ett plus ändå?) :) Vi har förmodligen BIM samtidigt isf, så det blir kul att följas åt! :)
  • isabelle81

    Vet inte riktigt när jag har BIM men tror jag fick ett väldigt tidigt missfall i fredags. Testade positivt i tisdags och onsdags sen blödning och negativt i fredags. Borde ha BIM ca 22/6. Då är vi utomlands och min födelsedag är 24/6 så vore underbart med ett plus då :) Fjärde barnet.

  • Jahajaa
    isabelle81 skrev 2018-05-27 19:39:49 följande:

    Vet inte riktigt när jag har BIM men tror jag fick ett väldigt tidigt missfall i fredags. Testade positivt i tisdags och onsdags sen blödning och negativt i fredags. Borde ha BIM ca 22/6. Då är vi utomlands och min födelsedag är 24/6 så vore underbart med ett plus då :) Fjärde barnet.


    Välkommen! Tråkigt med missfallet.. Men hoppas att det tar sig och att du får ett plus i födelsedagspresent :)
  • Missdecibel86
    Jahajaa skrev 2018-05-27 19:20:39 följande:

    Hej och välkommen! (Om det inte var så att du fick ett plus ändå?) :) Vi har förmodligen BIM samtidigt isf, så det blir kul att följas åt! :)


    Hej!

    Jo det var faktiskt så :) Jag plussade på BIM-1 :)
  • Jahajaa
    Missdecibel86 skrev 2018-05-28 07:52:39 följande:

    Hej!

    Jo det var faktiskt så :) Jag plussade på BIM-1 :)


    Missdecibel86 skrev 2018-05-28 07:52:39 följande:

    Hej!

    Jo det var faktiskt så :) Jag plussade på BIM-1 :)


    Nämen åhh, Grattis! :D vad härligt! Man ska aldrig ge upp förrän mensen kommer ;)
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?