• NHult

    Elbil för de små

    Hej,
    Nån som har erfarenhet av elbilar från tex Jollyroom?
    Är det någon kvallite på dessa, vad går sönder? tex ett nytt batteri eller laddare går ju alltid att fixa men motor etc?
    Bilarna har ju blivit riktigt fräcka, och som Morfar så så är min plikt att skämma bort den lille Skäms


    Bloggar lite här på FL
  • Svar på tråden Elbil för de små
  • Leijan

    Vi har en Mercedes till vår 2-åring med tillhörande fjärrkontroll. Jag vet inte vart den är inköpt då det var en 1-årspresent från hans morbror som tyckte det var en skitrolig present till en 1-åring (rekommenderas från 3 år!). Men iallafall, efter 1 års hoppandes i, ur och på bilen så är det enda som är kasst batteriet. Vitt jag vet så är bilen annars i väldigt gott skick.

  • Bubbel85

    Vårt barns morbror gav en elbil från biltema i julklapp när vårt barn var 1,5år och den har använts flitigt! Tror bara den kostade 990kr men den har inbyggd musik, tuta, lampor och allt möjligt kul :) vi har åkt ganska långa promenader på den så batteriet är super. Nu är vårt barn 4 år så vi funderar på en ny då den börjar bli väl liten :) men tror idag att även de billiga håller ok kvalitet.

Svar på tråden Elbil för de små