• Anonym (Troge­n)
    Äldre 22 May 15:39
    24146 visningar
    21 svar
    21
    24146

    Hård sex

    Kvinnor har ni blivit hårt knullad så ni haft ont i musen eller 2an efter ett samlag...

  • Svar på tråden Hård sex
  • Anonym (())
    Äldre 22 May 19:21
    #1

    Ja tusentals ggr men det behöver inte vara särskilt hårt för att man ska bli öm. Räcker ju med flitigt liggande eller en som är välutrustad. Gillar inte så hårt förutom i korta stunder. Inte analt heller.

  • Anonym (T)
    Äldre 22 May 19:44
    #2
    Anonym (Trogen) skrev 2018-05-22 15:39:20 följande:

    Kvinnor har ni blivit hårt knullad så ni haft ont i musen eller 2an efter ett samlag...


    Om inte tjejen får ont i arslet när du tagit henne där oavsett om det varit hårt eller inte lär du knappast ha nån utrustning att skryta om.

    Vi har hårt sex här hemma för det mesta. Både i röv o mus
  • Anonym (Misse­)
    Äldre 22 May 20:46
    #3
    Anonym (T) skrev 2018-05-22 19:44:46 följande:

    Om inte tjejen får ont i arslet när du tagit henne där oavsett om det varit hårt eller inte lär du knappast ha nån utrustning att skryta om.

    Vi har hårt sex här hemma för det mesta. Både i röv o mus


    Vilken otroligt härlig inställning!

    Vilken grotta kröp du ut ur?
  • Anonym (Hm)
    Äldre 22 May 21:21
    #4
    Anonym (()) skrev 2018-05-22 19:21:02 följande:

    Ja tusentals ggr men det behöver inte vara särskilt hårt för att man ska bli öm. Räcker ju med flitigt liggande eller en som är välutrustad. Gillar inte så hårt förutom i korta stunder. Inte analt heller.


    Exakt! Det blir ju ömt var och varannan gång beroende på hur länge/mycket man har haft sex. Min man är dessutom jävligt välutrustad så även fast vi har väldigt ömsint och mjukt sex blir det ofta ömt.
  • Anonym (T)
    Äldre 23 May 04:57
    #5
    Anonym (Misse) skrev 2018-05-22 20:46:41 följande:

    Vilken otroligt härlig inställning!

    Vilken grotta kröp du ut ur?


    Vet inte vilket kön du har men är du kvinna o har haft rövsex vet du att det är sanning. Så handlar inte om några grottor.
  • Anonym (Misse­)
    Äldre 23 May 08:48
    #6
    Anonym (T) skrev 2018-05-23 04:57:13 följande:

    Vet inte vilket kön du har men är du kvinna o har haft rövsex vet du att det är sanning. Så handlar inte om några grottor.


    Är kvinna, har haft det många ggr och inte en enda gång har jag fått ont. Kanske gäller att ha rätt teknik och inte bara "sätta på"?
  • Anonym (!!)
    Äldre 23 May 09:54
    #7
    Anonym (T) skrev 2018-05-22 19:44:46 följande:
    Om inte tjejen får ont i arslet när du tagit henne där oavsett om det varit hårt eller inte lär du knappast ha nån utrustning att skryta om.

    Vi har hårt sex här hemma för det mesta. Både i röv o mus
    Tölp.
  • Anonym (.)
    Äldre 23 May 12:58
    #8
    Anonym (Misse) skrev 2018-05-23 08:48:07 följande:

    Är kvinna, har haft det många ggr och inte en enda gång har jag fått ont. Kanske gäller att ha rätt teknik och inte bara "sätta på"?


    Känner samma. Har haft rätt hårt analsex med kukar som är betydligt längre och grövre än medel. Har man rätt teknik så gör det inte ont. Däremot kan jag få en konstig känsla i magen efteråt om kuken är riktigt lång (typ 20cm eller längre). Men ont, nej inte per automatik...
  • Anonym (kvinn­a som älskar­)
    Äldre 24 Sep 16:04
    #9

    Jag brukar inte få ont.
    Rätt teknik och lite övning så är det inget problem vare sig i musen eller rumpan.
    Visst kan det kännas lite efter riktigt mycket och intensivt sex och särskilt när min man har delat mig med en annan.
    Men jag tycker inte att det handlar om riktig smärta. Lit ömhet kan jag känna efter en het weekend, men det tycker jag på något sätt är lite skönt och upphetsande, även om jag då föredrar att vila ett par dagar.

    Min man är relativt välutrustad, kanske bara något längre än medel men ganska mycket grövre i omkrets, särskilt hans ollon är ovanligt stort till omkretsen.
    Dessutom gillar både han och jag att vi ibland träffar en extra älskare till mig. Sedan en tid tillbaka har jag en älskare som är den mest välutrustade jag har träffat hittills i mitt liv. Hans omkrets är lite grövre än min man och han har betydligt mera i längd.

    Jag vet att män alltid vill veta hur många cm, men det vet jag inte säkert för jag har aldrig mätt någon man. Om jag tittar på en linjal uppskattar jag min mans längd till 16-17 cm medan min älskare är minst 5-6 cm längre, kanske 22-23 cm. När jag greppar om hans skaft så fattas det minst 1,5 cm mellan min tumme och pekfingret. Om jag lägger en tråd runt mitt grepp, med samma mellanrum, så blir det nog en omkrets på ca 15 cm(?).
    Så, nu har ni män fått era mått!

    Jag trodde aldrig att jag skulle kunna ta emot min stora älskare analt och framförallt trodde jag inte att jag skulle kunna ta emot min man och min älskare samtidigt. 
    Men med mycket lust och vilja, övning, långa förspel och med hjälp av rätt teknik så går det oftast alldeles utmärkt med alla varianter.
    Det har varit både  spännande och upphetsande för oss alla tre att få det att fungera. Och dessutom har vi haft roligt med massor av skratt och humor.
    Min älskare är mycket lycklig för min lättsamma inställning då han tidigare mött problem och rädsla inför hans storlek. Särskilt då inför analsex.

    Min egen erfarenhet är att vid intensivt/hårt sex med djupa stötar tar jag mycket hellre den längsta snoppen i rumpan. När jag tar den långa i musen så får han absolut inte stöta hårt ända in i botten, för då gör det ont för mig. I rumpan däremot, efter goda förberedelser och efter en lite försiktigare början, får han gärna stöta djupt i hela sin längd.

    Hoppas mina tankar och erfarenheter kan vara till hjälp får någon.

  • Anonym (A)
    Äldre 13 Oct 17:17
    #10
    Anonym (Trogen) skrev 2018-05-22 15:39:20 följande:

    Kvinnor har ni blivit hårt knullad så ni haft ont i musen eller 2an efter ett samlag...


    Japp flera gånger. Hade en trekant med två välutrustade killar som pågick i flera timmar för ett tag sen. Det gick väldigt hårt till. Var svullen i en vecka efter det och sen behövde jag en vecka till på mig innan jag kunde ha sex igen :P
Svar på tråden Hård sex